Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Audi A4 1.8 T .Doradzcie gdzie profesjonalnie założyc instalacje


liderck

Rekomendowane odpowiedzi

Hany musisz mieć zielone

niebieskie

mi na zielonych Hanach bardzo ładnie lata reduktor mam nieszczęsnego Scorpiona GT ale po regeneracjach i przeróbkach daje radę :)

Kolega ma racje zielone spokojnie ogarnął. No chyba, że różnica cenowa nie razi to można pokusić się o niebieskie.

kompletnie nie macie pojecia o tym co piszecie to nie chodzi ze zielone nie ogarna po przeliczeniu ich wydajnosci na moc tu chodzi o ich wydajnosc przy krotkich czasach wtrysku jakie sa w turbo oraz zapetlanie, dlatego niebieskie najlepiej ograniaja 150-180T

AAaa ha..to napisz madralo dlaczego jest problem z ustawieniem mojego auta na niebieskich hanach i 2x reduktorach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hany musisz mieć zielone

niebieskie

mi na zielonych Hanach bardzo ładnie lata reduktor mam nieszczęsnego Scorpiona GT ale po regeneracjach i przeróbkach daje radę :)

Kolega ma racje zielone spokojnie ogarnął. No chyba, że różnica cenowa nie razi to można pokusić się o niebieskie.

kompletnie nie macie pojecia o tym co piszecie to nie chodzi ze zielone nie ogarna po przeliczeniu ich wydajnosci na moc tu chodzi o ich wydajnosc przy krotkich czasach wtrysku jakie sa w turbo oraz zapetlanie, dlatego niebieskie najlepiej ograniaja 150-180T

AAaa ha..to napisz madralo dlaczego jest problem z ustawieniem mojego auta na niebieskich hanach i 2x reduktorach ?

a co sie u ciebie dzieje[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 12:58_________________________________________________

a jakie hany do 131 km ALT ?

zielone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem ale u ciebie byl problem nie z dwoma reduktorami i hana niebieska tylko z poprawna regulacja :decayed:

I tu się mylisz..regulacja poszła na szerokopasmówce ( bo na oprogramowaniu Staga się po prostu nie dało )..po paru dniach znów to samo. Co prawda nie ma już ostrego szarpania, ale dołki są odczuwalne podczas przyspieszania. Hę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem ale u ciebie byl problem nie z dwoma reduktorami i hana niebieska tylko z poprawna regulacja :decayed:

I tu się mylisz..regulacja poszła na szerokopasmówce ( bo na oprogramowaniu Staga się po prostu nie dało )..po paru dniach znów to samo. Co prawda nie ma już ostrego szarpania, ale dołki są odczuwalne podczas przyspieszania. Hę ?

kolega jest chyba przewrazliwiony :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem ale u ciebie byl problem nie z dwoma reduktorami i hana niebieska tylko z poprawna regulacja :decayed:

I tu się mylisz..regulacja poszła na szerokopasmówce ( bo na oprogramowaniu Staga się po prostu nie dało )..po paru dniach znów to samo. Co prawda nie ma już ostrego szarpania, ale dołki są odczuwalne podczas przyspieszania. Hę ?

kolega jest chyba przewrazliwiony :kox:

Rada..Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to lepiej milczeć :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem ale u ciebie byl problem nie z dwoma reduktorami i hana niebieska tylko z poprawna regulacja :decayed:

I tu się mylisz..regulacja poszła na szerokopasmówce ( bo na oprogramowaniu Staga się po prostu nie dało )..po paru dniach znów to samo. Co prawda nie ma już ostrego szarpania, ale dołki są odczuwalne podczas przyspieszania. Hę ?

kolega jest chyba przewrazliwiony :kox:

Rada..Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to lepiej milczeć :kox:

widze ze z kultura masz na bakier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze z kultura masz na bakier

ależ skąd :) Po prostu nie lubię takich postów nie wnoszących nic do tematu. Podchodzisz do wypowiedzi w konkretny sposób i myślałem, że coś poradzisz bo wiedzę posiadasz ..a tu taki zonk..

kolega jest chyba przewrazliwiony :kox:

:mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze z kultura masz na bakier

ależ skąd :) Po prostu nie lubię takich postów nie wnoszących nic do tematu. Podchodzisz do wypowiedzi w konkretny sposób i myślałem, że coś poradzisz bo wiedzę posiadasz ..a tu taki zonk..

kolega jest chyba przewrazliwiony :kox:

