Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Odłączanie turbiny (1.8T)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy istnieje możliwość odłączenia turbiny(ewentualnie zdemontowanie)(jeśli się da to jak;p)?

I czy wszystko będzie działać jak trzeba?(czy to bardzo wpłynie na prace silnika?)

dzięki za wszelkie odpowiedzi

Opublikowano

nie da się-gdyż w intercooler'ze jest czujnik ciśnienia-jeśli go nie będzie -auto po prostu zgaśnie,a skąd taki pomysł? czyżby auto za szybko jeździło?

Opublikowano

trzeba by było odłączyć w ECU czujnik, przerobic wydech i pewnie by jechało (jakoś)

Opublikowano

tak w ogóle-to pierwszy raz widzę,żeby ktoś chciał taki manewr przeprowadzić,prędzej w drugą stronę...no ale poobserwujmy,co z tego wyniknie... :gwizdanie:

Opublikowano

Turbina pewnie sie rozleciala a koszt naprawy za duzy??:D Najlepiej napisz co Ci sie z autem dzieje, bo nie wiemy w jaki sposob Ci pomoc;)

Opublikowano

nie da się-gdyż w intercooler'ze jest czujnik ciśnienia-jeśli go nie będzie -auto po prostu zgaśnie,a skąd taki pomysł? czyżby auto za szybko jeździło?

tu sie mylisz widziałem auto z zaslepionym miejscem po tym czujniku i auto pracowało normalnie. oczywiscie bost na awarii.

mysle ze dało by rade taki manewr zrobić ale po co ??????????? napisz co ci nawaliło

Opublikowano

Turbo pewnie idzie do regeneracji a autem chce się jeździć :rolleyes:

Ja by odpuścił :thumbdown:

Opublikowano

tu sie mylisz widziałem auto z zaslepionym miejscem po tym czujniku i auto pracowało normalnie. oczywiscie bost na awarii.

w |B6??? nie ma takiej opcji-odpinasz wąż od przepustnicy,nawet w czujnik jest wpięta wtyczka auto gaśnie,próbowałem tak ostatnio :wink4:
Opublikowano

turbo prawdopodobnie siada :

kopci na postoju szczególnie jak jest nagrzany(na światłach itp) i to ostro

czasami mi się wydaje że turbina się nie załącza nie czuć tego kopa jak to było wcześniej no i spalanie mi się nie podoba

no niestety regeneracja tania nie jest :confused4: biorąc pod uwagę że dopiero w niego trochę wsadziłem :wallbash:

Opublikowano

turbo prawdopodobnie siada :

kopci na postoju szczególnie jak jest nagrzany(na światłach itp) i to ostro

czasami mi się wydaje że turbina się nie załącza nie czuć tego kopa jak to było wcześniej no i spalanie mi się nie podoba

no niestety regeneracja tania nie jest :confused4: biorąc pod uwagę że dopiero w niego trochę wsadziłem :wallbash:

miałem identycznie-na postoju,czy na światłach-jakby świece dymną odpalił-niestety nowa turbina Cię ratuje,ew.regeneracja
Opublikowano

Z tą diagnozą turbiny bym poczekał, bo kopci na olej w 1.8T z różnych powodów. Mogą być uszczelniacze zaworowe wyśmigane, może być odma winna, może turbina też puszczać olej. Ale w większości 1.8t z przebiegiem 150k km+ uszczelniacze leją.

Opublikowano

bo kopci na olej w 1.8T z różnych powodów. Mogą być uszczelniacze zaworowe wyśmigane, może być odma winna, może turbina też puszczać olej. Ale w większości 1.8t z przebiegiem 150k km+ uszczelniacze leją.

a ma coś dorzeczy że uszczelka pod głowicą była wymieniana?

to może zależeć też od oleju?

Opublikowano

Podstawowe pytanie, jakiego koloru jest dym.

Opublikowano

raczej siwy

u mnie tez taki był-olej dostawał sie do katalizatora,na wolnych nie przepalało i dymilo,ale podczas jazdy nic,zatrzymałem się i po jakiejś minucie -dwóch-świeca dymna :kox::wink4:
Opublikowano

przyczyną u mnie była jazda bez ciśnienia oleju(zapchany smok pompy),jak napinacz łańcucha rozrządu nie dostał już oleju-auto wpadło w tryb awaryjny i po prostu już nie chciało jechać,w serwisie ,rozebrali silnik i wymienili mi przewód olejowy,wyczyścili smoka i pompę, turbina nie dostawała oleju i po prostu temperatura i brak smarowania zrobiły swoje,wirnik miał straszne luzy i olej wydostawał się w części gorącej,a spaliny dalej robiły resztę...

Opublikowano

panewka mocno u mnie klepie(może to mieć coś wspólnego?), znajomy mi doradził żeby zalać 'ceramizer' że to niby może pomóc (ale oczywiście czasu nie ma :confused4:)

Opublikowano

nie eksperymentuj-sam możesz pogorszyć -Gregory napisał,co sprawdzać-podjedz do znajomego mechanika i niech sprawdza od najtańszej rzeczy,bo i tak samo się nie naprawi i samo nie przejdzie,a będzie już tylko gorzej

Opublikowano

Jeśli by puszczały uszczelniacze zaworowe po stronie ssącej to dymił by na niebiesko. Jeśli na siwo to albo turbo, albo uszczelniacze po stronie wydechowej. Najprostszą rzecz można zrobić. Najpierw sprawdź czy masz drożną odmę. Dalej przejedź się autem, zostaw na wolnych aż zacznie kopcić, zgaś silnik. Odkręć kolektor wydechowy i zajrzyj do kanałów wydechowych. Jak zawory będą obcieczone olejem to masz je nieszczelne. Jeśli będą całkiem suche to są ok. Następnie możesz odkręcić kata i zajrzeć jakimś lusterkiem do turbo od strony wydechu. Jak turbo będzie puszczać olej to powinny być tam plamy z oleju wewnątrz muszli gorącej strony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...