Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] dziwne zachowywanie obrotow przy zmianie biegów


szyman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od 2 dni jestem posiadaczem audi a4.1.6 AHL przez te 2 dni jezdzac zauwazylem cos dziwnego z obrotami jak zmieniam bieg a mianowicie gdy wciskam sprzeglo przy zmianie biegu obroty silnika jakby wkrecaja sie troszeczke na wyzsze poczym spadaja.troche mnie to drazni bo musze sie koncentrowac na troche szybszym spuszczeniu nogi z gau zanim wcisne sprzeglo zeby ten efekt zminimalizowac.NA wolnych obrotach samochod pracuje rowno.Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane i co w takim przypadku zrobic ?z gory dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że przy zmianie biegów nie tracisz na obrotach i nie musisz bardzo wciskać gazu. przejście z jednego biegu na drugi jest bardziej płynne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos moglby jeszcze sie wypopwiedziec.cos czytalem ze to moze byc tez problem z przepustnica ze trzeba by bylo zrobic adaptacje .czy to moze byc przepustnica??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem panowie czy te silniczki tak mają, chodz wydaje mi się że nie. Co fakt A4-eczke mam od 2 tygodni ale dużo się już dowiedziałem na niuni temat i raczej tak być nie powinno. Sam miałem taki problem, a mianowicie na początku miałem tak że obroty mi falowały i dzięki koledze z forum udało mi się vagiem zaadaptować przepustniczke i potem obroty się ustabilizowały, lecz dalej miałem taki problem przy zmienie biegów jak kolega który założył ten temat. Pojechałem do mechanika i kazałem mu zeby przeczyścił mi przepustniczkę, w trakcie demomtowania przepustniczki okazało się że przewód (nie wiem jak sie to konkretnie nazywa ) od odmy (taki gumowy) był popękany i okazało się że mogła brać lewe powietrze przez co te objawy, mam nadzieje że jak odbiore jutro autko to będzie właśnie to, tak że panowie posprawdzać czy wszystkie przewodziki odpowietrzające są szczelne bo może autko bierze lewe powietrze.

PS: Sprawdziłem i nr. tej części to : 058 103 213 --> to jest jakaś rura odpowietrzająca komore korbową.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...