AdamA4qtr Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Witam wszystkich serdecznie. Jestem początkującym forumowiczem i mam kilka pytań do Was expertów:)Przeczytałem większość tematów związanych z tuningiem tego modelu jednak chyba potrzebuję wiedzy podstawowej bo wielu rzeczy nie rozumiem:) Użytkuje A4 2.0 tdi quattro 170 KM. Poprzednio jezdziłem A3 1.8T (150KM) no i tak szczerze mowiąc w obecnym autku troszke czuje sie jak dziadek jezdzący z babcia na zakupy. Wiem ze nie moge porównywac PB do ON jednak myślałem że bedzie troszke wiekszy kop w A4, szczególnie z dołu. Mam przedłużoną gwarancje wiec narazie nie robię modyfikacji jednak za niedlugo sie kończy i wtedy chcę z tym coś zrobić...jednak jestem laikiem w tym temacie i szukam porady co zrobic: jak, za ile i u kogo:) Poprzedni właściciel (a raczej jego syn) polecał mi tunera z Krakowa który ma hamownie 4X4 w gliwicach...tylko ze nie pamietam nazwy firmy, może ktoś skojarzy i ma jakies opinie o tym tunerze, lub w okolicach Śląska zna jakiegoś dobrego kolesia? Jaka moc jest do osiągnięcia i jakim kosztem (nie tylko finansowym ale też szybszego zużycia silnika). Chodzi mi głównie o wieksza moc z dołu bo auto kula sie dopiero od 2 000 obrotów.. . Czy modyfikacje maja duzy wpływ na spalanie? Aktualne średnie mam na poziomie 7,4 l/100km Za wszelka pomoc serdeczne dzieki
Kowi87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 i dalej tak sie będzie kulać, taki urok turbodizla :gwizdanie: i raczej tego nie poprawisz dosc odczuwalnie
Krzysztof Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Witam wszystkich serdecznie. Jestem początkującym forumowiczem i mam kilka pytań do Was expertów:)Przeczytałem większość tematów związanych z tuningiem tego modelu jednak chyba potrzebuję wiedzy podstawowej bo wielu rzeczy nie rozumiem:) Użytkuje A4 2.0 tdi quattro 170 KM. Poprzednio jezdziłem A3 1.8T (150KM) no i tak szczerze mowiąc w obecnym autku troszke czuje sie jak dziadek jezdzący z babcia na zakupy. Wiem ze nie moge porównywac PB do ON jednak myślałem że bedzie troszke wiekszy kop w A4, szczególnie z dołu. Mam przedłużoną gwarancje wiec narazie nie robię modyfikacji jednak za niedlugo sie kończy i wtedy chcę z tym coś zrobić...jednak jestem laikiem w tym temacie i szukam porady co zrobic: jak, za ile i u kogo:) Poprzedni właściciel (a raczej jego syn) polecał mi tunera z Krakowa który ma hamownie 4X4 w gliwicach...tylko ze nie pamietam nazwy firmy, może ktoś skojarzy i ma jakies opinie o tym tunerze, lub w okolicach Śląska zna jakiegoś dobrego kolesia? Jaka moc jest do osiągnięcia i jakim kosztem (nie tylko finansowym ale też szybszego zużycia silnika). Chodzi mi głównie o wieksza moc z dołu bo auto kula sie dopiero od 2 000 obrotów.. . Czy modyfikacje maja duzy wpływ na spalanie? Aktualne średnie mam na poziomie 7,4 l/100km Za wszelka pomoc serdeczne dzieki Dynosoft.pl K-ce
turdzi Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Albo Compsport w Bielsku.Po dobrym programie BRD zaczyna na prawe fajnie jezdzic.
AdamA4qtr Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Dzieki koledzy, Kowi87 troszke mnie zmartwił swoim postem po tym wszystkim co poczytalem na forum - sie troszke napaliłem na tego chipa:)
turdzi Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 jak jast sprawny to BRD powinien wstawac od ok 1800-1900 jak wstaje powyzej 2000 tys . to prawdopodobnie niesprawne podcisnienia albo uszczelka pod deklem pokrywy.
POPO Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 turdzi a jak sprawdzić podciśnienie czy jest niesprawne? wymieniełem czujnik i dalej wstaje powyżej 2000 obr, chociaż to zależy od dnia i pory czasem wydaje msię że wstaje wcześniej
turdzi Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 zacznij od wymiany uszczeli pod pokrywa zaworow.To nic nie kosztuje a mozesz sie zdziwic , zwlaszczajak auto ma sory przebieg.
kuchar222 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 u mnie wstaję tak około 2300 tzn, że jest coś nie tak ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się