Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Błedy- potrzebne tlumaczenie co to za błedy


virus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Podpiołem dziś moje audi pod vag i mam 2 bledy cos jest nie tak po wykasowaniu i jeden pokazuje sie od razu a 2 po przejechaniu jakies 30km i wtedy wyskakuje mi na liczniku ta kontrolka z silnikiem

1 bład- 17996 P1588 Engine mount solenoid valves Open circuit

2 bład- 16485 P0101 Mass or Volume Air Flow Circ Range/Performance - ten sie wyskakuje po przejechaniu 30km

POMOCY Dajcie jakas fachowa rade z czym to jest zwiazane bo nie mam zielonego pojecia co to moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.2 16485/P0101/000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

Possible Symptoms

Loss of Power

Erratic Idle

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70)

Intake Air Filter dirty/faulty

Ground Spots corroded or Paint Residue

Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Possible Solutions

Check Intake Air Filter

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Ground Spots

Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70)

Special Notes

In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktros moze przetlumaczyc dokladnie co sprawdzic itp

co do pierwszego bledu znalazlem cos takiego

17996 P1588 Ventile für Motorlagerung (N144/N145) Unterbrechung [Engine mount solenoid valves Open circuit

prawy lub lewy zawór regulacji zawieszenia silnika n144/n145

powiedzcie gdzie to jest gdzie to sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli blad 2 cos z powietrzem powiem tak przeplywka byla wymieniana na boscha i n75 tez na nowy prosze o rade co sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problemy z poduszkami pod silnikiem. Mają one w środku zaworki i po jakimś czasie szwankują.

Dopóki nie rzuca silnikiem to nie zaprzątaj sobie tym głowy. Chyba, że masz trochę gotówki do wydania to zmień je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi to błąd obwodu pomiaru masy przepływającego powietrza - zakres lub jakosc pomiaru

mozę coś nie kontakszy w kostce. porozpinaj parę razy może cos zasniedziało.

przepływka kupiona w ASO lub sklepie czy na allegro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywka ze sklepu jutro porozpinam wszystko i zobacze co to moze byc moze cos nie laczy, co do tych poduszek to tam powinno cos byc podlaczone jakis kabel? czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledze mechanik przyciał kabel jak cos innego robił, poducha była dobra. zerknij jak to od spodu u ciebie wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...