przemol19811 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Koledzy mam problem -auto wolno schodzi z obrotów . jak szybko włączam wyższy bieg to po prostu zbijam obroty puszczając sprzęgło. wydaje mi się że kiedyś tak nie miałem . poza tym auto chodzi normalnie -ale te obroty to troche denerwująca sprawa.Z góry dziękuję za odpowiedzi-pozdrawiam
kwezal Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 mam to samo od 3 dni nagle tak się stało aż w końcu raz schodzi a raz zatrzymuje nawet na poziomie 1200
kamil1990_2006 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Ja tak miałem w ADR tylko że u mnie problem tkwił w lince gazu. Rdza ją zjadała i się przycinała pomógł nie zawodny WD-40
tomek20stencel5 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 A może czyszczenie i adaptacja przepustnicy? :gwizdanie:
Daniel87 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Witam podepne sie do tematu bo mialem to samo ze nagle zaczal wolno schodzic z obrotow i wieszal sie na poziomie 1200-1500;/ po czyszczeniu przepustnicy troche sie poprawilo ale wraz sie zawieszaly(chociaz troche rzadziej) najczesciej to sie zdarza jak jade na 4 i puszcze gaz i zejdzie ponizej 2tys obr, wrzucam na luz i wisza obroty. Wymienilem juz 2 przepustnice (uzywki), z poczatku jest wszystko dobrze po wymianie, ale do pewnego czasu i potem znowu to samo sie dzieje;/;/ prosze o jakas porade do czego jeszcze zajrzec? Vag zadnych bledow nie wywala, adaptacja przechodzi prawidlowo i bezproblemowo
motor144 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 1.Może być coś z nieszczelnością na dolocie . albo 2.Któryś element regulacji składu mieszanki działa ale zbyt wolno: -przepływka do czyszczenia lub wymiany ( na próbę odłączyć i zaobserwować czy coś się zmieni) -sonda lambda zbyt wolno reaguje ( zużyta lub nieszczelność wydechu w jej okolicy ) albo 1. i 2.
Daniel87 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 no wlasnie tez obstawiam na przeplywke, sonde wymienialem na nowa wiec jest ok, a dolot szczelny.
motor144 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 A sondę dałeś ori czy zaoszczędziłeś na Allegro? Nawet jak sonda O.K. to może się wieszać jak nieszczelność będzie na wydechu albo przytkany kat( bardziej to drugie). Co do szczelności dolotu to ja walczyłem z pół roku bo kupiłem odmę w ASO i była wadliwa (ORI OOOO Made in SPAIN) bo źle zwulkanizowana guma z rurką metalową . Tyle, że nieszczelny dolot robił by raczej falowanie obrotów a nie wieszanie się na jakimś poziomie.
Daniel87 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 nie nie oszczedzalem Orginalna boscha wsadzilem. No wlasnie nieszczelnosc to by bardziej powodowala falowanie, ale przy kazdej wymianie przepustnicy bylo wszystko ok dopoki sie porzadnie nie rozgrzeje i pozniej zaczyna sie wieszac;/;/ rece to juz mi opadaja, a moze jakis czujnik ma wplyw na to?
kamilmlody Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Objawy niemal jednoznaczne, jakby to była nieszczelność za klapką przepustnicy w strone kolektora ssącego
motor144 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Niemal jednoznaczne więc niekoniecznie. Przy takiej nieszczelności powinno wywalać błąd składu mieszanki a obroty powinny wariować zaraz po odpaleniu czyli przy minimalnym uchyleniu przepustnicy a nie po nagrzaniu w czasie jazdy na 4 ce. Ja bym podejrzewał przepływkę : czyszczenie albo podmiana na inną ( najlepiej z auta w którym wiadomo że działa prawidłowo).
Daniel87 Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 podmienilem przeplywke no i to samo czasami sie zawiesi czasami nie;/;/ raz szybko schodzi z obrotow raz wolno. Juz brakuje mi pomyslow
motor144 Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Spokojnie do 100 razy sztuka. Jedno jest pewne, że nic nie ma bez przyczyny więc trzeba szukać dalej. Ja bym jeszcze spróbował : 1.zajrzeć do logów statycznych w grupie 0 ( może coś będzie widać po wartościach wyuczonych) oraz logów dynamicznych w tych grupach gdzie widać jak chodzi lambda, przepływka i zawór odprowadzenia oparów paliwa z filtra węgla aktywowanego N80. Najlepiej dynamiczne byłoby zrobić tak żeby wystąpiły w tym czasie objawy, które opisujesz. 2 .Z innej strony to spróbował bym zaobserwować czy na zawieszanie obrotów nie wpływa serwo – czy obroty nie zawieszają się bo "ucieka" kompresja przez wadliwe jego działanie lub nieszczelność.
spawacz1 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 koledzy u mnie pojawił się problem z odpalaniem nie działało ssanie, troszke ostygł i niechcial odpalac bez wciśnięcia gazu, w czasie jazdy mosiała być niewłaściwa mieszanka bo powyżej 100km auto aż się trzęsło do tego spalanie zaczęło rosnąć znalazłem w niemczech na szrocie druga przepustnicę wsadziłem i jeżdzi jak ta lala
Gość Autonet Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 ach ta przepustnica chyba kazdy miał z nia problem
przemol19811 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 koledzy a jak wyczyścić tą przepływke, jakimś środkiem chemicznym czy jak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się