Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Wydech do 1.8T gdzie?


miro44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś wymieniał u siebie wydech w 1.8T. Jeżeli tak to proszę o namiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne się pod temat, też prawdopodbnie potrzebuje coś do siebie, wydechy można jakoś sprawdzić czy nie są przypchane ?

Wydech to Ci się raczej nie zapcha, prędzej kat. Tu masz extra wydech do siebie:

http://moto.allegro.pl/uklad-wydechowy-milltek-audi-a4-1-8t-b6-quattro-i1613431722.html[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2011, 00:00_________________________________________________A tu do kolegi który założył wątek:

http://moto.allegro.pl/uklad-wydechowy-milltek-audi-a4-1-8t-b6-2wd-i1612897981.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spokojnie aż tak mnie nie powiozło, wolę rozwiązania bardziej budżetowe:)

kiedyś w vectrze A miałem zapchany wydech i auto w ogole nie szło, zmienilem koncowy i bylo ok.

jest jakas opcja sprawdzenia poziomu zapchania tłumików, kata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spokojnie aż tak mnie nie powiozło, wolę rozwiązania bardziej budżetowe:)

kiedyś w vectrze A miałem zapchany wydech i auto w ogole nie szło, zmienilem koncowy i bylo ok.

jest jakas opcja sprawdzenia poziomu zapchania tłumików, kata?

Zobacz sobie na youtube jak to mruczy to może zmienisz zdanie :> Możesz jeszcze pogadać z chłopakami na forum, wiem że ktoś miał możliwość zrobienia z nierdzewki całego wydechu, koszt ponad 1000zł.

Z tego co czytałem, bo ja nie miałem jeszcze takiego problemu, jak masz kata zapchanego to prawdopodobnie będzie objawem spadek mocy, grzanie się turbawki, rura przed katem robi się po ostrzejszej jeździe czerwona. Jeśli się mylę to niech ktoś doprecyzuje. Moze ktoś miał inne objawy to niech się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko wiem że fajny układ daje fajny dzwiek i czesto poprawe osiagow ale nie chce juz sie pakowac w zadne koszty. Tym razem wywale kata i wstawie zwykla rure.

Tylko przynajmniej machnij to w nierdzewce :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zrób tak: wywal środkowy, rura nierdzewka i ewentualnie jakiś Ulter na tył. Nie wiem bo teraz już nie mam czasu poszukać ale do Twojego Ulter dedykowany też powinien jakiś być. Myśle że też będzie ładnie brzmieć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomnij wywalić kata i dać rurę z kwasa w owijce a na koniec soft z wyłączeniem drugiej sondy :kox: Reszta rury i przeloty z kwasa :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wywalony, był oporowo zapchany, teraz jest downpipe z nierdzewki. Auto zaczelo jezdzic, jest żwawsze , lepiej sie wkreca i ogolnie zabieg przyniósł mega efekty.

brachu...ile km miałeś na blacie?????że katalizator miałeś zapchany?????? 200tyś czy więcej.......jeśli nie spala ci silnik oleju w nadmiernych ilościach to katalizator jeździ bez problemów 200tyś.......(bo to nie dajzel) a przy robieniu wydechu należy pamiętać, że wydech to nie jest zwykła rura a twierdzenie, że im większa średnica wydechu tym lepiej, jest wielkim błędem powielanym przez "tjunerów" amatorów..........w internecie są dostępne materiały (napisano też kilka książek) na temat układów wydechowych........proponuje się zapoznać (jeśli ktoś rozumie, lubi fizykę i jej zjawiska)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wywalony, był oporowo zapchany, teraz jest downpipe z nierdzewki. Auto zaczelo jezdzic, jest żwawsze , lepiej sie wkreca i ogolnie zabieg przyniósł mega efekty.

brachu...ile km miałeś na blacie?????że katalizator miałeś zapchany?????? 200tyś czy więcej.......jeśli nie spala ci silnik oleju w nadmiernych ilościach to katalizator jeździ bez problemów 200tyś.......(bo to nie dajzel) a przy robieniu wydechu należy pamiętać, że wydech to nie jest zwykła rura a twierdzenie, że im większa średnica wydechu tym lepiej, jest wielkim błędem powielanym przez "tjunerów" amatorów..........w internecie są dostępne materiały (napisano też kilka książek) na temat układów wydechowych........proponuje się zapoznać (jeśli ktoś rozumie, lubi fizykę i jej zjawiska)

Sory za OT. ale w benzynie 1.4 która nie bierze ani grama oleju kata w ciągu 140kkm wymieniałem już bodajże 2 razy :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kichol, to z wymianą kata przy 200tys to czysta teoria a wiadomo że od teorii są odstępstwa;)

Ostatnio interesowałem się trochę tematem wydechu i jak już będe zmieniał na cos innego niż zwykły zamiennik bosala to wejdzie pewnie magnaflow ale przed tym pewnie będe chciał go posłuchać. Fajnie jest mieć ciche auto ale miło jest jak wydech dobrze gada:)

Gdzieś tam pojawił się tez pomysł na wydech z "przepustnicą" dzieki czemu można by przełączać między przelotowym a standardowym wydechem. Na razie to tylko fantazia ale jest już ktoś kto mógłby to ogarnąć więc kto wie może wejdzie wydech "regulowany"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę bardzo......http://allegro.pl/kompletny-wydech-audi-rs4-s4-b6-b7-8e0-oryginalny-i1660662124.html

jedyny problemik będzie ze sterowaniem...... ręczne przełączanie przepustnicy na wydechu jest do ogarniecia

na pewno będzie taniej niż oddzielnie robiony z kwasówki i na 100% nie gorzej

co do katalizatorów to zgodzam się, że są odstępstwa od przewidzianych 200tyś ale to mogą być różnice +- 40tys, max ale nie 140tyś jak u kolegi....albo go mechanicy w trąbę zrobili albo jeździ dzień w dzień po 3km na nie wygrzanym silniku i katalizator nie osiąga temp. dopalania spalin.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dziś przeglądałem ten wydech od rs4. Tam zdaje się jest przepustnica nie ? Ciekawe jak brzmi taki wedech pod marnym 1.8T? Troche mnie przerasta temat wydechu, tak na prawdę nie wiadomo co zrobić zeby osiagnąc dobry efekt bez wydawania góry $$$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam ten sam problem tez zastanawiam sie czy jest zapchany juz kat i co zrobic z wydechem.Usunac kata,czy lepeij zbierac na wydech 140tys 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal najpierw kata a reszte wydechu zrobisz pozniej. Podobno w turbawkach najpierw zapycha sie kat. Ja jakos na dniach bede dyskutowal na temat wydechu z kims kto ogarnia temat tuningu naszych aut wiec jak cos madrego wymyslimy to sie podziele wiadomosciami. Zjarany jestem na Magnaflow ale nie ma go jak dostac w rozsadnych pieniadzach a 3 tys nie mam zamiaru placic za wydech. Jak nie znajde okazji to nie wiem czy nie wstawie duzego srodkowego przelotowego i przelotowych tez duzych z tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...