mas0n Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 Byłem u mechanika, i przyjrzeliśmy się całemu silnikowi. Wszystko było suche, ale uszczelka pod głowicą zaczęła się pocić, w sumie od niedawna. Ostatnio autko mi się grzeje do 100 st C. a wymieniłem wisco. No i ciut mocy straciła. Czy tak wygląda płyn kiedy uszczelka głowicy pęknie? Pieni się, są tak jak by skrzepy wysuszonego płynu na korku ale płynu nie ubyło po przejechaniu 700km i nie ma oleju w płynie. Pod korkiem oleju nie ma mazi Tylko ciągle łyka mi olej. Jeśli by mi olej spalał to czy silnik nie kopciłby mi tak jak tu u kolegi w temacie? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=196456.0 No i czytałem o analizie spalin, że jest w stanie wykazać pękniętą uszczelkę? To prawda?
Kukis Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 przy twoim ubytku oleju powinen kopcić i smrodzić jak to palony olej
Maxx1979 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam A nie napisałeś na jakim oleju jeździsz? U mnie było podobnie jak nalałem marnej jakości olej to zjadał ok 500ml -700ml na 1000km, zalałem Valvoline 10w40 i problem zniknął Pozdrawiam
mas0n Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Witam A nie napisałeś na jakim oleju jeździsz? U mnie było podobnie jak nalałem marnej jakości olej to zjadał ok 500ml -700ml na 1000km, zalałem Valvoline 10w40 i problem zniknął Pozdrawiam Motul 5W40 X-Cess Płynu zaczęło ubywać więc teraz to jestem pewien że to uszczelka. Na dniach jade to robić
Labiel Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Motul 5W40 X-Cess Z pewnego źródła? Bo motul bardzo często jest podrabiany.
Xsystoff Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 U mnie walilo olejem ze zmiennych faz rozrzadu (uszczelka) i tez niby silnik od frontu suchy, a od strony grodzi jesien sredniowiecza ;] Tylko nie wiem czy 1.6 ma takie cudo
bartek1605 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Byłem u mechanika, i przyjrzeliśmy się całemu silnikowi. Wszystko było suche, ale uszczelka pod głowicą zaczęła się pocić, w sumie od niedawna. Ostatnio autko mi się grzeje do 100 st C. a wymieniłem wisco. No i ciut mocy straciła. Czy tak wygląda płyn kiedy uszczelka głowicy pęknie? Pieni się, są tak jak by skrzepy wysuszonego płynu na korku ale płynu nie ubyło po przejechaniu 700km i nie ma oleju w płynie. Pod korkiem oleju nie ma mazi Tylko ciągle łyka mi olej. Jeśli by mi olej spalał to czy silnik nie kopciłby mi tak jak tu u kolegi w temacie? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=196456.0 No i czytałem o analizie spalin, że jest w stanie wykazać pękniętą uszczelkę? To prawda? bez zrzucenia czapki się nie obędzie U mnie walilo olejem ze zmiennych faz rozrzadu (uszczelka) i tez niby silnik od frontu suchy, a od strony grodzi jesien sredniowiecza ;] Tylko nie wiem czy 1.6 ma takie cudo ADR w Twoim roczniku nie miało zmiennych faz tylko napinacz łańcuszka (chyba że nie piszesz o tym co masz w podpisie) 1.6 nie posiada takowego napinacza
mas0n Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 Z pewnego źródła? Bo motul bardzo często jest podrabiany. Yym. Allegro bez zrzucenia czapki się nie obędzie Niestety :/ 1.6 nie posiada takowego napinacza To może i dobrze. Mniej rzeczy które może się psuć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się