Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prosze o diagnoze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja ci kolego nie pomogę bo się nie znam, ci co się znają też nie pomogą bo to co wkleiłeś jest bardzo nieczytelne. Poczytaj na forum jak wklejać logi aby były czytelne dla kolegów, którzy będą je oceniać.

Opublikowano

dziura w dolocie albo N75 sie wysrał [stawiam na to drugie]

Opublikowano

dziura w dolocie albo N75 sie wysrał [stawiam na to drugie]

Mam podobne zdanie.

Prometeusz, nie ma żadnych błędów ???

Opublikowano

przepraszam ale nie mam excela zapoznalem sie z umieszczaniem logów na forum ale poki co nie mam excela.

temat ząłozlem w 'SILNIKI DIESLA'poradzono mi bym zrobił logi.

Witam

mam taki problem kiedy jade sobie np. na czwartym biegu i delikatnie przyspieszam powiedzałbym ze nawet nie dociskam pedału gazu tylko trzymam w jednej pozycji czuje ze silnik lekko przyspiesza i nagle przez ok 0,5s traci moc i spowrotem lekko przyspiesza i po około 2-3 s.ponownie traci moc i tak wkółko. Tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki ropy. Jesli chodzi o takie gwłątowniejsze przyspieszenia nic nie czuc zadnej starty mocy.

Z Vaga nic nie wyszło zadnych błedów, spróbuje jeszcze w czasie jazdy.

Ale spotkał sie ktos juz z czyms takim jesli tak to co jest przyczyna.

pozrawiam

tak jak wyzej w tym ze teraz zauwaylem ze to sie tez dzieje jak przespieszam nie pedał do dechy tylko spokojnie.

i tak jak napisalem błedów nie było.

O ile sie nie myle N75 znajduje sie przy turbince.

Bylem u mechanika to wczytał mi ze turbina dmucha do 0,9 bara ;(

wyciagnał turbinke i mowil ze zaworek jest zapieczony i go tak rozruszłą ze turbinka zaczeła dmuchac do 1,5 bara

jednak problem nie zniknąl.

pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Styczeń 2008, 14:26 _________________________________________________zrobilem jeszczelogi statyczne normlane, dało mi sie tylko takie zrobic:

001

001un3.jpg

003

003lx3.jpg

004

004tx4.jpg

007

007yj4.jpg

013

013bj0.jpg

Opublikowano

Dawka nie jest czasem za duża ?

Opublikowano

wiec poki co narazie wymienie ten zwór upustowy N75.

dziekuje za opinie

a pomacałes gumowe rury ...

Opublikowano

wiec poki co narazie wymienie ten zwór upustowy N75.

dziekuje za opinie

jak chcesz to mam taki zaworek, praktycznie nowy, raz użyłem w celu sprawdzenia czy mój stary nie szwankuje

Opublikowano

dziura w dolocie albo N75 sie wysrał [stawiam na to drugie]

wiec wymienilem ten zwór N75 hmm róznica moze minimalna, ale dalej jest ten moment ze kiedy przyspieszam (ekonomicznie)to jesli taki moment ze na chwilke muli ( kiedy jest ten moment zamulenia to tak jakby na te 0,5 sekundy był na biegu jałowym (luzie) tylko ze to jest odczucie minimalne).

Jutro zrobie logi.

Druga sprawa:

jakie powinienn wynoscic kąt wtrysku silnik 1z.

pozdrawiam

Opublikowano

Druga sprawa:

jakie powinienn wynoscic kąt wtrysku silnik 1z.

49-54 [000BS]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...