Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Litr oleju na 1000 + Pomoc w rozpoznaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem u mechanika, i przyjrzeliśmy się całemu silnikowi. Wszystko było suche, ale uszczelka pod głowicą zaczęła się pocić, w sumie od niedawna. Ostatnio autko mi się grzeje do 100 st C. a wymieniłem wisco. No i ciut mocy straciła.

Czy tak wygląda płyn kiedy uszczelka głowicy pęknie? Pieni się, są tak jak by skrzepy wysuszonego płynu na korku ale płynu nie ubyło po przejechaniu 700km i nie ma oleju w płynie. Pod korkiem oleju nie ma mazi

Tylko ciągle łyka mi olej.

j7t6a8.jpg

280v3o3.jpg

Jeśli by mi olej spalał to czy silnik nie kopciłby mi tak jak tu u kolegi w temacie?

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=196456.0

No i czytałem o analizie spalin, że jest w stanie wykazać pękniętą uszczelkę? To prawda?

Opublikowano

przy twoim ubytku oleju powinen kopcić i smrodzić jak to palony olej

Opublikowano

Witam

A nie napisałeś na jakim oleju jeździsz?

U mnie było podobnie jak nalałem marnej jakości olej to zjadał ok 500ml -700ml na 1000km,

zalałem Valvoline 10w40 i problem zniknął

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

A nie napisałeś na jakim oleju jeździsz?

U mnie było podobnie jak nalałem marnej jakości olej to zjadał ok 500ml -700ml na 1000km,

zalałem Valvoline 10w40 i problem zniknął

Pozdrawiam

Motul 5W40 X-Cess

Płynu zaczęło ubywać więc teraz to jestem pewien że to uszczelka. Na dniach jade to robić

Opublikowano

Motul 5W40 X-Cess

Z pewnego źródła? Bo motul bardzo często jest podrabiany.

Opublikowano

U mnie walilo olejem ze zmiennych faz rozrzadu (uszczelka) i tez niby silnik od frontu suchy, a od strony grodzi jesien sredniowiecza ;] Tylko nie wiem czy 1.6 ma takie cudo ;)

Opublikowano

Byłem u mechanika, i przyjrzeliśmy się całemu silnikowi. Wszystko było suche, ale uszczelka pod głowicą zaczęła się pocić, w sumie od niedawna. Ostatnio autko mi się grzeje do 100 st C. a wymieniłem wisco. No i ciut mocy straciła.

Czy tak wygląda płyn kiedy uszczelka głowicy pęknie? Pieni się, są tak jak by skrzepy wysuszonego płynu na korku ale płynu nie ubyło po przejechaniu 700km i nie ma oleju w płynie. Pod korkiem oleju nie ma mazi

Tylko ciągle łyka mi olej.

j7t6a8.jpg

280v3o3.jpg

Jeśli by mi olej spalał to czy silnik nie kopciłby mi tak jak tu u kolegi w temacie?

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=196456.0

No i czytałem o analizie spalin, że jest w stanie wykazać pękniętą uszczelkę? To prawda?

bez zrzucenia czapki się nie obędzie

U mnie walilo olejem ze zmiennych faz rozrzadu (uszczelka) i tez niby silnik od frontu suchy, a od strony grodzi jesien sredniowiecza ;] Tylko nie wiem czy 1.6 ma takie cudo ;)

ADR w Twoim roczniku nie miało zmiennych faz tylko napinacz łańcuszka (chyba że nie piszesz o tym co masz w podpisie)

1.6 nie posiada takowego napinacza

Opublikowano

Z pewnego źródła? Bo motul bardzo często jest podrabiany.

Yym. Allegro

bez zrzucenia czapki się nie obędzie

Niestety :/

1.6 nie posiada takowego napinacza

To może i dobrze. Mniej rzeczy które może się psuć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...