Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

a nie lepiej dremelkiem ??

letallec :notworthy: :notworthy:

Powiedz mi jeszcze, czy jak dojda mi czesci i zabiore sie za montowanie to miejsce ciecia bedzie takie oczywiste?Czy moze porownywales z kims kto ma tempomat?Czym wycinales??

Wycinałem nożycami do ciecia blachy. Prawo i lewostronnymi, zeby było ładnie. Jak zdejmiesz swoja obudowę, to zauważ ze tam jest już wcięcie na manetkę kierunkowskazów. I to wcięcie trzeba tylko pogłębić na tyle żeby zmieściła się manetka tempomatu. Będziesz mial to wszystko na wierzchu (podczas montażu) to docinaj i dokładaj. Ja tak robiłem i wyszło jak widać. Jak nie wyjdzie to kupisz nową obudowe ;)

dobrze ze nie piłą łańcuchową :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie??

Bez obudowy spokojnie mozesz pomykac...z bledami tez :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gut,bo w 3miescie moge zakodowac,a w slupsku w domu wyrezac obudowe :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej dremelkiem ??

letallec :notworthy: :notworthy:

Powiedz mi jeszcze, czy jak dojda mi czesci i zabiore sie za montowanie to miejsce ciecia bedzie takie oczywiste?Czy moze porownywales z kims kto ma tempomat?Czym wycinales??

Wycinałem nożycami do ciecia blachy. Prawo i lewostronnymi, zeby było ładnie. Jak zdejmiesz swoja obudowę, to zauważ ze tam jest już wcięcie na manetkę kierunkowskazów. I to wcięcie trzeba tylko pogłębić na tyle żeby zmieściła się manetka tempomatu. Będziesz mial to wszystko na wierzchu (podczas montażu) to docinaj i dokładaj. Ja tak robiłem i wyszło jak widać. Jak nie wyjdzie to kupisz nową obudowe ;)

dobrze ze nie piłą łańcuchową :)

paliwo się skończyło :polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 15:46_________________________________________________

Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie??

tydzień tak jeżdziłem,kontrolki walą po patrzałach,szczególnie migający BRAKES ale można się przyzwyczaić :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej dremelkiem ??

letallec :notworthy: :notworthy:

Powiedz mi jeszcze, czy jak dojda mi czesci i zabiore sie za montowanie to miejsce ciecia bedzie takie oczywiste?Czy moze porownywales z kims kto ma tempomat?Czym wycinales??

Wycinałem nożycami do ciecia blachy. Prawo i lewostronnymi, zeby było ładnie. Jak zdejmiesz swoja obudowę, to zauważ ze tam jest już wcięcie na manetkę kierunkowskazów. I to wcięcie trzeba tylko pogłębić na tyle żeby zmieściła się manetka tempomatu. Będziesz mial to wszystko na wierzchu (podczas montażu) to docinaj i dokładaj. Ja tak robiłem i wyszło jak widać. Jak nie wyjdzie to kupisz nową obudowe ;)

dobrze ze nie piłą łańcuchową :)

paliwo się skończyło :polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 15:46_________________________________________________

Dzwonilem i juz zostal wyslany.W nastepnym tyg bede zakladal.A obudowe rezal w przyszly weekend.Da sie jezdzic bez obudowy bez problemu??Jezdzic sie da bez aktywacja i skasowania bledow czy lepiej nie??

tydzień tak jeżdziłem,kontrolki walą po patrzałach,szczególnie migający BRAKES ale można się przyzwyczaić :hi:

To mozesz sobie podac reke z Boseronem :)

Ale to kwestia tylko wagowania wiec mozesz byc spokojny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokłądnie tak tez jeździłem z dyskoteką w samochodzie ale po vagowaniu wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokłądnie tak tez jeździłem z dyskoteką w samochodzie ale po vagowaniu wszystko ok.

u mnie od wczoraj też ok,poskładałem wszystko do kupy i piknie wygląda.wielkie dzięki dla kolegi HOŁKza wagowanie i cierpliwość. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberek, jako ze jestes szpecem od multi, tempo itd itp mam pytanko: mam B6, kiera czteroramienna bez multi, wymienialem: manetki (obsluga FIS + tempomat), modul na Q, tasme od B6 obslugujaca multi (to juz tak przyszlosciowo;) ). Kodowanie i montaz wszystko bezproblemowo, ale w dalszym ciagu nie dziala mi klakson. We wczesnmiejszych postach pisales ze jak modul Q to moga byc problemy z multi, ale czy modul moze miec tez wplyw na brak klaksonu? Wczesniej myslalem ze to tasma (mialem 6 pinowa), ale wymienilem na 12 piniow i klaksonu dalej nie ma. Pomoz stary bo juz mi pomyslow brakuje :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to kiera multi z B6 nie bedzie działac z modułem Q

zeby załozyc kiere multi z B6 potrzeba jeszcze paru rzeczy :)

a co do klaksonu to nie wiem moze masz odpiety kabelek przy poduszce :)

innego pomysłu nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to kiera multi z B6 nie bedzie działac z modułem Q

zeby załozyc kiere multi z B6 potrzeba jeszcze paru rzeczy :)

a co do klaksonu to nie wiem moze masz odpiety kabelek przy poduszce :)

innego pomysłu nie mam

jesli nie dziala w ogole to moze bezpiecznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przed zmiana manetek jaki miałes moduł i czy klakson działał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no musi działać dziwna sprawa w każdym bądz razie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak:

-kabelek od klaksonu sprawdzalem - wszystko ok,

-bezpieczniki sprawdzalem - ok,

-przed zmiana manetki mialem modul cos z low line (nie pamietam jaki dokladnie, ale napewno nie obslugujacy tempo), ale klakson dzialal,

Dodatkowo pokusilem sie o sprawdzenie czy klakson fizycznie jest sprawny i okazuje sie ze jest :good:

Prad od przekaznikow do klaksonu idzie i klakson dziala, ale od kiery do przekaznikow niestety nie:(

Mysle ze to bedzie wina modulu bo tak jak boberek pisales tempomat mi dziala bez zastrzezen.

Z checia bym sie z kims zamienil na modul obslugujacy tempo i kiere multi, ale od B6.

Piszesz ze jak bede chcial kiere multi od B6 to bede potrzebowal jeszcze kilku rzeczy tzn. jakich? Podpowiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm u mnie na module Q klakson działał :)

a co bedzies zpotrzebował masz taśme od B6 na 12 pinów

do tego będzie ci potrzebny taki mały moduł w kierownice i odpowiednie okablowanie :)

pogadaj z kolega grzany :) on ode mnie kupil komplet kiery multi :) niech ci fote zorbi co jest ci potrzebne

do tego modul musi byc L N M :) z tego co wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm u mnie na module Q klakson działał :)

a co bedzies zpotrzebował masz taśme od B6 na 12 pinów

do tego będzie ci potrzebny taki mały moduł w kierownice i odpowiednie okablowanie :)

pogadaj z kolega grzany :) on ode mnie kupil komplet kiery multi :) niech ci fote zorbi co jest ci potrzebne

do tego modul musi byc L N M :) z tego co wiem ;)

super, wielkie dzieki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kolega grzany :)

:mysli:

oj sory :)

chodziło mi o Ciebie

działa kiera ?? podłaczyłeś ;)

:drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...