teetime Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 Tak jak w temacie. Oraz jak to sie ma w praktyce? co lepsze? jak sie to zaklada itp.? Czy moze lepiej i to i to? Pzdr
Pikuś Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 teetime, tym sie roznia, ze jedno jest sruba, a drugie nakretka. Chyba niczym wiecej. :razz: W audi stosowane sa sruby.
Gość zdeniu Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 teetime, :shock: :shock: :shock:
teetime Opublikowano 20 Września 2006 Autor Opublikowano 20 Września 2006 chodzilo mi o to ze nagetki moze sie wbijalo jakos na glowki seryjnych zrob czy jakos tak. Nie wiem bo do tej pory ten temat mnie nie interesowal. Sama roznice miedzy nakretka a sroba widze tylko nie wiedzialem na jakiej zasadzie ona w autach dziala czy sie ja nabija na glowke (na scisk) czy normalnie na srobe sie nakreca. No a sruba to sroba
Hugo Opublikowano 21 Września 2006 Opublikowano 21 Września 2006 Bartek kupujesz śruby zabezpieczające , a nie żadne nakrętki. Podmieniasz w każdym kole jedną śrube zwykłą na zabezpieczjącą i gotowe.
teetime Opublikowano 21 Września 2006 Autor Opublikowano 21 Września 2006 ok dzieki. Wiem ze glupio zabrzmial ten post ale mialem na mysli co innego niz roznice miedzy sroba a nakretka (normalna)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się