Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Migające zegary, dużo błędów - nie da się odpalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wtam

Auto stało tydzien na dworze nie odpalane. Dziś jak przyszedłem otwarło sie normanie z pilota przy próbie odpalenia zastałem taką oto sytuacje:

Po popieciu vaga znalazłem takie oto błędy:

1 engine

2 Faults Found:

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

03 abs brakes

2 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

37-10 - Faulty - Intermittent

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

airbag

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

002 - Lower Limit Exceeded – Intermittent

16 stering whels

00532 - Supply Voltage B+

52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-10 - - - Intermittent

17 instruments

2 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01304 - Radio

49-00 - No Communications

25 imo

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

a communication error ocurred

Dodam ze napiecie na aku było około 9v ,aku stary bo ori ale nawet w zimie nie miałem wiekszych problemów z odpaleniem.

Prosił bym o jakies sugestie

Opublikowano

na moje to rozładowany akumulator, spróbuj go podładować albo podmienić na inny, jeżeli to nie pomoże to będziemy dalej myśleć

Opublikowano

Nie raz miałem rozładowany akumulator ale nic takiego nie było :gwizdanie:.Może luźno klema od akumulatora i nie łączy albo jakiś przewód,poluzowała się kostka przy zegarach bezpiecznik ja bym sprawdził najpierw takie rzeczy ,oczywiście akumulator też.

Opublikowano

Wsadziłem jakis stary aku z golfa 1,8 auto ładnie zapaliło i wszystko juz ok. Czy to możliwe ze aku robił jakies zwarcie? Bo jak mierzyłem go to miał około 9V podładowałem go na około 12,5 i po przekreceniu zapłonu odrazu spadało na 9-10v i wszystko w aucie wariowało.

Opublikowano

jedna cela w akumulatorze może mieć zwarcie/przebicie

Opublikowano

No i to by robiło taką choinkę i mruganie zegarów?

Opublikowano

choinkę i mruganie powoduje bardzo mocno rozładowany akumulator. naładuj porządnie akumulator, jeżeli są w nim korki, to sprawdź poziom elektrolitu, Po naładowaniu zmierz napięcie na akumulatorze, potem spróbuj odpalić samochód. Jeżeli znowu napięcie tak mocno spadnie, to akumulator niestety do wymiany.

Opublikowano

jedna cela w akumulatorze może mieć zwarcie/przebicie

To jest odpowiedź na problem w tym wątku :wink4:

Opublikowano

Robiłem juz tak ,w sumie to nie da sie go naładować bo odrazu spada do 10v wiec pozostaje wymiana.

Opublikowano

Robiłem juz tak ,w sumie to nie da sie go naładować bo odrazu spada do 10v wiec pozostaje wymiana.

Na 100% padł aku

Opublikowano

W pełni naładowany akumulator powinien mieć 12,7V

To normalne, że po włączeniu zapłonu napięcie spada, przecież jest wtedy pobór prądu. Sprawdź napięcie ładowania,powinno być ok 14,2V-14,4V :gwizdanie: Tylko wymiana wchodzi w grę :kox:

Opublikowano

Całe szczescie ze to aku bo jak zobaczyłem co sie dzieje na desce i z oswietleniem to miałem juz czarne mysli :)

Opublikowano

Całe szczescie ze to aku bo jak zobaczyłem co sie dzieje na desce i z oswietleniem to miałem juz czarne mysli :)

Dokładnie :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...