Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[B7 BLB] Błąd P1793 Multitronic

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, postów o multitronicu czytałem już sporo, z kilkoma osobami również udało mi się na ten temat pogadać. Z racji iż jestem "świeży w temacie" mechaniki skrzyń biegów wszystko powoli mi się zaczyna mieszać i ogólnie mam stresa, że puszcze sporo kasy i stracę sporo czasu. Do rzeczy:

autko na chodzie mam od tygodnia (świeży zakup), 91500 km, wymieniłem rozrząd, wymiana oleju itp. Od samego początku komputer pokazywał dwa błędy ;P79 Regulacja ciśnienia doładowania- odchyłka regulacji ujemnej oraz P1793 czujnik obrotów wałków wyjściowych 2 - brak sygnału.

Turbinę naprawiono, jeden z mechaników podpowiadał iż błąd skrzyni oraz to że autko wpada w tryb awaryjny to wina błędów od turbiny. Po ich eliminacji błąd skrzyni jednak pozostał. Ma jednak dość specyficzne objawy - brak mocy, pedał w podłodze autko toczy się do 70km, na wstecznym mam trudność żeby wyjechać z dość stromego przydomowego podjazdu, zapala się podświetlenie wszystkich biegów na raz - zapala się na jakiś czas by potem zniknąć na dłuższa chwile - nie ma reguły. Czasem pali się od razu po dopaleniu, czasem wymaga to dłuższej jazdy.

Nawet kiedy wszystko wydaje się być ok, i autko wydaje się napędzać to za moment wpada znów w tryb awaryjny . Oznaczenie mojej skrzyni to GYJ.