cowboy1 1 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Witam problem dotyczy Passata B5 1.9 AFN.Jak jest zimny wszystko dziala poprawnie,do czasu jak zlapie temp.okolo 70 stopni to wyraznie jest slychac odglosy pukania.Dodam ze zalozylem nowe popychacze i zalozylem je bez wyciskania.(moze tu tkwi przyczyna)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek55 1 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Witaj a wszystkie podkładki na zawory założone poprawnie ??? bo jeśli jest choć jedna przekręcona to właśnie będzie stukać.. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Dzieki za wypowiedz athek55,bede musial to sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 A że tak spytam jaki masz kąt wtrysku przy nagrzanym silniku do 90C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Witaj w TDI na tym wykresie balansuje na niebieskiej linii.[br]Dopisany: 11 Maj 2011, 09:56_________________________________________________sprawdzalem i jest ok.[br]Dopisany: 11 Maj 2011, 09:57_________________________________________________Duchu ale co ma wspolnego kat wtrysku,z tym jak sie nagrzeje to slychac odglosy stukania w glowicy.dodam ze zalozylem ta glowice z innego AFN,byla sprawdzana i jest ok.rozdzad tez jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Bo miałem takie stukanie kiedyś w jednej audi jak miałem kąt wtrysku 255 i nawet po ustawieniu skakał w tolerancji 4 i ścinało klin na wale. Ale u Ciebie to raczej coś innego A jaki olej zalałeś i kiedy wymieniłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witaj zalalem polsyntetyk,auto ma 280tys.zmienie jeszcze popychacze juz kupilem INA.dzieki[br]Dopisany: 12 Maj 2011, 16:41_________________________________________________Duchu w Twoim przypadku slyszales pukanie w silniku caly czas nawet jak byl zimny czy tylko na rozgrzanym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Możesz sprawdzić popychacze. Jak rozgrzejesz silnik, ściągnij pokrywę wałka i naciśnij na popychacz hydrauliczny i popatrz ile da się go wcisnąć (czy jest miękki) oczywiście krzywki wałka rozrządu muszą być w górze żeby nie naciskały na popychacz. W książce zrób to sam Audi A4 jest napisane jakiej grubości szczelinomierz można włożyć między krzywkę a popychacz. Jeszcze jedno, czy przed wymianą głowicy też to było słychać? Założyłeś inną głowicę z osprzętem tzn. popychaczami, wtryskami itd? Częściej niż popychacze winne mogą być wtryski lub wtrysk. Ja tak miałem, też po rozgrzaniu silnika było słychać cykanie/stukot i myślałem że to popychacze. Przeczyściłem układ wtryskowy, zmieniłem stację, jakieś dodatki do paliwa i już nie pamiętam co to stukanie na rozgrzanym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Witaj Pretor,w tym passacie byla walnieta uszczelka i na starej glowicy auto chodzilo ok,a ze mialem gotowa inna glowice to ja zalozylem i zaczelo tak pukac na cieplym silniku.Wtryski sa te same co byly,,jedynie kompletna glowica bez wtryskow jest inna,na czasie sprawdze ten luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Wszystko zależy jaki to stuk. Bardzo możliwe że szklanki trzeba wymienić od razu obejrzyj krzywki wałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Po niedzieli bede sie bral za to glowice,zdam relacje co wyszlo,dzieki za wskazowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Skoro wtryski są z głowicy w której wszystko było ok to raczej nie powinny być powodem stukania. Mam nadzieje, że przy wymianie wtrysków dałeś nowe podkładki (miedziane) pod wtryski bo czasami one też mogą być powodem stuków. Jak będziesz miał do wymiany szklanki to tylko INA. Ja jak szukałem przyczyn stukania to wymieniałem właśnie popychacze hydrauliczne, ale w sumie za dużo to nie dało. Dwie były do wymiany ze względu na to że były miękkie, a trzy miały takie drobne dziurki na powierzchni więc wymieniłem komplet INA i przy okazji simer wałka rozrządu firmy Erling. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Oczywiscie Pretor dalem nowe podkladki pod wtryski,mam juz kupione popychacze INA i bede je wymienial,Dam znac co z tego wyszlo jak to zmienie.dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Lepiej żebyś to zrobił odrazu przy wymianie rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Rozrzad jest prawie nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Coś mi się wydaje że to któryś z tłoków klepie o czapkę. Źle dobrana grubość uszczelki, lub luz w układzie korbowo-tłokowym na jednym z cylindrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Uszczelka byla z dwoma dziurami i taka sama zalozylem.to stukanie tylko slychac na cieplym i to nie caly czas,chwile chodzi cicho a po okolo 30-50sek,slychac to stukanie.po chwili przestanie stukac i tak w kółko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Jak szklanki będą ok to któryś wtrysk może być przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Bede to robil na dniach i napisze co wyszlo. [br]Dopisany: 16 Maj 2011, 17:31_________________________________________________Wtrysk raczej nie,sprawdzalem je na Vagu i sa ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ja też mam ten problem. Szklanki wymienione na INA, wtryski sprawdzone, olej od 60 000 km leje motul x-cess i nadal coś stuka tak jakby z pod pokrywy zaworów. Mechanik mówi że trzeba by rozbierać cały silnik żeby znaleźć przyczynę i że to gra nie warta świeczki bo "jakby co" to silnik można kupić za 1200 zł. Chyba zmienię mechanika bo nie uśmiecha mi się jak autko się rozsypie całe gdzieś w drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się