wrclaguna Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Montaz analogowego TUNERA TV pod RNS E Witam wszystkich rezaczy Ten Mod dedykuje tym co posiadaja oczywiscie RNS E i chca rozbudowac go o TUNER TV oraz np. kamere cofania, DVD i inne Przejdzmy do meritum sprawy co bedziemy potrzebowali , na razie opis do wersji Kombi a zbiegiem czasu do sedana - tuner TV 4D0 919 146 D , DX C, CX i tylko z tymi literkami pasuja !!! cena uzywka 500 -1000 PLN ( o ASO mozna zapomniec ) - wzmacniacz antenowy lewy 8E9 035 225 R ,S cena 200-500 pln AS0 1000 PLN - wzmacniacz antenowy prawy 8E9 035 225 T cena 100-200 PLN - nakretka zaciskowa do prawego wzmacniacza N 903 562 03 1 szt. i sruba 8E0 035 413 1 szt . razem 2.70 PLN - uchwyt 8E9 035 201 80 PLN - uchwyt tunera 8E9 035 209 A 39 PLN Ci co mieli mala NAVI w bagazniku nie musza kupowac tych uchwytow !!! - sruby mocujace uchwyty N 905 818 02 2 SZT. 2.50 PLN - jezeli chodzi o przewody antenowe laczace cena w ASO zabija ale mozna zamowic w NAVISERWIS http://www.naviservice.com.pl/?item=96&t=1305559481 Wariant 1 - przewod o dl. 4.0 m od Tunera do prawego wzmacniacza - przewod o dl. 0.7 m od Tunera do lewego wzmacniacza - przewod o dl. 0.3 m pojedyncza wtyka ( do lutowania do prawego wzmacniacza ) plus wzmacniacze opisane wyzej Wariant 2 chyba najbardziej oplacalny -przewody antenowe wraz z wzmacniaczami na szybe 2 szt. zamiast wzmacniaczy i przewodow http://www.naviservice.com.pl/?item=140&t=1305560208 - okablowanie od TUNERA do RNS E http://www.naviservice.com.pl/?item=83&t=1305559908 - dodatkowe przewody do podlaczenia dodatkowego zrodla audi/video http://www.naviservice.com.pl/?item=125&t=1305559986 - wyjmaki 4 sztuki do RNS E I TV TUNER - lutownica i cyna - VAG Na poczatku przystepujemy oczywiscie do rozbierania elementow tapicerki wewnetrznej auta ( troche tego bedzie ) Zaczynamy od robiorki bagaznika od gornej czesci bagaznika podginamy , delikatnie i pchamy do dolu Boczki sciagamy lewy i prawy , odkrecamy sruby 4 i mocowania oraz metalowe spinki mocujace tapicerke oraz sciagamy gorne tapicerki po lewej i prawej stronie celem przeciagniecia przewodow antenowych Dalej posluze sie DIY-em Bart-S co rozebrac i jakie tapicerki po lewej stronie auta z dojsciem do RNS E http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=111331.75 Po rozebraniu tapicerki z prawej strony odkrecamy subwoofer ci co go oczywiscie maja Po wyciagnieciu go widac miejsce gdzie bedzie prawy wzmacniacz antenowy ( wyciecie z tylu w subwooferze ) Fabrycznie przygotowane jest wyciecie w gabce ktora wycianamy . Na jej miejsce bedzie wchodzil wzmacniacz . Wczesniej wciskamy kable antenowe z wzmacniacza do TUNERA wejscia nr 3 i 4 Tutaj bedziemy miec mala przerobke kabla antenowego idacego z lewej strony do prawej anteny w szybie .Odlaczmamy je i wtyke 3 pinowa wkladamy do wzmacniacza po lewej stronie zas przewod lutujemy zakupiony w NAVIKU O.3 m i wcisakmy w czarna wtyczke FM 3 Przechodzimy do lewej strony odkrecamy nasz stary wzmacniacz antenowy i mocujemy nowy :> Podlaczmy wszystkie wtyki wraz z wtyczkami do TUNERA TV gniazdo 1 i 2 W dalszej kolejnosci mocujemy uchwyt do TUNERA i przykrecamy go nakretkami w