Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Nie działa samopoziomowanie świateł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w w temacie lampa ksenonowa od strony pasazera nagle przestała przy włączaniu samochodu ustawiać sie samoczynnie dla tego chciałem zapytać co może być przyczyną czy jakiś czujnik czy coś jak tak to gdzie go szukać i jak sprawdzić czy to przyczyna czujnika

Bardzo prosze o podpowiedz Pozdrawiam.

Opublikowano

Podepnij VAGA i sprawdz bledy wtedy bedziemy wiedziec co sie stalo :) mozliwe ze czujnik albo silniczek w lampie

Opublikowano

super tylko nie mam możliwości podpiąć go do vaga :/ a jest możliwość że być może bezpiecznik wysiadł ??

Z kim z warszawy z klubu można by sie umówić na podłączenie do vaga i przejrzenia tej mojej bryki bo mam z nią małe problemy ale nie wiem jak sie za nią wziąść bo z durnymi mechanikami wiecie sami jak jest :)

Opublikowano

Bezpiecznik na pewno nie :wink4: jedna tylko lampa sie nie podnosi . Napisz na watku Spoty warszawskie to ktos sie odezwie :wink4:

Opublikowano

super tylko nie mam możliwości podpiąć go do vaga :/ a jest możliwość że być może bezpiecznik wysiadł ??

Z kim z warszawy z klubu można by sie umówić na podłączenie do vaga i przejrzenia tej mojej bryki bo mam z nią małe problemy ale nie wiem jak sie za nią wziąść bo z durnymi mechanikami wiecie sami jak jest :)

Dominik dawaj jutro http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=153247.375 sie prześwietli bryke :naughty:

Opublikowano

Sprawdzałem za kołem jest czujnik ale za drugim kołem nie ma czyli jest jeden czujnik na 2 lampy czyli pewnie silniczek dobrze gadam, :kox:???

Opublikowano

Masz dwa czujniki po lewej stronie z przodu i z tylu :wink4: Podpiales tego VAGA jakie bledy :?:

Opublikowano

OK dzięki Wiem że to silniczek i mam ogromną prośbę by ktoś podesłał mi link jak on wygląda albo jakiś numer seryjny bo nie mogę nic znaleźć i jakiś opis jak sie za to wziąć bardzo bym był wdzięczny

Pozdrawiam.

Opublikowano

Numer tego silniczka to PL35L-024-VLB8 Valeo ,a zdjecie polega na przekreceniu go w lewo do oporu i delikatnym wyciagnieciu z uchwytu,ale nie całkiem,bo nie wyjdzie ,potem go obkrecasz jak sruba liczac obroty do oporu ,delikatnie cofasz i mocno pociagasz,jak cos to taki posiadam.

Opublikowano

Dla pewnosci niech napisze czy ma xenon czy bixenon :wink4: bo silniczki sa inne

Opublikowano

faktycznie byłoby przydatne :mysli:,a ja z rozpędu podałem dla bixenonu :>

Opublikowano

Podepnę sie pod watek zęby nie zakładać drugiego.

U mnie problem polega na tym ze samopoziomowanie nie działa a po podpięciu vaga nie można połączyć sie z sterownikiem świateł. Czy to wina walnietego samego sterownika samopoziomowania? I jak ewentualnie można sprawdzić jego sprawność? Bo mam zamiar kupić nowy ale obawiam sie tego żeby nadal nie zostać w kropce z problemem. A okaże sie ze przyczyna leży w module świateł lub w czymś innym.

Opublikowano

Napewno trzeba przywrócić połaczenie ze sterownikiem,do sprawdzenia +,- i połaczenie z diagnostyka,rozpiska pinów jest w warsztacie,albo podmienic na inny,bez tego niema pewnosci ze sterownik jest dobry,a wygląda na uwalony.

Opublikowano

Podepnę sie pod watek zęby nie zakładać drugiego.

U mnie problem polega na tym ze samopoziomowanie nie działa a po podpięciu vaga nie można połączyć sie z sterownikiem świateł. Czy to wina walnietego samego sterownika samopoziomowania? I jak ewentualnie można sprawdzić jego sprawność? Bo mam zamiar kupić nowy ale obawiam sie tego żeby nadal nie zostać w kropce z problemem. A okaże sie ze przyczyna leży w module świateł lub w czymś innym.

A jakie masz kodowanie w Centralnej Elektryce ?

Koszt sterownika okolo 100 PLN :)

Opublikowano

Wchodzisz w MCE i sprawdzasz kodowanie jakie masz opis masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0

Moze ktos przekodowal , moze zostal wyciagniety bezpiecznik :dontknow: od tego bym zaczal .

Najlepiej to wklej tutaj bledy :) bedzie wiadomo o co chodzi . Podjedz na Spota i niech ktos ci sprawdzi :wink4:

Opublikowano

Jeżeli chodzi o oświetlenie to żadnych błędów nie ma. A bezpieczniki wszystkie są. Alesprawdze to kodowanie w gr. 09.

Opublikowano

Numer tego silniczka to PL35L-024-VLB8 Valeo ,a zdjecie polega na przekreceniu go w lewo do oporu i delikatnym wyciagnieciu z uchwytu,ale nie całkiem,bo nie wyjdzie ,potem go obkrecasz jak sruba liczac obroty do oporu ,delikatnie cofasz i mocno pociagasz,jak cos to taki posiadam.

Mi chodzi o xenona więc prosił bym ponownie o numer seryjny i demontaż chyba że demontaż taki sam z góry dzięki[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2011, 08:27_________________________________________________Czy to jest ten numer 1J0 941 295 F lub 1J0 941 295 B i czym sie te oba numery różnią ???[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2011, 11:14_________________________________________________Ponawiam Pytanie :P

Opublikowano

1J0 941 295 B 1J0 941 295 F to masz silniczki od lampy halogenowej i takie ty powinienes miec. A roznice sa tylko w roku produkcji :)

Opublikowano

dzięki wielkie pozdrawiam.[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 09:32_________________________________________________

1J0 941 295 B 1J0 941 295 F to masz silniczki od lampy halogenowej i takie ty powinienes miec. A roznice sa tylko w roku produkcji :)

ale to jest chyba numer do zwykłej soczewkowej a nie do xenona ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...