krzysiok Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Witam, Rozglądam się za używaną A4 B7 z 2.0 TDI. Spotkałem się z dwoma rodzajami obudów silnika. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić różnicę? Czy to kwestia oryginał/zamiennik? Czy może kwestia rocznika (2007/2008)? Czy innej wersji?
jacek28 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Nie za bardzo kojaże te obudowy ale ta druga jakas dziwna,jak sie ja mocuje?nie widzac zaslepek od tych śrub,wogule bagnet wyglada tak jakby w innym miejscu.
krzysiok Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 Żeby było śmieszniej, to tych drugich jest więcej w ogłoszeniach... http://otomoto.pl/audi-a4-200-bezwypadek-gwarancja-C17622760.html http://otomoto.pl/audi-a4-i-wlasciciel-faktura-vat-C18011527.html http://otomoto.pl/audi-a4-2-0-16v-tdi-diesel-polskie-tab-C15752964.html
yaboo Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Witam, Rozglądam się za używaną A4 B7 z 2.0 TDI. Spotkałem się z dwoma rodzajami obudów silnika. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić różnicę? Czy to kwestia oryginał/zamiennik? Czy może kwestia rocznika (2007/2008)? Czy innej wersji? żaden zamiennik osłony są ori , pierwsza silniki 8 zaworowe jeden wałek w głowicy 1.9 i 2.0 TDI , druga osłona silniki 16 zaworowe dwa wałki w głowicy 2.0 TDI
goose Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Górny to np BPW, BNA, (8 zawrów) dolny BLB, BRE (16 zaworów) BLB unikamy jeśli można.... chyba ze ma juz zestaw naprawczy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się