prometeusz86 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Są logi dynamiczne 001 003 004 008 010 011 prosze o analize pozdrawiam ˙˙
tomi Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ja ci kolego nie pomogę bo się nie znam, ci co się znają też nie pomogą bo to co wkleiłeś jest bardzo nieczytelne. Poczytaj na forum jak wklejać logi aby były czytelne dla kolegów, którzy będą je oceniać.
spanky Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 dziura w dolocie albo N75 sie wysrał [stawiam na to drugie]
lukaszr Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 dziura w dolocie albo N75 sie wysrał [stawiam na to drugie] Mam podobne zdanie. Prometeusz, nie ma żadnych błędów ???
prometeusz86 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2008 przepraszam ale nie mam excela zapoznalem sie z umieszczaniem logów na forum ale poki co nie mam excela. temat ząłozlem w 'SILNIKI DIESLA'poradzono mi bym zrobił logi. Witam mam taki problem kiedy jade sobie np. na czwartym biegu i delikatnie przyspieszam powiedzałbym ze nawet nie dociskam pedału gazu tylko trzymam w jednej pozycji czuje ze silnik lekko przyspiesza i nagle przez ok 0,5s traci moc i spowrotem lekko przyspiesza i po około 2-3 s.ponownie traci moc i tak wkółko. Tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki ropy. Jesli chodzi o takie gwłątowniejsze przyspieszenia nic nie czuc zadnej starty mocy. Z Vaga nic nie wyszło zadnych błedów, spróbuje jeszcze w czasie jazdy. Ale spotkał sie ktos juz z czyms takim jesli tak to co jest przyczyna. pozrawiam tak jak wyzej w tym ze teraz zauwaylem ze to sie tez dzieje jak przespieszam nie pedał do dechy tylko spokojnie. i tak jak napisalem błedów nie było. O ile sie nie myle N75 znajduje sie przy turbince. Bylem u mechanika to wczytał mi ze turbina dmucha do 0,9 bara ;( wyciagnał turbinke i mowil ze zaworek jest zapieczony i go tak rozruszłą ze turbinka zaczeła dmuchac do 1,5 bara jednak problem nie zniknąl. pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Styczeń 2008, 14:26 _________________________________________________zrobilem jeszczelogi statyczne normlane, dało mi sie tylko takie zrobic: 001 003 004 007 013
prometeusz86 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 wiec poki co narazie wymienie ten zwór upustowy N75. dziekuje za opinie
spanky Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 wiec poki co narazie wymienie ten zwór upustowy N75. dziekuje za opinie a pomacałes gumowe rury ...
prometeusz86 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2008 wiec poki co narazie wymienie ten zwór upustowy N75. dziekuje za opinie a pomacałes gumowe rury ... czyli dolot? jesli tak to szczelne wszytstko..
sokolnh Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 wiec poki co narazie wymienie ten zwór upustowy N75. dziekuje za opinie jak chcesz to mam taki zaworek, praktycznie nowy, raz użyłem w celu sprawdzenia czy mój stary nie szwankuje
prometeusz86 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 dziura w dolocie albo N75 sie wysrał [stawiam na to drugie] wiec wymienilem ten zwór N75 hmm róznica moze minimalna, ale dalej jest ten moment ze kiedy przyspieszam (ekonomicznie)to jesli taki moment ze na chwilke muli ( kiedy jest ten moment zamulenia to tak jakby na te 0,5 sekundy był na biegu jałowym (luzie) tylko ze to jest odczucie minimalne). Jutro zrobie logi. Druga sprawa: jakie powinienn wynoscic kąt wtrysku silnik 1z. pozdrawiam
spanky Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Druga sprawa: jakie powinienn wynoscic kąt wtrysku silnik 1z. 49-54 [000BS]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się