:mysli:

kolego twoj problem jest naprawde nietypowy, niewiele jest przpadkow takich jak twoj ze dwa reduktory i niebieska hana wprowadza zamet i trzeba to regulowac z bolcem w wydechu :polew: choc mam przeczucie ze ktorys z reduktorow dostaje czkawki

odnosilem sie do tematu postu, w twoim temacie nie umiem ci pomoc dlatego zartobliwie napisalem ze jestes chyba przewrazliwiony :)

ja kiedys uleglem podobnemu przewrazliwieniu :tongue4:

mialem swoje pierwsze auti z LPG, miesiac po zalozeniu gazu (II gen. z krokowym) zaczelo mi w kabinie smierdziec gazem na postiju, w korku, walczylem z tematem do bolu, jezdzilem do zakladu montujacego, do innych na weryfikacje i nic, latalismy z elektronicznymi czujnikami gazu wkolo przewodow, reduktora, po podwoziu, kolo butli, wydech szczelny, wszedzie czysciutko, zjadlem wszystkie nerwy, skonczylo sie tak ze przejechalem tym autem 80 tys. km i je sprzedalem, do samego konca walilo lekko gazem na jalowym :)

gazowniik ktoremu trulem glowe mowil mi - jest pan przewrazliwiony :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.Tylko problem polega nie na moim przewrażliwieniu lecz na tym iż przy max obciążeniu silnika obrotomierz dostaje czkawki i zaczyna rzucać i odcinać :thumbdown: Tak się jeździć po prostu nie da. :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.Tylko problem polega nie na moim przewrażliwieniu lecz na tym iż przy max obciążeniu silnika obrotomierz dostaje czkawki i zaczyna rzucać i odcinać :thumbdown: Tak się jeździć po prostu nie da. :chytry:

nic ci vag nie wywala, nie wypadaja zaplony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.Tylko problem polega nie na moim przewrażliwieniu lecz na tym iż przy max obciążeniu silnika obrotomierz dostaje czkawki i zaczyna rzucać i odcinać :thumbdown: Tak się jeździć po prostu nie da. :chytry:

nic ci vag nie wywala, nie wypadaja zaplony?

na Vagu czysto..jakiś tam błąd przepustnicy, ale to się ma nijak do tematu .

Już brakuje mi pomysłu..cewki? świece ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.Tylko problem polega nie na moim przewrażliwieniu lecz na tym iż przy max obciążeniu silnika obrotomierz dostaje czkawki i zaczyna rzucać i odcinać :thumbdown: Tak się jeździć po prostu nie da. :chytry:

nic ci vag nie wywala, nie wypadaja zaplony?

na Vagu czysto..jakiś tam błąd przepustnicy, ale to się ma nijak do tematu .

Już brakuje mi pomysłu..cewki? świece ?

a blad przepustnicy jaki? warto to sprawdzic, to dosc istotne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.Tylko problem polega nie na moim przewrażliwieniu lecz na tym iż przy max obciążeniu silnika obrotomierz dostaje czkawki i zaczyna rzucać i odcinać :thumbdown: Tak się jeździć po prostu nie da. :chytry:

nic ci vag nie wywala, nie wypadaja zaplony?

na Vagu czysto..jakiś tam błąd przepustnicy, ale to się ma nijak do tematu .

Już brakuje mi pomysłu..cewki? świece ?

a blad przepustnicy jaki? warto to sprawdzic, to dosc istotne

Nie pamiętam..NOSB mówił żeby to olać sikiem prostym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.Tylko problem polega nie na moim przewrażliwieniu lecz na tym iż przy max obciążeniu silnika obrotomierz dostaje czkawki i zaczyna rzucać i odcinać :thumbdown: Tak się jeździć po prostu nie da. :chytry:

nic ci vag nie wywala, nie wypadaja zaplony?

na Vagu czysto..jakiś tam błąd przepustnicy, ale to się ma nijak do tematu .

Już brakuje mi pomysłu..cewki? świece ?

a blad przepustnicy jaki? warto to sprawdzic, to dosc istotne

Nie pamiętam..NOSB mówił żeby to olać sikiem prostym.

hmm

pamietam ze zawsze we wszystkich autach z grupy vw jakie mialem i mialem blad w przepustnicy to wystepowaly objawy zwiazane z szarpaniem... poza tym nie wydaje mi sie zeby w elektronicznie sterowanej przepustnicy mogly byc bledy nieistotne dla jej poprawnej wspolpracy a nie zapominajmy ze od niej zalezy zasilenie w powietrze co w powiazaniu z lpg ma kluczowe znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest przepustnica na linkę :)

Pamiętasz może jaki to błąd był ?? Na PB auto zapindala aż miło..a na gazie nie.. hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest przepustnica na linkę :)

Pamiętasz może jaki to błąd był ?? Na PB auto zapindala aż miło..a na gazie nie.. hmm

na linke ale ma tps i krokowy elektroniczny

nie pamietam bo w kazdej przepustnicy jest inny ale na ogol dotyczyly tps-u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raggaman akurat błąd przepustnicy może mieć związek z tym - brak mocy , szarpanie mam podobne objawy ale okazało się że jest walnięta grucha od turbiny no i samochodzik stoi w warsztacie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...