Skocz do zawartości

andrew780

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrew780

Osiągnięcia andrew780

0

Reputacja

  1. Jeśli uda mi sie gdzieś znalezć w sprzedaży z pewnego zródła to przy nastepnej wymianie zaleje. Wydaje mi się że ten ori olej może być równie szajsowski jak castrol który audi zalewa do silników,co jest przyczyną tego że zadko który silnik bezawaryjnie dojezdza do 200 kkm. Oczywiście jeśli cena tego oleju nie bedzie dwokrotnie wyższa niż ori.
  2. Co myślicie o tym oleju może być lepszy od ori Motul - What's up ? - Motul Multi CVTF
  3. Sam silnik jest taki sam jak AVJ(150) luB BFB(163), inne sa wtryski, turbina K03s zamiast K03, i ma jeszcze dwa intercolery, pompa powietrza wtórnego też jest troche inna z racji braku miejsca na drugi cooler. Jest o tym sporo na forum wystarczy poszukać.
  4. Niewiem z kąd ma ten brud się wziąć przecież pompa paliwa zasysa paliwo z samego dołu wiec jeśli byłby brud to go zaśsie przy pełnym baku tak samo jak na razerwie. Ja jak u siebie zmieniałem pompe paliwa to w zbiorniku czysciutko jak by był nowy ale auto tankowane tylko w UK wiec może dlatego. Na rezerwie jednak nie powinno się jedzić majac lpg bo jak jest mało paliwa to pompa słabiej oddaje ciepło.
  5. A może to Tylko uszczelka pod pokrywą zaworów skoro swieca jest zaolejna do samej gory. Sprecyzuj gdzie ta świeca jest zaolejna. Bo zrzucenie głowicy w UK nie jest tanie a profesjnalizm takiej roboty w podrzednych warsztatach jest mizerny.
  6. Myśle że za 900-1200 GBP kupisz w dobrym stanie jeżdżacy, transport 400 jak kiedyś sie orientowałem. Chyba że sam po niego przyjedziesz ale myśle że to wiele teniej nie wyjdzie doliczjąc bilet lotniczy, bilet na prom, paliwo i ubezpieczenie. Co do rozbitkow to z tego rocznika jak ktoś ma to raczej tego nie sprzedaje tylko dzwoni na scrap gdzie dostanie moze 100 do 200 GBP, wiec raczej trudno by było coś znależć chyba że znajdziesz kogoś kto pracuje na scrapie. Przypomniałem sobie że jest coś takiego jak Parts Gatewey gdzie wyszukują ci jakaś cześć używana i daja ci cene tylko tam trzeba podać angielski numer rejestacyjny żeby coś znalezli bo oni inaczej nie potrafią identyfikować samochodu. Tu masz linka na ebay na silnik apu od pawła wiec możesz dzwonic dogadacie sie po polsku http://www.ebay.co.uk/itm/1999-AUDI-A4-1-8T-SPORT-SILVER-black-leather-bose-system-/260945504261?pt=Automobiles_UK&hash=item3cc1906805
  7. Myśle że w powietrzu też jest jej sporo zimową porą.
  8. Efektem spalania podtlenku lpg jest miedzy innymi woda wiec to raczej normalne że paruje jak parowóz na lpg
  9. Może spróbuj poszukać gdzieś w schemacie instalacji czujnika udeżeniowego który przy kolizji odcina dopływ paliwa. Wiem że coś takiego wystepuje w autach francuskich jak wyskoczy to trzeba go ząlaczyć. W audi raczej nie słyszałem ale może ktoś sobie zainstalował?
  10. Raczej Weste Gate bo West to zachód :>
  11. ADP=ok niedawno robiłem od nowa (starą skasowałem vagiem). Do przodu skrzynia zachowuje sie porawnie, nie wystepuja szarpniecia. Morze poza tym że po przejechaniu trasy 2000km po autostradach auto nie chciało połzać trzeba było troche dodać gazu. Sytuacja powtórzyła sie już kilka razy, po każym wyjezdzie do PL, po kilku dniach wszystko wraca do normy.Co do MVB11/1 to u mnie tej grupy pomiarowej chyba nie ma. Jeśli to sprzęgło do jazdy w tył to jakich kosztów mogę sie spodziewać?
  12. Witam, u mnie jest podobnie na wsteczny jak puszcze hamulec to rusza z szarpnieciem niekiedy tak silnym że silnik gaśnie. Teraz jak jest zimno to mocne szarpniecie zdaża sie częściej niż w lecie. Ponadto na wstecznym słychac takie jakby wycie. Adaptacje niedawno kasowałem i robiłem od nowa, skrzynia ma nowy sterownik z aso. Jeżeli to pompa to czy można ja wymienic bez wyjmowania skrzyni bo ona chyba jest przykrecona do sterownika chydarulicznego który ponoć wychodzi. I jeszcze która pompa bo są tam dwie?
  13. Ja przy 160 mam cos koło 3 tys. obrotów dokładnie nie pamietam ale mam multi.
  14. Witam, ja to mialem zawsze przy pierwszym ruszeniu zaraz po odpaleniu, ale mylalem ze to od multitronicka. Teraz widze ze nie skoro koledzy z manualem to samo maja. Ostatnio jednak nie odczuwam tego albo poprostu sie przyzwyczailem. Jedyne co robilem to czyscilem czujniki ABSu wiec moze to jest rozwiazanie problemu.
  15. Ja mam dokładnie to samo a zaczeło się to po wymianie pompy paliwa na nowa. Początkowo słychać to było tylko jak było mało paliwa, ale teraz już ilosc paliwa nie ma znaczenia. Ja się przyzwyczaiłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...