fabrycznie przygotowane bolce podlaczamy kable antenowe z lewej i prawej strony , wiazke przewodow z wtyka 54 PIN (oraz dodatkowa wiazka z przewodami AUDI/VIDEO ) i wkladamy TUNER Oczywiscie jezeli chodzi o tapicerke ci co mieli mala NAVI ( tak bylo w moim wypadku ) nic nie musza robic inaczej sprawa sie ma co co nie mieli, poprostu musza wyciac cos takiego Mysle ze nie bedzie problemu z dopasowaniem Ciagniemy wiazke 54/32 PIN od TUNERA do RNS E wczesniej rozebrana lewa strona Tuner systemu nawigacji TV info na temat TUNERA 1 - Przyłącze TV4 (brązowe) sterownika wyboru anteny /modułu anteny po prawej stronie 2 - Przyłącze TV3 (brązowe) sterownika wyboru anteny /modułu anteny po prawej stronie 3 - Przyłącze TV2 (zielone) sterownika wyboru anteny /modułu anteny po lewej stronie 4 - Przyłącze TV1 (zielone) sterownika wyboru anteny /modułu anteny po lewej stronie 5 - Złącze wielostykowe, 54-stykowe czarne do sterownika elektroniki obsługi systemu nawigacji 5 - Złącze wielostykowe, 54-stykowe czarne 2 - Magistrala CAN Low (BOSCH) od RNS-E (system Infotainment) 3 - Magistrala CAN High (BOSCH) od RNS-E (system Infotainment) 4 - Przedni ekran audio (niewykorzystany) 5 - Przednie wyjście audio po prawej stronie 6 - Masa audio (niewykorzystane) 7 - Przednie wyjście audio z lewej strony 8 - Audio - masa 9 - Przedni ekran - masa 10 - Przedni ekran video 11 - Synchronizacja wyjścia video Przedni 12 - Video - masa 13 - Przednie wyjście video niebieskie 14 - Video - masa 15 - Przednie wyjście video zielone 16 - Video - masa 17 - Przednie wyjście video czerwone 19 - Zacisk 31 20 - Zacisk 30 21 - Diagnoza L 22 - Wyjście audio z prawej strony (-) Rear (nieużywane) 23 - Wyjście audio z prawej strony (+)Rear (nieużywane) 24 - Ekran audio Rear (nieużywany) 25 - Wyjście audio z lewej strony (-) Rear (nieużywane) 26 - Wyjście audio z lewej strony (+) Rear (nieużywane) 27 - Ekran - masa Rear (nieużywany) 28 - Synchronizacja Com. (-) Rear (nieużywana) 29 - Synchronizacja Com. (+) Rear (nieużywana) 30 - Niebieski sygnał (-) Rear (nieużywany) 31 - Niebieski sygnał (+) Rear (nieużywany) 32 - Zielony sygnał (-) Rear (nieużywany) 33 - Zielony sygnał (+) Rear (nieużywany) 34 - Czerwony sygnał (-) Rear (nieużywany) 35 - Czerwony sygnał (+) Rear (nieużywany) 36 - Ekran video Rear (niewykorzystany) 40 - Wejście audio z lewej strony (-) Rear (nieużywane) 41 - Wejście audio z prawej strony (-) Rear (nieużywane) 42 - Wejście A/V - masa Rear (nieużywane) 43 - Wejście S-VHS (Y) Rear (nieużywane) 44 - Wejście S-VHS © Rear (nieużywane) 45 - Wejście CVBS Rear (nieużywane) 46 - Wejście całego ekranu A/V Rear 47 - Przednie wejście audio z lewej strony (-) (nieużywane) 48 - Przednie wejście audio z prawej strony (-) (nieużywane) 49 - Przednie wejście A/V - masa (nieużywane) 50 - Przednie wejście S-VHS (Y) (nieużywane) 51 - Przednie wejście S-VHS © (nieużywane) 52 - Przednie wejście CVBS (nieużywane) 53 - Przednie wejście całego ekranu A/V Nieprzedstawione gniazda wtykowe są niewykorzystane. Złącza wtykowe modułu anteny po lewej stornie Avant 1 - Przyłącze anten w szybach 1 - TV1/FZV 2 - FM1/TS 3 - AM 2 - Przyłącze FZV (szare) do centralnego sterownika systemu Komfort 