boberek 4 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 jaki VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 jaki VAG 311,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 zarejestorwany ?? znczy czy z crakowany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 zarejestorwany ?? znczy czy z crakowany ?? tak, a recode w ABS mam spisane przed rozbieraniem wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 zacznijmy od tego co ty dokąldałes ?? moduł tempomat + fis bo kodowanie jest proste i 311,2 daje rade mi sie udało kiedys [br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 16:33_________________________________________________ 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal 01316 - ABS Control Module 49-00 - No Communications 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent to nie są błedy po zmianie modułu to raz 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - te są od zmiany modułu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 dokładałem tempomat i zmieniałem moduł, fis już miałem... W trakcie kalibracji czujnika skrętu w pierwszym oknie mam cały czas 2,5 i podczas kręcenia nic się nie zmienia. Natomiast nie mam pojęcia skąd się wziął ten brak komunikacji z modułem ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 W trakcie kalibracji czujnika skrętu w pierwszym oknie mam cały czas 2,5 i podczas kręcenia nic się nie zmienia normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 wystarczy [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] Czy to jest cała operacja kodowania??Wszystkie klamoty już mam, narzędzia skompletowane. Jutro montujemy, tylko muszę dokładnie się upewnic jak i co kodowac, no i czy na coś jeszcze trzeba zwrócic uwagę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 nie to nie tylko to http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_modulu_kierownicy_pod_tempomat_kierownice_multifunkcyjna-t23501.0.html to tez jesli wymieniasz moduł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 nie to nie tylko to http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_modulu_kierownicy_pod_tempomat_kierownice_multifunkcyjna-t23501.0.html to tez jesli wymieniasz moduł Na szczęście moduł ma obsługujący tempomat (L), także czeka mnie "tylko" dołożenie manetki i kodowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 tak dokładnie kodowanie i akrywacja i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 tak dokładnie kodowanie i akrywacja i juz Dzięki boberek. Mam nadzieję, że nic nie spieprzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 nie da sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 No i po robocie. Tempomacik założony, zakodowany i DZIAŁA :thumbup: :thumbup: Dzieki za pomoc. Oczywiściwe bez problemów sie nie obyło, ale dzięki informacjom z Forum dałem radę. A więc. sam montaż manetki to rzeczywiście bajeczka. Zero jakichkolwiek problemów. Po poskładaniu wszystkiego do kupy wziąłem się za kodowanie, no i zaczęły sie schody. Zrobiłem kodowanie według rady boberka, ale za każdym razem wywalało mi błąd, że urządzenie regulacji prędkości nie powiązane ze sprzętem. Dopiero później wpadłem na to, że mimo, iż miałem juz moduł obsługujący tempomat, to wypadało by go jeszcze przekodowac. Tam też mała pomyłka, bo tempomat zaczął hula, ale przestał działa komputer pokładowy, czyli obsługa FISa. Na szczęście polookałem na forum i machnąłem sie w kodowaniu. Zamiast 1142, wpisałem 1122. Panowie chylę czoła :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: i tak zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 no to super gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 no to super gratuluje Wielkie dzięki. Manetka w ASO - 31 Euro Dolna obudowa kierownicy - 32 Euro Satysfakcja - BEZCENNA :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 no to super gratuluje Wielkie dzięki. Manetka w ASO - 31 Euro Dolna obudowa kierownicy - 32 Euro Satysfakcja - BEZCENNA :kox: a no to oczywiste ja cały czas mam takie bezcenne doznania :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 ja cały czas mam takie bezcenne doznania :polew: :polew: Wiem, wiem. Śledzę z uwagą Twoje poczynania.Zresztą podpis mówi sam za siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 u mnie tez problem, kierownica założóna przyciski multi działają bez problemu ale : podczas vagowania hamulców grupa 03 ABS Brakes jak wychodze z tej grupy to w sterowniku pojawiaja sie 00000 (5 zer) a wcześniej ustawilismy kodowanie i mimo to wychodzi nie zapamietując niczego , robiłem to kilka razy i wciąz to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 dzis to zwalczylismy złe masz kodowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi