Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem z paliwem w Audi A4 2,5 TDI


EwaSz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, bardzo proszę o pomoc z Audi A4 2,5 TDI. W czasie jazdy non stop mruga kontrolka świec żarowych. Kiedy da mu się zapłon nie słychać pompy paliwa (tej w bagażniku). Pod maską z lewej strony przewód (paliwowy?) jest pusty i nie podaje paliwa.

Czy Audi A4 2,5 TDI ma jakiś przycisk lub coś do odpowietrzania czy trzeba kręcić rozrusznikiem i automatycznie się odpowietrzy? Bezpiecznik nr 28 (z pompy paliwa) jest dobry. Czy coś wspólnego z tym ma przekaźnik nr 6?

Jak wyregulować pływak w Audi? Pokazuje, że paliwa jest ćwierć baku, a fizycznie paliwa nie ma. Ostatnio była wymieniana pompa (pod maską) za niecałe 5000 zł. Auto nie chce "załapać". Bardzo proszę o jakieś informacje i pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko fajne jazda ok ale po wszystkich wymianach to juz prawie 40000tys wiec nie chce sie go pozbyc pomocy bo juz brakuje kasy

[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 21:24_________________________________________________co to jest Vag?

[br]Dopisany: 25 Maj 2011, 21:30_________________________________________________? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG to diagnostyka auta w grupie VW..interfejs w połączeniu z komputerem daje wiele możliwości czytania błędów i nie tylko..

jak. np OP-COM w grupie GM..

Jakiś magik powinien mieć takie urządzonko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie wiesz przypuszczalnie co to moze znowu byc?czy odpowietrza sie go w jakis sposob czy tylko rozrusznikiem?i dlaczego w przewodzie paliwowym nie ma paliwa?krecac silnik chce zalapac ale nie umi-nie chce przeginac bo dojdzie rozrusznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa elektryczna musi pracować - podepnijcie ją na krótko,żeby do filtra paliwa doszło paliwo. Procedura odpowietrzania jest opisana na forum. Ciężko odpalić po zapowietrzeniu 2.5 tdi, ale nie jest to aż takie trudne. Ważne, żeby na sucho nie kręcić, bo cierpi na tym pompa wtryskowa, pompa elektryczna, rozrusznik, etc... Samo się nie odpowietrzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej zalac auto do pełna wtedy pompka w zbiorniku nie musi działać, i nie działa nawet jak jest sparawna,.

trzeba zalać filtr paliwa ręcznie od góry, a potem robić tak jak jest w temacie na forum odpowietrzanie,

2.5 v6 to jest tak udane że nawet jak przelewy sa nieszczelne to potrafi się zapowietrzyć,.

podczas krecenia wymagane jest poluzowanie chociaż jednego wtrysku, przy starszych silnikach wtryski otwieraja się przy nizszym cisnieniu i pompa jest w stanie nawet zapowietrzony układ otworzyć, niestety pprzy 2.5, 235 barów nie da rady przepchac powietrzem, a jak powietrze w ukłądzie sie spręża to po przestaniu krecenia wszystko sie wraca,.

zakładam że założona pompa paliwa jest ok i wszystko sprawna, po podpieciu vaga wszystko sie okaże, powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekajmy na to co vag powie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak rezystancji w pompie wtryskowej

[br]Dopisany: 26 Maj 2011, 22:46_________________________________________________co to?pompa wtryskowa byla dopiero robiona zabulilam prawie 5000 tys pomocy :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli do układu dochodzi gdzieś lewe powietrze lub jest zapowietrzony to jest duże ryzyko uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej, bo jest on chłodzony paliwem i z braku "chłodziwa" przypala tam się tranzystor. Jak już wszystko będziesz maił OK to zalej jeszcze taki środek do czyszczenia i smarowania układu paliwowego i wtryskiwaczy-na Orlenie ok 18 zł;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa paliwa uruchamia sie po wlaczeniu zaplonu czy trzeba krecic silnikiem?

[br]Dopisany: 28 Maj 2011, 19:59_________________________________________________napiecie ok 12v dochodzi do pompy paliwa dopiero w trakcie krecenia silnikiem

[br]Dopisany: 28 Maj 2011, 20:01_________________________________________________podobno pompa paliwa,wymienilam na nowa i nic,podczas krecenia chce zalapac ale nie umi,kiedy juz prawie zlapie puszcza tylko chmure czarnych spalin juz nie wiem co moze byc przyczyna

[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2011, 19:57_________________________________________________ :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie taki sam problem męczy moją niunie.Jakis czas temu przeszukałem całe forum i brak konkretnej odpowiedzi na ten problem.Prawdopodobnie może pomudz czyszczenie pompy i całego układu paliwowego.U siebie wymieniłem filtr paliwa co na jakis czas problem rozwiązało.Puki co to moja rada jest taka zalać zbiornik na maksa i odpowietrzyc układ.I pilnować cały czas żeby wachy było nie mniej niż 1/2 baku.Na pewno wtedy się nie zapowietrzy.Bynajmniej jest tak u mnie ja już tak jeżdżę dobre kilkanaście tysięcy km i jakoś jest i się nie zapowietrza.No ale wcześniej czy później będę musiał coś z tym zrobić bo powiem meczy mnie częste tankowanie auta i patrzenie na wskaźnik paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj przewody na kazdym wtrysku i kręc rozrusznikiem aż paliwo z nich poleci wtedy je zakręć i powinien odpalić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zaleje do vola odpowietrze samym kreceniem czy jest jakis inny knif?

jest sprawdzony :good:

Poluzuj przewody na kazdym wtrysku i kręc rozrusznikiem aż paliwo z nich poleci wtedy ja zakręć i powinien odpalić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...