Pretor Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Muszę kupić chłodnicę klimatyzacji po wypadku i mam problem. Prawie wszystkie chłodnice są bez zaworka z przodu, a u mnie jest z zaworkiem do nabijania klimy. Czy mogę kupić bez tego zaworka? Dwa razy miałem wymieniany czynnik (raz z racji kupna auta, a drugi przetarł się wąż klimy) i za pierwszym razem w Mikołowie podłączali mi do tego zaworka przy chłodnicy i przy grodzi po zdjęciu czujnika i zmostkowaniu czegoś, a drugi raz tylko przez ten zaworek przy chłodnicy. Czy można nabić tylko przez ten jeden zaworek przy grodzi czy muszę kupić chłodnicę z tym zaworkiem przy chłodnicy?
rem3dy Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Mi dzis klimiarz zdiagnozowal dziurawa chlodnice klimy i powiedzial, ze zamowi taka bez tego zaworka, bo jest nie potrzebny bo mam fabryczne zlacza serwisowe tam przy akumulatorze. Zatem jak nie masz czegos pochrzanionego w ukladzie to bierz bez.
armando Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 szukaj bez po co ci 3 zawor klime przez jeden zawor tez bez problemu sie nabija
dio Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Ale wpierw się upewnij, że masz zdublowane złącza, żebyś nie musiał płacić dwa razy. Gdyby tak bez problemu nabijało się jednym zaworem, to po co podłączane są dwa? W dodatku złączki mają różne kolory, więc chyba ma to znaczenie.
armando Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 dwa bo jedno masz na niskie cisnienie(niebieski) a drogie na wysokie(czerwone) przez dwa robi sie szybciej i lepiej ale na jednym tez nie ma problemu farncuzy maja zazwyczaj jedne
dio Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 No to jeżeli przez dwa jest lepiej i szybciej, to po co utrudniać sobie życie? A francuzy wszystko mają inaczej
Pretor Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 Tylko że u mnie widać tylko jeden zaworek który jest przy chłodnicy. Przy rurkach w grodzi w ogóle nie widać zaworków jest tyko czujnik. Jak miałem nabijane przez dwa (w Mikołowie) to jeden wąż podpiął do zaworka chłodnicy a drugi w zaworek na który jest podczas eksploatacji założony jakiś czujnik. Czujnik po zdjęciu z zaworka zmostkował i nabijał. Czyli po zdjęciu tego czujnika można tylko przez ten jeden zaworek nabić klimę? Ten czujnik jest na rurce z prawej strony stojąc przed maską (od strony akumulatora).
armando Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 wez no jakies zdjecie wsadz zdjecie bo juz nic z tego nie kumam
dio Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Czegoś nie czaję. Wszystkie chłodnice które widziałem na alledrogo są z zaworkami, więc nie wiem o co chodzi.
Darba70 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 witam. Mam podobny problem dziś nabijałem klime i niestety dodali kontrast i wyszedł wyciek w chłodnicy mała dziurka ale niestety albo spawanie albo wymiana co radzicie?? da się jeździć i na tym ale nie za długo więc szukam rady, wiadomo koszt nowej jest spory a jakby pospawał?
dio Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Najlepiej podjechać do kogoś kto spawa aluminium i się zapytać ile będzie kosztowało, ale raczej mniej niż nowa chłodnica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się