Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Proszę o analizę logów - passat b5 ajm


pawelekm

Rekomendowane odpowiedzi

Moja prośba o analizę logów statycznych. Z racji, że nie mam kompletnych logów dynamicznych - nie wklejam ich.

(no chyba, że mogę .... mam log 003 i 011).

Poza tym trudno mi jest wykonać logi dynamiczne automatem ......

Aha, objawy: auto wpada w tryb awaryjny. Dzieje się to losowo. Tak jakbym nie miał turbo.

Auto: Passat B5, AJM 115KM, tip-tronic.

Log (0 - 001)

Log (1 - 000)

Log (2 - 013)

Log (3 - 007)

Log (4 - 003)

Log (5 - 018)

Log (6 - 023)

Log (7 - 004)

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Przepraszam poprawiłem linki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat szrot

duze korekcje

czuć falowanie obr ?

kat synchr do korekty

egr zarośniety lub przerdzewiała blacha która miała go zaślepić

Brak kpl logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falowania obrotów brak - pod tym względem wszystko OK.

Po zdjęciu osłony - EGR uciapany w oleju (do czyszczenia ?)

Co brakuje do kompletu logów ? (statycznych) (dynamicznych - fakt nie mam wszystkich, ciężko

to wykonać automatem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze jest uwalony olejem to standard, jesli nikt go nie zaslepiał to do czyszczenia

zrob 008 010 011 dyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejam log dynamiczny 003 i 011:

Log dyn (003 011)

Zrobiłem go zanim przeczytałem twój post lukjar7.

Log robiony dwa razy - żona siedziała za kierownicą :notworthy:

008 i 010 dorobię dziś - ciężko zmusić małżonkę do pomocy :wink4:[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 06:00_________________________________________________Dodaję logi dynamiczne 008 i 010:

log 008 wersja 1

log 008 wersja 2

log 010 wersja 1

log 010 wersja 2

Ciężko było wykonać te logi. Auto w 90% przypadkach robiło mi kick-down.....

Musiałem więc przyspieszać "stopniowo". Każdy log zrobiłem dwa razy.

Lepiej mi się nie udało.

Bardzo proszę o analizę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwa dolane wiadrem, a powietrza strzykawką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyyyy ..... :blink:

Możecie podpowiedzieć coś jaśniej ? Jaki program ? Co mówią te logi ? (oprócz termostatu do wymiany).

Czy coś można powiedzieć na podstawie tych logów, dlaczego auto łapie tryb awaryjny ? ("brak turbo").

Pokazuje mi się taki błąd:

b322261d.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto zostało poddane nieudolnemu "chiptuningowi"

Wgraj serię i wróc z kpl logów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chipowałem tego auta.

Więc zadam może dla was oczywiste pytanie: jak mam wgrać "serię" .... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chipowałem tego auta.

Więc zadam może dla was oczywiste pytanie: jak mam wgrać "serię" .... ?

oddac auto osobie ktora sie tym zajmuje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji, że jestem zielony w tym temacie, proszę tylko o informację ile to może kosztować ?

Z reguły firmy podają koszt wgrania jakiegoś softu "tuningowego", a ja chcę wręcz odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj we wroclawskim dynosofcie... ostatnio slyszalem 150 PLN za wgranie serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem w Legnicy - koszt 200 zł.

OK. Dziękuję za wszystkie informacje i pomoc.

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...