Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sportowe zawieszenie MTS kilka niejasności


tmaxx88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, wiem ze wiele wątków było na temat tego zawieszenia ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na jedno pytanie, mianowicie Ci którzy mają sportowe zawieszenie -40 -40 piszą że tył siedzi niżej niż przód (wiadomo jak to wygląda), na stronie MTS pisało że amortyzatory posiadają regulację wysokości osadzenia sprężyny, gdy osadzę ją najwyżej będzie ok i tył z przodem będzie stał równo a nawet tył może stać wyżej troszke to mi nieprzeszkadza?Oraz co sądzicie bo chcę założyć felge 17 i dylemat mam również czy -35, czy -40?Znalazłem również o post o osłonach i odbojach jedni piszą że org się nadają inni że nie jak to z tym jest, i jeśli się nie nadają to gdzie można je kupić bo z tego co piszą w zestawie ich niema.Myślałem jeszcze może o założeniu przód -40 tył -35?Po tym jak mi odpowiedzicie na moje pytanie odrazu zamawiam zawieszenie, napiszcie jeszcze czy warto wymieniać same sprężyny czy amory tez.Pozdrawiam i bardzo proszę o wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie też jestem przed wymianą amorów i od razu chciałbym obniżyć furacza, także z chęcia podłączę sie do pytania :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, wiem ze wiele wątków było na temat tego zawieszenia ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na jedno pytanie, mianowicie Ci którzy mają sportowe zawieszenie -40 -40 piszą że tył siedzi niżej niż przód (wiadomo jak to wygląda), na stronie MTS pisało że amortyzatory posiadają regulację wysokości osadzenia sprężyny, gdy osadzę ją najwyżej będzie ok i tył z przodem będzie stał równo a nawet tył może stać wyżej troszke to mi nieprzeszkadza?Oraz co sądzicie bo chcę założyć felge 17 i dylemat mam również czy -35, czy -40?Znalazłem również o post o osłonach i odbojach jedni piszą że org się nadają inni że nie jak to z tym jest, i jeśli się nie nadają to gdzie można je kupić bo z tego co piszą w zestawie ich niema.Myślałem jeszcze może o założeniu przód -40 tył -35?Po tym jak mi odpowiedzicie na moje pytanie odrazu zamawiam zawieszenie, napiszcie jeszcze czy warto wymieniać same sprężyny czy amory tez.Pozdrawiam i bardzo proszę o wypowiedzi.

Miałem amortyzatory mts i byłem bardzo zadowolony :good:

Przednie amortyzatory nie mają regulacji. Tył można sobie regulować (wiadomo sedan siądzie inaczej niż avant). Nie ma co się obawiać, że będzie super twardo bo skok tych amorków jest skrócony raptem o 2cm. Ale daje się to odczuć (zupełnie inne prowadzenie niż na serii, oczywiście na plus :good:)

U mnie podeszły seryjne odboje i osłony.

Lepiej od razu wymienić amortyzatory. Jazda na zwykłych amortyzatorach i sprężynach obniżających to jazda trochę na słowo honoru. Na równej powierzchni ok, ale nierównym prowadzenie samochodu staje się nerwowe i często nieprzewidywalne ale co kto lubi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to mi chodziło armistead wielkie dzięki, spytam jeszcze o ile obniżyłeś autko na tych MTS -40 -40 ?I na jakich kołach? czy autko siadło równomiernie przód względem tyłu?Jak myślisz obniżenie tak jak pisze wyzej + felga 17 będzie git?POZDRAWIAM [br]Dopisany: 07 Maj 2011, 19:49_________________________________________________armistead wielki szacun za Twoją b5ntke, niewiedziałem ze to Twoja i te fele od porsche kozak.Ile chcesz za nią??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie sprzedaję :wink4:

Myślę, że takie obniżenie będzie akurat. Niżej to tylko gwint. Regulacja osadzenia sprężyny z tyłu to fajna sprawa, nie ma takiej możliwości żeby przód siadł bardziej niż tył bo tył można sobie regulować (prawie jak gwint :wink4:).

Ja miałem najpierw 17" a później 18" ale na 18" jak dla mnie było za wysoko, więc kupiłem gwint :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajno..Fajno..

Przydal sie ten watek,sam juz 2 tydzien zastanawiam sie nad zawieszeniem jakie.....