3 - Przyłącze TS (żółte) do odbiornika zdalnego sterowania ogrzewania postojowego 4 - Przyłącze HF/ZF (żółte) do/od radia /sterownika systemu nawigacji z napędem CD /sterownika z jednostką wskazań radia i systemu nawigacji 5 - Przyłącze FM3 (czarne) modułu anteny po prawej stronie 6 - Przyłącze FM2/TV2 (brązowe) anteny w tylnej szybie 7 - Przyłącze TV1/TV2 (zielone) do tunera systemu nawigacji, TV Złącza wtykowe modułu anteny po prawej stornie Avant Złącza wtykowe 1 - Przyłącze anten w szybach 1 - FM3/TV3 2 - TV4 2 - Przyłącze FM3 (czarne) do modułu anteny po lewej stronie 3 - Przyłącze TV3 (zielone) do tunera systemu nawigacji, TV 4 - Przyłącze TV4 (brązowe) do tunera systemu nawigacji, TV Przechodzimy do wyciagniecia RNS E wyjmakami i podlaczenia wtyki 32 PIN ( ktora przeciagnelismy od TUNERA ) 1 Wtyka32 pin w RNS E 13 - Wejście audio po prawej stronie od tunera systemu nawigacji, TV 15 - Synchronizacja wejścia video od tunera systemu nawigacji, TV 16 - Wejście video zielone od tunera systemu nawigacji, TV 27 - Ekran - masa od tunera systemu nawigacji, TV 28 - Audio - masa od tunera systemu nawigacji, TV - 29 - Wejście audio po lewej stronie od tunera systemu nawigacji, TV 30 - Video - masa od tunera systemu nawigacji, TV 31 - Wejście video niebieskie od tunera systemu nawigacji, TV 32 - Wejście video czerwone od tunera systemu nawigacji, TV Po wyciagnieciu warto zabezpieczyc jakims recznikiem RNS E aby go nie porysowac wciskamy wtyke w gniazdo 32 PIN Tutaj na chwile sie zatrzymamy w wiazce z NAVIKA mamy cztery kabelki luzem tzn. 2x CANY , zasilanie i mase tutaj podlaczmy je tam Gdzie ida do RNS E Schemat wiazki od TUNERA do RNS E i anten wraz wzmacniaczami Na koniec oczywiscie podpinamy VAGA i odpowiednio kodujemy RNS E i TUNERA W moim przypadku byla zmiana na 6 w kodowaniu Kodowanie ? 0 xxxxx: Model 1 = Lamborghini 2 = Audi A3 (8P) 3 = Audi A4 (8E) 4 = Audi A4 Cabriolet (8h) 5 = Audi A6 (4B) 6 = Audi TT (8J) 7 = Audi R8 (42) 0x: xxxx Treble Monitoring Speaker nieaktywny 0 = Front Speaker Treble Monitoring nieaktywne aktywny (nie Audi A4 Cabriolet) 1 = Front Speaker Treble Monitoring nieaktywne zawodowo (TYLKO Audi A4) ?: 0xx xxx Charakterystyka dźwięku 0 = Sound liniową charakterystykę 1 = Audi A4 (8E) 2 = Audi A6 (4B) 3 = Audi A4 Cabriolet (8h) 4 = Audi TT (8J) 5 = Audi A3 (8P) 9 = Sound System 0xxx: xx Telefon / telematyczne 1 = telefon zainstalowany (Remote Feed Napięcie Mikrofon aktywnych) 2 = Płyta bazowa (Temic - zdalne Feed Napięcie nieaktywne Mikrofon) 3 = Płyta bazowa (Cullmann - zdalne Feed Napięcie nieaktywne Mikrofon) 4 = Płyta bazowa (Nokia - Zdalne Feed Napięcie nieaktywne Mikrofon) 5 = telematyczne Europa (Remote Feed Napięcie nieaktywne Mikrofon) 6 = telematyczne USA (Remote Feed Napięcie nieaktywne Mikrofon) 7 = Płyta bazowa diagnostycznych w stanie z Comfort Control 0xxxx: x I Sprzęt 1 = nie tuner 2 = Digital-Radio zainstalowane 3 = satelitarna-Radio zainstalowane 4 = satelitarnej i cyfrowej-Radio zainstalowane 5 = wejście analogowe (AUX) zainstalowany 7 = satelitarna-Radio i analogowe wejście (AUX) zainstalowany 0xXXXX: II Sprzęt 1 = TV-Tuner/CD-Changer/Multi-Function Kierownica nie jest zainstalowany 