Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

ok 3000pln

a caly Carbon 7000pln

dla Klubowiczow bedzie znizka

a kto bedzie to oklejał i gdzie ?

ja z kolega w Krakowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1268153369_by_kajaaa_500.jpg

:polew: :polew:

:polew: :polew: :polew:[br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 19:11_________________________________________________

ok 3000pln

a caly Carbon 7000pln

dla Klubowiczow bedzie znizka

a kto bedzie to oklejał i gdzie ?

ja z kolega w Krakowie

:shocked: ooo dlaczego wcześniej nie polecałeś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieje się coś tu ? :gwizdanie: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie mam takie pytanie.. do wymiany prawego, górnego, tylnego wahacza potrzebuję:

1. wahacz

2. śrubę + nakrętkę przy sworzniach(8.8)

3. śrubę + nakrętkę przy tulei gumowo-metalowej(10.9)

Coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie mam takie pytanie.. do wymiany prawego, górnego, tylnego wahacza potrzebuję:

1. wahacz

2. śrubę + nakrętkę przy sworzniach(8.8)

3. śrubę + nakrętkę przy tulei gumowo-metalowej(10.9)

Coś jeszcze?

młotek, śrubokręt ślusarki się przydadzą

już nie pamiętam dobrze, ale chyba żeby wyciągnąc śrubę z tylnego wahacza i tak musisz wyciągnąc przedni albo na odwrót

i pamiętaj przede wszystkim żeby dokręcić tuleje jak już samochód będzie stał na kołach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przejrzałem właśnie na forum temat poświęcony wymianie tych wahaczy. Aby wymienić prawy, górny przedni trzeba opuścić kolumnę zawieszenia. Przy tylnym ponoć nie ma tyle roboty. Najgorzej to będzie wybić tą śrubę mocującą wahacze przy sworzniach. Pewnie będzie ostro zapieczona. Trzeba będzie podlewać Wurthem z dwa dni przed wymianą..

A co do dokręcenia to znam temat. Wahacz się wtedy ułoży, że tak powiem w "swoim środowisku pracy" i powinien się mniej zużywać.

Dzięki za wskazówki, mam zamiar wymieniać według tego: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_wahaczy_gornych-t10195.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorzej to będzie wybić tą śrubę mocującą wahacze przy sworzniach. Pewnie będzie ostro zapieczona. Trzeba będzie podlewać Wurthem z dwa dni przed wymianą..

obij ją najpierw młotkiem, kręć delikatnie w lewo i prawo

tylko nie ukręć to wtedy jest przeje.ane :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się tylko zrobi cieplej to będzie trzeba modzić a do końca tygodnia nie zapowiada się :confused4:

Dziś diagnosta mi się troszkę plumkał o ten wahacz ale podbił przegląd :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?:

Kropek za kapelusz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przywrócimy starą zasadę na Krakowskich :?:

Kropek za kapelusz :naughty:

to już nikt nic nie napisze :naughty:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wolę nic nie czytać jak kapelusze od rana przeglądać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...