Kilkakrotnie juz przegladalem te od MTS i bez rzekonannia ale na forum troche poczytalem i chyba sie skusze!

Jezdze na 17" i zastanawiam sie jedynie czy to 40/40 niebedzie zbyt wiele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajno..Fajno..

Przydal sie ten watek,sam juz 2 tydzien zastanawiam sie nad zawieszeniem jakie.....

Kilkakrotnie juz przegladalem te od MTS i bez rzekonannia ale na forum troche poczytalem i chyba sie skusze!

Jezdze na 17" i zastanawiam sie jedynie czy to 40/40 niebedzie zbyt wiele?

ja mam same sprężyny mts -40, amory czerwone z 1BE, mam wrażenie że siadło więcej niż -40, ledwo się mieszczą dwa chude palce nad oponą, idealnie do 17", komfort mniejszy niż w 1be na rzecz stabilności, razem z górną rozpórką daje to przyjemny efekt na zakrętach, bo auto fajnie się trzyma drogi (opony 225), na dziurach i nie równej drodze nie jest komfortowo ale coś za coś :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amory 1be i amortyzatory mts to właściwie to samo (skok krótszy o 2cm).

Moim zdaniem nie ma większej różnicy czy to - 40 czy -20 mm. Od tego jest twardszy amortyzator żeby nie zaczepiać :wink4:

Wiem bo przerabiałem jazdę na -40 i seryjnych amortyzatorach :thumbdown: Na gwincie mam mniejsze problemy przy przejazdach przez progi, górki (przejeżdzam na lajcie) a na seryjnych amortyzatorach trzeba było znacznie zwalniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie kupić te amory 1be czy 1ba patrzyłem na allegro to tam nigdzie nie ma opisanych czy to takie czy taki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, panowie, czy allegrowe żółte amortyzatory mts'a będą dobrze współpracować z oryginalnymi sprężynami 1be? Czy zawieszenie będzie miało podobną charakterystykę, czy będzie nieco twardsze? I czy amortyzatory mts'a nie wytłuką się zbyt szybko (ich cena na allegro jest wyraźnie niższa od ceny zamienników 1be)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 500zł masz dwa lata (sprawdzonej) gwarancji :good:

Mi się jeździło rewelacyjnie :)

Po roku jak je demontowałem, były jak nowe (oczywiście po przetarciu szmatką).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A siła tłumienia jest porównywalna z 1be czy twardsze? Zależy mi na tym, żeby auto pewnie się prowadziło w zakrętach, ale nie chcę taczek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ja na 1be nie jeździłem :gwizdanie:

ale skok amortyzatora jest skrócony o 2cm, tak samo jak w 1be.

Jedni krzyczą, że 1be jest twarde a inni mówią, że to tapczan na kółkach, trzeba samemu sprawdzić :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz 1ba, ale wydaje mi się, że 1be będzie dla mnie odpowiednie. Teraz jest tragicznie miękko :P Pisałeś, że po roku użytkowania amortyzatory były jak nowe. A ile średnio przejeżdżasz rocznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie :wink4: Ja robię 30-40. Te amortyzatory to jest jeden typ pasujący do sedana i kombi niezależnie od rocznika, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spytaj się dokładnie sprzedawcy, bo niektórzy mówią, że poliftowe b5 miały inne mocowania tylnych amortyzatorów :mysli:

sedan czy avant - amortyzator jest ten sam .Z tyłu jest 3 stopniowa regulacja w razie czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. A możliwość regulacji jest tylko na wyjętym amortyzatorze, czy da się to zrobić na aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam z tyłu w swoim avancie MTS-y od prawie dziesięciu miesięcy i jest ok przejechane ponad 20 tysięcy km., działają świetnie, ale wcześniej jeździłem na 1BE i uważam że są bardziej miękkie od MTS.

Na plus dla MTS oczywiście. Do tego MTS (tył) daje możliwość regulacji wysokości.

Aktualnie mam z tyłu MTS-y ze sprężyną 1BA, i jest w miarę nisko i cywilizowanie twardo. Za taką kasę chyba trudno będzie znaleźć coś lepszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. A możliwość regulacji jest tylko na wyjętym amortyzatorze, czy da się to zrobić na aucie?

Trzeba ścisnąć sprężynę bo to jest regulacja osadzenia sprężyny. Niestety to nie gwint, że zdejmuje się koło przekręca kluczem i reguluje góra dół :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...