2 = zainstalowany tuner TV 3 = CD-Changer zainstalowane 4 = tuner TV i CD-Changer zainstalowane 5 = Multi-Function Kierownica zainstalowane 6 = tuner TV i Multi-Function Kierownica zainstalowane 7 = CD-Changer i Multi-Function Kierownica zainstalowane 8 = tuner TV i CD-Changer i Multi-Function Kierownica zainstalowane Po zakodowaniu powinna pojawic sie nan na ekranie RNS E ta ikonka Teraz przechodzimy do TUNERA TV i zakodowania go u mnie jest 0000010 0?xxx: DIAGNOSTYKA 0 - nie aktywna 1 - przez CAN 2 - przez linię K 3 - przez CAN i linię K 0x??x: STANDARD OBRAZU 01 – PAL „B”/”G” (Centralna Europa) 02 – PAL „B”/”G” (Włochy) 03 – PAL „I” (UK, Irlandia) 04 – SECAM „D”/”K” (Wschodnia Europa) 05 – SECAM „L” (Francja) 06 – NTSC „M” (Ameryka Północna) 07 – PAL „B”/”H” (Australia) 10 – PAL „M” (Brazylia) 11 – PAL “N” (Argentyna) 12 – PAL “B” (Nowa Zelandia) 13 – PAL “D”/”K” (Chiny) 14 – PAL “I” (Afryka) 15 – SECAM “D”/”K” (Grecja, Egipt) 16 – SECAM “K1” (Afryka) 17 – NTSC “M” (Japonia) 0xxx?: KONFIGURACJA TUNERA 0 – bez dodatkowego wyświetlacza (np. monitor w zagłówku) 1 – bez dodatkowego wyświetlacza 2 – bez dodatkowego wyświetlacza 3 – bez dodatkowego wyświetlacza 4 – dodatkowy wyświetlacz 5 – dodatkowy wyświetlacz 6 – dodatkowy wyświetlacz 7 – dodatkowy wyświetlacz WAZNE Wiazka z NAVISERWIS (od TUNERA do RNS E ) nie posiada lini K -line diagnostycznej i dlatego musimy pociagnac jeszcze jeden kabel do zlacza VAG widzial TUNER Ja akurat podlaczylem sie z tylu do Systemu Kontroli Cisnienia w oponach moze tez do wiazki PDC w watku Bart-S Po podpieciu wszystkiego i zakodowaniu VAgiem mozemy sprawdzic czy wszystko jest OK podlaczone w Blokach Pomiarowych tzn. czy wzmacniacze anten dzialaja , wyjscia audi video . Kazdy wie jak obslugiwac swoj RNS E na nacisnieciu ikonki na TV a pozniej na SETUP ukaze sie nam taki obraz Ustawiamy odpowiednio na nasz system po wcisnieciu TV norm oraz jak ktos posiada DVD albo inne urzadzonko na AV norm Mysle ze nic nie pominalem i w niedalekiej przyszlosci chce dodac fotki montazu do sedana bo sa inne anteny i wzmacniacze . Jak ktos bedzie zakladal to prosze o fotki Na koniec podziekowania jak zawsze dla Bart-S za wszelkie info oraz dla adamooo za TUNER
domin79 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: oczywiście gratki Grzesiu :notworthy: opisałbyś jescze jak jest z jakością odbioru i co można odbierać czy przemieszczanie na trasie powoduje jakieś zakłócenia lub zaniki sygnału
wrclaguna Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 No tak nie napisalem analog mozna odbierac do 2013 roku a pozniej nie wiadomo co bedzie Odbierac mozna TV1 , TV 2 , TVN , TV4 , POLSAT , TV regionalne MOD byl w sumie robiony ponad rok temu ale czesto ktos z forum pisal do mnie co i jak mniej mniej wiecej kupic i podlaczyc a zwlaszcza czy TUNER 4DO 919 146 B podejdzie do RNS E Niestety nie podejdzie Podchodzi ale do RNS D Pare rzeczy musze poprawic w opisie a zwlaszcza mocowanie i podlaczenie samych anten do szyb z NAVISERWIS Oczywiscie mam u siebie odblokowane ogladanie DVD I TV w czasie jazdy Pare osob ma na forum juz zalozony TUNER ( Bart-S , Siemian ) Obraz w zaleznosci w jakim miejscu jestesmy roznie sie odbiera, ogolnie nie jest zle
