Gregi Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 witam, Dziś sprawdzałem swój motor na hamowni przenośnej i prosiłbym o komentarz,czy wszystko jest oki, ;( http://img687.imageshack.us/img687/9227/audia4bialm94.jpg
antonio Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 witam, Dziś sprawdzałem swój motor na hamowni przenośnej i prosiłbym o komentarz,czy wszystko jest oki, ;( dawaj wykres
Gregi Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Moim zdaniem brakuje parę Nm ,ale myślę,że przy przebiegu 230tys.(mam nadzieję) jest ok.,Co wy na to? :gwizdanie: [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:49_________________________________________________Tak było, bez kierowcy i pasażera 1550 kg.
lukjar7 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 moim zdaniem hamowanie za pozno zaczete w Dobrzyniewie na wadze ? powiedz kto hamuje auta w białym już dodatkowo ? to dynomet?
Gregi Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Znalazłem kolesia w necie , na wykresie masz jego dane[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 21:08_________________________________________________A hamowanie było podczas jazdy(hamownia przenośna), i tak koszt tylko 50 zyli
lukjar7 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 bylo zaczynać pomiar od 1,2 krpm to i wynik byłby inny
Gregi Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 A tak ogólnie t nada się pod małe mody?
lukjar7 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 czy nada sie do modów to poproszę logi, bo hamownia mnóstwo rzeczy potrafi ukryc :gwizdanie:
spanky Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 wykres jak na Dynometa moze byc, dla porownania wstawiam wykres AVF'a [tez Dynomet], którego jakis czas temu robilem i mozesz sobie porównac.
Gregi Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Spanky,Gdybym zaczął hamować od 1200rpm , to by było więcej Nm (takie moje bezmyślne paplanie)Bo w twoim wykresie jest więcej Nm,z tego co słyszałem ,to ważniejsze są Nm niż km[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 21:54_________________________________________________Apropo logów,to byłem też dziś u Pawła z Autoserwis Dojlidy,sprawdzał na postoju i podczas jazdy i wszystko było oki.Nawet na chwilę wgrał mi program pod 160 ph.Przejechałem się, trchę było czuć róznicę i zastanawiam się nad zakupem ,powiedział mi 500 złociszy.
lukjar7 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Ludzie nie wiedzą że moc jest zależną momentu wolelibyśmy zobaczyć te "oki" Pewnie wgrał Ci gotowca nic nie wartego
spanky Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Spanky,Gdybym zaczął hamować od 1200rpm , to by było więcej Nm (takie moje bezmyślne paplanie)Bo w twoim wykresie jest więcej Nm,z tego co słyszałem ,to ważniejsze są Nm niż km[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 21:54_________________________________________________Apropo logów,to byłem też dziś u Pawła z Autoserwis Dojlidy,sprawdzał na postoju i podczas jazdy i wszystko było oki.Nawet na chwilę wgrał mi program pod 160 ph.Przejechałem się, trchę było czuć róznicę i zastanawiam się nad zakupem ,powiedział mi 500 złociszy. im pozniej tym gorzej, na Twoim wykresie przy 2000 rpm gdzie AVF ma w serii max moment > 300 nm u Ciebie jest ledwo 250 Nm ... ponizej jeszcze jeden moj wykres innego AVF'a z tym ze pomiar zrobiony troszke pozniej niz poprzednio takze mozesz zobaczyc rożnice p.s 500 zł za wgranie gotowca to troche dużo , no chyba ze robil go na podstawie logów, ktore wcześniej robiliście ...
Gregi Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Ludzie nie wiedzą że moc jest zależną momentu wolelibyśmy zobaczyć te "oki" Pewnie wgrał Ci gotowca nic nie wartego Mody były wgrane tylko na test,przejechałem się , i potem przywrócił do ustawień fabrycznych.A logów nie mam,nie chciało mu się wydrukować[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 22:26_________________________________________________W takim razie kolo który mnie hamował nie ma pojęcia o hamowaniu.
spanky Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 W takim razie kolo który mnie hamował nie ma pojęcia o hamowaniu. za pozno kazal Ci deptac i za pozno wcisnal spacje w laptopie ...
lukjar7 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 W takim razie kolo który mnie hamował nie ma pojęcia o hamowaniu. za pozno kazal Ci deptac i za pozno wcisnal spacje w laptopie ...
Gregi Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Dobrze że,tylko 50 mnie skasował.Jak zrobię logi to wrzucę na forum.
spanky Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Dobrze że,tylko 50 mnie skasował.Jak zrobię logi to wrzucę na forum. ale widac ze auto trzyma parametry, takze 50 zl nie poszlo na marne ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się