Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 AFN-Do 110km/h jest ok a powyżej jest zamulony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc

Opublikowano

Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc

pelna diagnoza Vag'iem i bedzie wiadomo co trzeba wymienic ...

[ innej opcji nie ma !!! ]

dla przykladu [ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=21738.0 ] zeby nie było ze kłamie ....

Opublikowano

Jak auto dokladnie się zachowuje czy po przekroczeniu 110km/h robi się mułowaty i jest tak do czasu aż nie zgasisz i ponownie zapalisz silnik??

Opublikowano

Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc

Uszkodzony N75 lub zapieczone kierownice spalin.

Wrzuć po kolei te 2 hasła w wyszukiwarkę na forum, a będziesz miał zbiór odpowiedzi na tacy.

Opublikowano

baskecior pewnie ma racje

ale ja trzymam linie diagnozy jak spanky, najpierw logi nastepnie diagnoza, pozniej wyrok i naprawa

skoro jest mozliwosc diagnostyki trzeba z niej korzystac :)

Opublikowano

baskecior pewnie ma racje

ale ja trzymam linie diagnozy jak spanky, najpierw logi nastepnie diagnoza, pozniej wyrok i naprawa

skoro jest mozliwosc diagnostyki trzeba z niej korzystac :)

Oczywiście, że najpierw diagnozujemy, ja tylko uzupełniłem wypowiedź Spanky`ego. :gwizdanie:

;)

Opublikowano

Mi to sie również wczoraj zdarzylo do 100km/h normalnie,a pozniej zamulila,dojechalem do pracy,postał,zapalilem i wracając juz wszystko było ok.Nie przejmować sie tym?

Opublikowano

Mi to sie również wczoraj zdarzylo do 100km/h normalnie,a pozniej zamulila,dojechalem do pracy,postał,zapalilem i wracając juz wszystko było ok.Nie przejmować sie tym?

olej sprawe .. niech sie rozpierd... do konca .... :naughty:

p.s przeczytaj wszystko co zostalo w tym temacie napisane i zastanow sie nad tym co napisales ....

cycki opadaja .... :wallbash:

Opublikowano

notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny.

to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac !

heh nie tylko cycki :wallbash:

Opublikowano

Oj nie przeczytalem dokładnie tematu i co najwazniejesze nie wszedłem w link który Spanky zamiescił. :embarrassed::wallbash: To teraz jak najszybciej na badanko VAG'iem leciec musze

Opublikowano

Musashi ma racje swieżo po zakupie auta nie wiedząc o tym, że mam uszkodzony przepływomierz gdy wyprzedzałem tira samochód przestał mi ciągnąć a wręcz hamował.

Opublikowano

notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny.

to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac !

heh nie tylko cycki :wallbash:

Jak usunąć notlauf'a ?

Opublikowano

rbs, poszukaj na forum i poczytaj bo naprawde na ten temat jest wiele.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 20:08 _________________________________________________Jakies kolejne bez sensowne pytania zobacze bede rzucal kropkami :rant:

Opublikowano

notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny.

to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac !

heh nie tylko cycki :wallbash:

Jak usunąć notlauf'a ?

Przeczytaj czlowieku ten watek od początku,jak będziesz miał za mało informacji użyj opcji "szukaj", a jak nie dasz rady to przejrzyj tematy w tym dziale,co chwile ktoś pisze o tym problemie,jest tego mnóstwo.

Opublikowano

Jak usunąć notlauf'a ?

kolejne posty z takimi pytaniami beda kasowane .... !

Opublikowano

Na Vagu wykaże, że jest problem z czujnikiem podciśnienia czy coś podobnego a problem tkwi w zapieczonych kierownicach, trzeba je oczyścić. Kiedy braknie mocy (komp wprowadza system awaryjny) wystarczy zgasić i zapalic silnik. Dawno juz nie śmigałem TDi, ale jak nie miałem auta swojego to wyrwałem A4 od taty i trochę ją przegoniłem, spostrzeżenia: ciągnąc ma trzecim biegu przed 3000 obrotów lekko go przytkało ale nie spuszczając nogi z gazu szedł dalej powtórzyło się to znow w okolicach 3500 obr i pozniej juz szedł normalnie az do odciecia. Kiedyś gdzieś wyczytałem że wystarczy troche rozruszać te kierownice i pokazać silnikowi troche więcej obrotów niż 1800 obr gdzie się ma najwiekszy momen obrotowy lub wyjąc i przesmarować kierownice. Powodzenia.

Opublikowano

Mój wchodził w tryb awaryjny.Wyczyściłem dolot,egr i znalazłem nieszczelność w dolocie.Obyło się bez kosztów.Teraz jest OK

:thumbup:

Opublikowano

Byłem na komputerze,stwierdzili ze jest za duże ciśnienie na kolektorze? Ale wykasował mechanik błąd i mówił ze juz powinno być dobrze

Opublikowano

:polew:

super mechanik :polew: i skasowal 100 PLN

a jeeli bedzie niedobrze to znow podjedziesz on wykasuje blad, 100 PLN skasuje i znow powie bedzie dobrze..[br]Dopisany: 26 Styczeń 2008, 17:10 _________________________________________________bledy to w 90 % przypadkow nie jest przyczyna problemow, tylko ich zapis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...