Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Kompresor się włącza i wyłącza o co chodzi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Może już był taki temat ale ja niestety nie znalazłem :) mam taki mały problem z moja klimatyzacja otóż

jak włączam klimatyzacje to słyszę jak kompresor się włącza i za 3 sek się wyłącza i tak w kółko dodam ze klima świeżo co po nabiciu i bardzo ładnie chłodzi :):) tylko jak tak się dzieje z tym kompresorem to autko potrafi zgasnąć np. na światłach

macie jakieś rady ;(

Ostatnio zaobserwowałem ze wentylator ten od klimy cały czas chodzi oraz sprawdziłem naprężenie paska od klimy czy nie jest luźny Vag podpięty zero błędów.

Opublikowano

mam to samo wymienione wszystko oprócz panelu klimatronika i czujników w samej nagrzewnicy i dalej sie włącza i wyłącza

Opublikowano

I ja się podłączam do pytania. Z tą różnicą, że u mnie wentylator od klimy nie działa dopóki go nie ruszę. Czy to może być przyczyną wyłączania się kompresora na wolnych obrotach silnika? Przy normalnej jeździe kompresor działa cały czas. Pozdrawiam

Opublikowano

I ja się podłączam do pytania. Z tą różnicą, że u mnie wentylator od klimy nie działa dopóki go nie ruszę. Czy to może być przyczyną wyłączania się kompresora na wolnych obrotach silnika? Przy normalnej jeździe kompresor działa cały czas. Pozdrawiam

wymień wentylator,na postoju robi ci się duże ciśnienie wentylator nie pracuje i presostat wyłącza ci klime a w czasie jazdy pęd powietrza zbija ci ciśnienie i przez to klima działa

witam

Może już był taki temat ale ja niestety nie znalazłem :) mam taki mały problem z moja klimatyzacja otóż

jak włączam klimatyzacje to słyszę jak kompresor się włącza i za 3 sek się wyłącza i tak w kółko dodam ze klima świeżo co po nabiciu i bardzo ładnie chłodzi :):) tylko jak tak się dzieje z tym kompresorem to autko potrafi zgasnąć np. na światłach

macie jakieś rady ;(

Ostatnio zaobserwowałem ze wentylator ten od klimy cały czas chodzi oraz sprawdziłem naprężenie paska od klimy czy nie jest luźny Vag podpięty zero błędów.

dałeś radę coś z tym zrobić

Opublikowano

no jakoś nie

niestety jakoś brakuje mi pomysłów z tym ustrojstwem

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanko. Czy ktoś wymieniał wentylator klimatyzacji w A4 z silnikem benzynowym v6?

Interesuje mnie czy da się to zrobić bez ściągania pasa przedniego?

Pozdrawiam[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 12:21_________________________________________________Odpowiem na własne pytanie, może komuś sie przyda :)

Czy ktoś wymieniał wentylator klimatyzacji w A4 z silnikem benzynowym v6?

Interesuje mnie czy da się to zrobić bez ściągania pasa przedniego?

Pozdrawiam

Udało mi się wymienić wentylator w A4 z 98 roku z silnikiem 2,4 V6, bez demontażu pasa przedniego. A dokładniej, nie demontowałem nawet osłon silnika. Wymontowałem tylko tunel wlotu powietrza. Najtrudniej było wpiąć przewody w zaciski pod wiskozą, w związku z brakiem miejsca. Pozdrawiam

Opublikowano

Pany ja tez mam juz problem ze swoja klimą. Zauwazylem ze pochodzi 2-3 minuty i kompressor sie wyłacza i załacza robi sobie przerwy co 5 - 6 sekund i tak bez przerwy. Czujnik temperatury chlodziwa ok, czujnik temp zewnetrznej ok, czujnik niskiego cisnienia i jak wysokiego tez ok, przekaźniki ok, przewody ok, panel podmienialem tez to samo, wentylator chodzi na 1 i 2 biegu. Powiem szczerze ze leciutko rozkładam rece ale sie nie poddaje. Klima nabita i nie ma zadnych nieszczelnosci lecz moje pytanie brzmi czy uklad moze byc zapchany czy cokolwiek np. osuszacz? Czy konczy sie juz sprzęgiełko elektromagnetyczne? Wiem ze to troche takie banalne sie o to pytac ale troche mnie to juz przytlacza a ciagle szukam

Opublikowano

Ja przy tym problemie wymieniłem osuszacz,sprężarkę, i dalej się włącza i wyłącza :mysli:Co do zasyfionego układu to na zaworku nie było syfu,w osuszaczy też. Czy to czasem niema coś wspólnego z jakimś czujnikiem od obrotów,w trzech A4 już sprawdzałem i na wysokich obrotach sprężarka się wyłącza może tu jest problem :mysli:

Opublikowano

ja naradzie dałem sobie z tym spokój ale nie ukrywam ze to jest denerwujące podczas jazdy ostatnio poprawiałem tzw zimne luty na panelu klimatyzacji ale nic się nie zmieniło nie wiem może przekaźnik się grzeje bo jest troszkę ciepły ale nie gorący może podczas wymiany rozrządu coś się wyjaśni :confused4:

Opublikowano

ja wymieniłem prawie wszystko co wiem co ma wpływ na działanie klimy:dwa czujniki niskiego i wysokiego,sprężarkę ,osuszacz,panel,dyszę,przekaźnik i dalej wariuję

Opublikowano

dławik tez wymieniałes?

Opublikowano

dławik tez wymieniałes?

jeżeli o mnie chodzi to tak[br]Dopisany: 08 Lipiec 2011, 23:29_________________________________________________ciekawi mnie jeszcze ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=212061.0 moze w przed liftach też jest taki przekaźnik i to mi rozłącza klime

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...