wrclaguna Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 lepiej odbiera na ori antenach ? Powiem szczerze ze mam tylko jeden ori wzmacniacz a drugi po lewej jest Bartka fotka ....i jest ciut lepiej Pięknie :oklaski: Bartku ogarnales gdzies kodowanie dla TUNERA ? 0000010 u mnie tak jest w Adaptacjach poszczegolne kanaly rozpracowalem
Bart-S Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Bartku ogarnales gdzies kodowanie dla TUNERA ? 0000010 u mnie tak jest w Adaptacjach poszczegolne kanaly rozpracowalem Kodowanie 0000010 jest prawidłowe dla naszego regionu - to samo mam u siebie.
wrclaguna Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 Sa jeszcze jakies inne stronki z kodami oprocz tych http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&rurl=translate.google.pl&sl=auto&tl=pl&twu=1&u=http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4/S4/RS4/Cabriolet_%288E/8H%29&usg=ALkJrhiUWF1KE841DuDSOYyW2ZRY1Ni1nQ http://de.openobd.org/audi/a4_8e.htm#17
Bart-S Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Grzesiu - wyszperałem gdzieś w moich notatkach... 0?xxx: DIAGNOSTYKA 0 - nie aktywna 1 - przez CAN 2 - przez linię K 3 - przez CAN i linię K 0x??x: STANDARD OBRAZU 01 – PAL „B”/”G” (Centralna Europa) 02 – PAL „B”/”G” (Włochy) 03 – PAL „I” (UK, Irlandia) 04 – SECAM „D”/”K” (Wschodnia Europa) 05 – SECAM „L” (Francja) 06 – NTSC „M” (Ameryka Północna) 07 – PAL „B”/”H” (Australia) 10 – PAL „M” (Brazylia) 11 – PAL “N” (Argentyna) 12 – PAL “B” (Nowa Zelandia) 13 – PAL “D”/”K” (Chiny) 14 – PAL “I” (Afryka) 15 – SECAM “D”/”K” (Grecja, Egipt) 16 – SECAM “K1” (Afryka) 17 – NTSC “M” (Japonia) 0xxx?: KONFIGURACJA TUNERA 0 – bez dodatkowego wyświetlacza (np. monitor w zagłówku) 1 – bez dodatkowego wyświetlacza 2 – bez dodatkowego wyświetlacza 3 – bez dodatkowego wyświetlacza 4 – dodatkowy wyświetlacz 5 – dodatkowy wyświetlacz 6 – dodatkowy wyświetlacz 7 – dodatkowy wyświetlacz
wrclaguna Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Bartek jak zawsze nieocenione info
maciekpolanica Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Chlopaki piekna robota!!! U mnie juz na polce lezy tuner (z koncowka D) uchwyt mocujacy tuner wraz z ramka oraz wzmacniacze prawy (z koncowka T) i lewy (z koncowka R). W sumie za te graty dalem 550zl:) Brakuje mi jedynie kabli mocujacych tuner z antenami (mam same wtyczki z poobcinanymi kablami:( ) Orientujecie sie jak sie nazywa ten kabelek (srednica symbol itp??) Da sie kupic sam kabel a ja bym sobie pozaciskal te fakry?? Moj prawy wzmacniacz ma troszke inne mocowanie ( tak jakby mial lustrzane odbice od tego co jest na zdjeciach) ale to moze dlatego ze jest z 2005r i cos pozmieniali:). Ogolnie teraz czekam az mi przyjdzie kabel laczacy rns-e z tunerem i pomalu chcialbym juz to zamocowac. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 No to super ze graty wszystkie posiadasz co do kabli to ja kupowalem tutaj http://www.naviservice.com.pl/?item=96&t=1305901138 Zrobia ci na zamowienie a jezeli chodzi o sam kabel to na pewno mozna kupic w elektronicznym . Moze zobacz u siebie jakiej srednicy masz Bartek moze bedzie pamietal parametry .
