arek0404 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc
spanky Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc pelna diagnoza Vag'iem i bedzie wiadomo co trzeba wymienic ... [ innej opcji nie ma !!! ] dla przykladu [ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=21738.0 ] zeby nie było ze kłamie ....
Jarol Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Jak auto dokladnie się zachowuje czy po przekroczeniu 110km/h robi się mułowaty i jest tak do czasu aż nie zgasisz i ponownie zapalisz silnik??
baskecior Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc Uszkodzony N75 lub zapieczone kierownice spalin. Wrzuć po kolei te 2 hasła w wyszukiwarkę na forum, a będziesz miał zbiór odpowiedzi na tacy.
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 baskecior pewnie ma racje ale ja trzymam linie diagnozy jak spanky, najpierw logi nastepnie diagnoza, pozniej wyrok i naprawa skoro jest mozliwosc diagnostyki trzeba z niej korzystac
baskecior Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 baskecior pewnie ma racje ale ja trzymam linie diagnozy jak spanky, najpierw logi nastepnie diagnoza, pozniej wyrok i naprawa skoro jest mozliwosc diagnostyki trzeba z niej korzystac Oczywiście, że najpierw diagnozujemy, ja tylko uzupełniłem wypowiedź Spanky`ego. :gwizdanie:
eller Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mi to sie również wczoraj zdarzylo do 100km/h normalnie,a pozniej zamulila,dojechalem do pracy,postał,zapalilem i wracając juz wszystko było ok.Nie przejmować sie tym?
spanky Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mi to sie również wczoraj zdarzylo do 100km/h normalnie,a pozniej zamulila,dojechalem do pracy,postał,zapalilem i wracając juz wszystko było ok.Nie przejmować sie tym? olej sprawe .. niech sie rozpierd... do konca .... p.s przeczytaj wszystko co zostalo w tym temacie napisane i zastanow sie nad tym co napisales .... cycki opadaja ....
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny. to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac ! heh nie tylko cycki
eller Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Oj nie przeczytalem dokładnie tematu i co najwazniejesze nie wszedłem w link który Spanky zamiescił. To teraz jak najszybciej na badanko VAG'iem leciec musze
rikardo Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Musashi ma racje swieżo po zakupie auta nie wiedząc o tym, że mam uszkodzony przepływomierz gdy wyprzedzałem tira samochód przestał mi ciągnąć a wręcz hamował.
rbs2360 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny. to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac ! heh nie tylko cycki Jak usunąć notlauf'a ?
Pikuś Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 rbs, poszukaj na forum i poczytaj bo naprawde na ten temat jest wiele.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 20:08 _________________________________________________Jakies kolejne bez sensowne pytania zobacze bede rzucal kropkami
Gość Michał Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny. to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac ! heh nie tylko cycki Jak usunąć notlauf'a ? Przeczytaj czlowieku ten watek od początku,jak będziesz miał za mało informacji użyj opcji "szukaj", a jak nie dasz rady to przejrzyj tematy w tym dziale,co chwile ktoś pisze o tym problemie,jest tego mnóstwo.
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Jak usunąć notlauf'a ? kolejne posty z takimi pytaniami beda kasowane .... !
Petroniusz Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Na Vagu wykaże, że jest problem z czujnikiem podciśnienia czy coś podobnego a problem tkwi w zapieczonych kierownicach, trzeba je oczyścić. Kiedy braknie mocy (komp wprowadza system awaryjny) wystarczy zgasić i zapalic silnik. Dawno juz nie śmigałem TDi, ale jak nie miałem auta swojego to wyrwałem A4 od taty i trochę ją przegoniłem, spostrzeżenia: ciągnąc ma trzecim biegu przed 3000 obrotów lekko go przytkało ale nie spuszczając nogi z gazu szedł dalej powtórzyło się to znow w okolicach 3500 obr i pozniej juz szedł normalnie az do odciecia. Kiedyś gdzieś wyczytałem że wystarczy troche rozruszać te kierownice i pokazać silnikowi troche więcej obrotów niż 1800 obr gdzie się ma najwiekszy momen obrotowy lub wyjąc i przesmarować kierownice. Powodzenia.
A-max Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Mój wchodził w tryb awaryjny.Wyczyściłem dolot,egr i znalazłem nieszczelność w dolocie.Obyło się bez kosztów.Teraz jest OK
eller Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Byłem na komputerze,stwierdzili ze jest za duże ciśnienie na kolektorze? Ale wykasował mechanik błąd i mówił ze juz powinno być dobrze
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 super mechanik i skasowal 100 PLN a jeeli bedzie niedobrze to znow podjedziesz on wykasuje blad, 100 PLN skasuje i znow powie bedzie dobrze..[br]Dopisany: 26 Styczeń 2008, 17:10 _________________________________________________bledy to w 90 % przypadkow nie jest przyczyna problemow, tylko ich zapis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się