artiii Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam byłem ostatnio u mechanika na wymianie hydraulicznego napinacza łańcuszka rozrządu po odbiorze samochód zaczął mi nie równo pracowac i drży na obrotościomierzu wyskakuje mi że mam prawie 10 obr/min a na kompie faluje od 800 - 900 i wyskoczyły mi błędy niestety nie rozumiem ich bo są po angielsku moglibyscie mi doradzić co to jest ,bo się denerwuję . Czekam na Wasze odpowiedzi.Pozdrawiam Arti 01120 - Camshaft Adjustment 1 04-00- Mechanical Malfunction 17924- Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit P1516 - 35 -10 - - - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open- Intermittent Readiness: N/A
szogun0 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 01120 - ustawienie rozrządu, usterka mechaniczna. Coś ci ten mechanik spie.... ł przy zakładaniu. Ja obstawiam, że coś z kabelkami do przestawiacza faz, lub zła synchronizacja wałków rozrządu.
artiii Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2008 No też mi się coś tak zdaje, bo aż dziwne, bo przed wymianą hydraulicznego napinacza łańcuszka rozrządu i łańcuszka wszystko było ok a teraz tylko na ssaniu jest dobrze i jak jadę na postoju przy wyłączonym ssaniu obroty skacze i dziwne odgłosy idą z rury jakby przerywał mechanik jest dopiero od poniedziałku wiec muszę się dowiedzieć, za co go spieprzyć i żeby zrobił jak należy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się