maciekpolanica Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Wlasnie probuje rozkminic te kabelki:) Na pewno w nazwie kabla jest ... & griller. Myslalem ze dam rade "otworzyc" te ori fakry i wsadzic nowe kable ale raczej sie nie da:( Co myslicie o zlutowaniu wewnetrznej zyly; zaizolowaniu i potem zlutowaniu oplotu zewnetrznego?? W domowej tv instalacji tak robilem i bylo wszystko oki. Jakby ktos wiedzial to dajcie znac jaki to kabelek:) Z naviservice nie chce miec juz nic wspolnego po tym jak mi sprzedali wtyczke do RNS-e (pomieszane piny!!!!) Najlepsze jest to ze gosc udowadnial mi przez telefon ze wszystko jest dobrze powpinane w ich wtyczkach. Gdyby ktos szukal prawy wzmacniacz to teraz na allegro znalazlem: http://allegro.pl/wzmacniacz-antenowy-antena-audi-a4-b6-b7-8e0-i1624260664.html Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 wydaje mi sie ze powinien byc Zamowiles juz kable z Tunera do RNS E ? Niech ci doloza jeszcze kabelek do K line Nie wiem czemu nie robia go w zestawie Masz PDC ?
maciekpolanica Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Tak mam PDC z tylu (graty na pdc przod juz sa ale chce wszystko razem z tunerem zakladac). Wiazke mam kupiona ori z audi z dodatkowymi wtyczkami pod dodatkowe zrodlo takze powinna miec ten kabel do k-linii. Problem tylko w tym ze kabelek kupilem na e-bayu i teraz czekam az znajomy przywiezie mi go do Polski:)
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 To dwa Mody na raz rob Zobacz u Bartka w DIYu o PDC gdzie podlaczyc k-line , pewnie starczy kabelek 0,5 m od Tunera do sterownika PDC
maciekpolanica Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Bylem przekonany ze tuner bedzie bral k-linie z rns-e ale moze masz racje:) Mysle ze z tym nie powinno byc wiekszych komplikacji. Najbardziej sie boje tych kabli do anten. Nie wiem dokladnie ktoredy fabrycznie ida kable od anten (zalezy mi na tym aby bylo jak ori). Brakuje mi jednej wtyczki (podwojnej zielonej) do wpiecia w wzmacniacz. Znasz moze nr tej wtyczki to bym sobie w aso zamowil:) A jest mozliwosc zamowienia tych kabli antenowych w aso?? Wiesz moze jaka cena kompletu?? Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Maciek - nie baw się w kable z ASO, szkoda kasy (dla przykładu, przewód antenowy 30cm do odbiornika webasto kosztuje 80zł!). Na Twoim miejscu dogadałbym się jednak z navikiem. Komplet potrzebnych kabli to 200zł (wtyczki, które do nich dają to lipa ale te prawidłowe przecież już masz). W przeciwieństwie do przypadku, który opisałeś - przy tym kablu nie ma czego spier***** Ostatecznie kup zwykły kabel antenowy i polutuj z wtykami, które dostałeś w komplecie (żadnej wielkiej filozofii tu nie ma, w końcu to tylko analog). Linię diag podpinasz do wiązki PDC (wszystko zgodnie z fabryką).
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 Zrob tak jak Bartek pisze Wtyka podwojna w Tunerze 4E0 035 604 K Ja kable antenowe puscilem gora jak rozbierzesz tapicerke to zobaczysz jak fajnie sie je puszcza .
maciekpolanica Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Nie mogę znaleźć takiego kabla o tak malej średnicy. W TME trzeba kupić minimum 100mb. Patrzyłem z ciekawości ile kosztuje wtyczka 1 gniazdowa fakra (6Q0 035 576) w aso to wyszło ok 11zl to nie wiem skąd oni biorą te ceny za kpl kabelek:) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się