lookhash Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam noszę się z zamiarem zmiany hebli na większe co za tym idzie chcę zmienić zwrotnice ażeby móc założyć zaciski z większym rozstawem śrub. Pytanie co jeszcze muszę wymienić przy przekładce zwrotnic oprócz zwrotnic i dolnego wachacza? Czy piasty też trzeba przełożyć ze starych zwrotnic? Czy będą pasowały? Pacjent B5 1.8t quattro. Piszę w tym dziale ponieważ w etce zwrotnica jest u układzie kierowniczym
Michal_777 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Kolego piasty nie przełożysz na pewno ze starej zwrotnicy do nowej bo w alu jest przykręcana na śruby a w starej wprasowywana. 1
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 przy zmianie na alu musisz równiez zmieniac półosie z przegubami tutaj masz info co i jak: [url=http://www.der-b5.de/Umbau_auf_321*22mm_Bremse.html http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51970 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51970 cos sie w linkach poje...bało, musisz otworzyc jeden i drugi
lookhash Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 nie jest tam napisane nic o polosiach ale jakby co to jakie podpasuja z a4 b6 1.8t czy jakis innych szukac a moze jakis innych zwrotnic?
abdul81 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 witam. Podepne sie do tematu bo mam zamiar zmienić hamulce na większe min 320mm a mam b5 1.8T Quattro może zmieniał ktos z tego forum i ma jakiś dokładny opis co i jak robił i może jakies foto i co z tymi półosiami?? Można by ten wątek przenieść do działu układu hamulcowego
Dev Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 z tymi przekładkami zwrotnic jest jak z yeti, wszyscy słyszeli, nikt nie widział oooo sorrrry ... ja widziałem ale w pasku nie w A4 :polew:
lookhash Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 ale passat b5 i A4 b5 maja te same zwrotnice wiec nie powinno być problemu ja w najbliższym czasie będę kompletował taki zestawik (zaciski już mam) pisałem na forum passata ale jeszcze nikt się nie odezwał ale poczekam jeszcze, napiszcie jeśli wiecie czy zwrotnice w b6 i b7 różnią się czymś czy wszystkie są takie same[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 19:08_________________________________________________obra wczoraj zakończyłem przekładkę zwrotnic. Wygląda na to że się udało jeszcze tylko dla pewności zbieżność i będzie ok. Do wymiany potrzeba: -Zwrotnice aluminiowe -Wahacze dolnie przednie te do których montuje sie amortyzator muszą być z b6 lub b7( inny wymiar trzpienia) -do tych wahaczy potrzebne tulejki dystansowe lub trzeba wymienić tuleje do których są przykręcone amortyzatory ponieważ b5 ma szerszy rozstaw na mocowanie amorka -jeśli mamy 1.8T to trzeba zorientować się jakie mamy zewnętrzne przeguby ponieważ b6 mają piasty na 38 zębów wieloklin a w b5 1.8t jest na 33 zęby ja całe półosie wziąłem z 2.6 lub 2.8 pasują bez przeróbek -czujniki abs są inne i trzeba kupić nowe (na allegro są zamienniki po ok 60 złotych) to tyle jak czegoś zapomniałem pisać postaram się odpowiedzieć
Dev Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 zaciski juz masz ?[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 19:57_________________________________________________mogłeś zapodac fotostory łatwiej by było
lookhash Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 A robiłem to u kumpla przez chyba 10 dni bo to nie miałem półośki to nie miałęm tulejek do zwrotnic. A zwrotnice kupiłem razem z tarczami 312 i klockami na razie zostają a zaciski pod tarczę 321 leżą już i czekają na montaż. Dev pytanko mam teraz te 312 wysokość 46.5mm a te 321 były zdemontowane z s6 plus i tam tarcza była 54mm chyba jakie mam kupić te 321 tarcze mogą być 46.5mm. I drugie pytanie na starych hamulcach klocek tak jakby nie rowno scierał się po tarczy i tarcza wyżej była bardziej zjechana niż bliżej osi zmieniłem zwrotnice a że zaciski były takie same to ich nie zmieniłem i znowu widzę że nie równo bierze tarczę może być problemem zacisk?
Dev Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 to nie jest problem zacisku tylko spręzyny ustalającej zacisk do tarczy, jest za słaba tarcze musisz kupic 320/30/46.5mm
lookhash Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 ok dzieki A jak będę poprawiał te zaciski to jak nie zapomnę pstryknę parę fotek jak to wygląda po przekładce No i zdjęć nie zrobiłem Ale zbieżność ustawiona jest dobrze jakoś lepiej jeździ się na tych aluminiowych zwrotnicach jakby mniej nierówności przenosiły na samochód, ale jak ktoś gdzieś na forum pytał że koła rozbieżne to piszę że da radę ustawić zbieżność bez problemów. Pozdrawiam I jeśli moderator chce może przenieść wątek do działu hamulce bo o zmianę hamulców chodzi przedewszystkim podczas zmiany zwrotnic na alu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się