SoMeS 2 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Witam Wrzucam logi B6 AVF do oceny może Wy zauważycie tu coś więcej niż ja. Jakieś jeszcze dorobić czy wystarczy? Właściciel mówi że nie idzie jak powinna i słaby v-max biorąc pod uwagę że zrobiony jest na 182ps i ponad 380Nm z tego co pamiętam. Tak w skrócie to dmucha BRD i dorzucony FMIC. BS 000 BS 003 BS 011 Dyn 000 Dyn 001 Dyn 003 Dyn 004 Dyn 008 Dyn 010 Dyn 011 z małymi problemami technicznymi ale myślę że czytelnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Dzieki Tomek Slaby v-max, gorzej odpala na cieplym i twardo gasnie, ale nie zawsze dorzuce wykres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Spoko Czekamy niech wypowie się ktoś sensownie bo sam jestem ciekaw P.S. pozostałe 3 tematy do usunięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 a ile jedzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 ciezko ma osiagnac 200km/h mialem AJM-a po programie na 150KM i ten AVF raczej nie bedzie mial z nim zadnych szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 a pompki?.Wklej statyczne komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 a pompki?.Wklej statyczne komplet tzn które? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 13 18 23[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:41_________________________________________________jeszcze 001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 nie zdziwil bym sie jakby problemem byly pompki, poprzedni wlasciciel zmienial olej co 38tys. kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 13 18 23[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:41_________________________________________________jeszcze 001 statycznie?to dorobimy w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 tez stawiam na pompki, ew cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 takie pytanko dla znawców - co jest przyczyną, że kąt synchronizacji się tutaj rozjeżdża od 3,5tys obrotów? napinacz? wyciągnięty pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Kolejne juz auto po modzie, ktore nie trzyma kąta synchronizacji. Zapytaj cziptunera co on na to ? To auto ma seryjne pompowtryskiwacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 tak jeździ na seryjnych pompkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 pompki sa seryjne. kompletny rozrząd był zmieniany przed programem, pasek i napinacz to jest jedyny powód tych dołków na wykresie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 ok tak jak obiecałem dorzucam statyczne 001, 013, 018 http://vaglog.rtnet.pl/some77_47259.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/some77_47260.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 korekcje i bipy OK.Nie jestem pewny dawki w 001,ale chyba OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 dawka w 001 jest najmniejszym problemem bo mogę ją na bieżąco skorygować.. hmm więc gdzie tu zacząć teraz poszukiwania? może vacum pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 dawka w 001 jest najmniejszym problemem bo mogę ją na bieżąco skorygować.. hmm więc gdzie tu zacząć teraz poszukiwania? może vacum pompa? no własnie chciałem zapytac, czy spocona vacum pompa moze byc tym problemem ?niewiem czy to moze byc od tego, ale po tych logach jast mokro na łączeniu silnika i skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 niewiem czy to moze byc od tego, ale po tych logach jast mokro na łączeniu silnika i skrzyni bo nie cisnąłeś jej tak dłużej chyba dawno a trochę jednak pojeździliśmy a to że mokro to ja już nie mam pojęcia co Ty tam masz ale na pewno dobre to nie jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się