pav7 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 :polew: :naughty: http://www.funweb.pl/movie/15768/Ukryta-kamera-czyszczenie-samochodu/ :polew: :polew: :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 koło 100 zł w ASO? tak[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 17:08_________________________________________________ :polew: :naughty: http://www.funweb.pl/movie/15768/Ukryta-kamera-czyszczenie-samochodu/ :polew: :polew: :decayed: sam sie ze swoim linków smiejesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 przeciez i tak masz tam nawiew nie sztuka pojechac na hamownie jak jest - 10 stopni ale ja chce realny pomiar, a widze jak auto dziś jeździ. k**wa ujechac nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 8D0 821 171 G cena w ASO ~ 90 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 bo wiem jak mi wyszło jak ostatnio hamowałem przy 18 stopniach pierwszy pomiar a przy 26 bodajże czy 28 w tym samym czasie drugi. W pomieszczeniu sie nagrzało i pierwszy pomiar to 148 a drugi bodajze 142 czy 141. Mam wykresy w aucie. Nawet sam koles mówił mi że przez temp. Ale właśnie od tego jest norma DIN Dzięki niej, komputer przelicza wykres na taki, jakby pomiar miał miejsce w warunkach, bodajże 20 stopni i ciśnieniu 1000 hektopaskali. Jeśli pojedziesz na hamownię, prawie zawsze pomiar wykonywany jest przy zachowaniu tych parametrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 8D0 821 171 G cena w ASO ~ 90 zł. dzieki. Z tym że nie wiem czy to ma sens, czy nie lepiej kupic jakiś FMIC i porezać.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 17:17_________________________________________________ bo wiem jak mi wyszło jak ostatnio hamowałem przy 18 stopniach pierwszy pomiar a przy 26 bodajże czy 28 w tym samym czasie drugi. W pomieszczeniu sie nagrzało i pierwszy pomiar to 148 a drugi bodajze 142 czy 141. Mam wykresy w aucie. Nawet sam koles mówił mi że przez temp. Ale właśnie od tego jest norma DIN Dzięki niej, komputer przelicza wykres na taki, jakby pomiar miał miejsce w warunkach, bodajże 20 stopni i ciśnieniu 1000 hektopaskali. Jeśli pojedziesz na hamownię, prawie zawsze pomiar wykonywany jest przy zachowaniu tych parametrów. no to widocznie koles w Detech tego nie robi, bo temp była zmienna i pomiary inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 proste ze lepiej zakładac fmic, ale w b5 jest troche roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Robiłem 2 pomiary jeden za drugim, z tym że różnica temp w pomieszczeniu miedzy 1 a 2 pomiarem była cos koło 10 stopni i pomiary były różne o ~~8 hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 8D0 821 171 G cena w ASO ~ 90 zł. dzieki. Z tym że nie wiem czy to ma sens, czy nie lepiej kupic jakiś FMIC i porezać.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 17:17_________________________________________________ bo wiem jak mi wyszło jak ostatnio hamowałem przy 18 stopniach pierwszy pomiar a przy 26 bodajże czy 28 w tym samym czasie drugi. W pomieszczeniu sie nagrzało i pierwszy pomiar to 148 a drugi bodajze 142 czy 141. Mam wykresy w aucie. Nawet sam koles mówił mi że przez temp. Ale właśnie od tego jest norma DIN Dzięki niej, komputer przelicza wykres na taki, jakby pomiar miał miejsce w warunkach, bodajże 20 stopni i ciśnieniu 1000 hektopaskali. Jeśli pojedziesz na hamownię, prawie zawsze pomiar wykonywany jest przy zachowaniu tych parametrów. no to widocznie koles w Detech tego nie robi, bo temp była zmienna i pomiary inne No to po prostu niech uwzględni normę Chyba że nie umie lub nie wie jak, ale w takim przypadku to na pewno osobiście bym podziękował z hamowania auta w takim miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki . Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki . Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam ale rex nie mówi że Ci nie wierzy, po prostu chłop powienien wpisac inne wartości w program do hamownii i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 daje rade, dzisiaj jeszcze poprawka, ale ten Twoj srodek miazdzy system, jak sie on nazywa?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 12:55_________________________________________________http://motoryzacja.interia.pl/news/uwaga-nowy-wyglad-drogowki,1330399 ....... :mysli:Hmmmmy środek się nazywa ,,SIEDEM CUDÓW,, http://www.olejesamochodowe.com.pl/go/_info/?user_id=DI5&lang=pl OK TO DLA WSZYSTKICH PIOTRKÓW I PAWŁÓW WSZYYYYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.. :decayed: Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki . Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam ale rex nie mówi że Ci nie wierzy, po prostu chłop powienien wpisac inne wartości w program do hamownii i tyle ja go o nic nie osądzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki . Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam Ale ja Ci absolutnie wierzę Po prostu piszę, że jeśli gośc nie umie/nie może włączać normy, to ja bym tam auta w ogóle nie hamował. Traktowałbym to jako coś, kiedy wyrzucam kase w błoto, bo hamownia nie potrafi wydać obiektywnego "werdyktu", a nie jak akurat wiatr powieje czy słońce zaświeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 poważnie mówie mam wykresy w aucie, jak nie wierzysz to moge po nie iść i zrobie fotki . Nie ma gdzie jechać u nas na hamke. U niego 100zł i dobra hamka. Może nie umie, nie wiem zapytam Ale ja Ci absolutnie wierzę Po prostu piszę, że jeśli gośc nie umie/nie może włączać normy, to ja bym tam auta w ogóle nie hamował. Traktowałbym to jako coś, kiedy wyrzucam kase w błoto, bo hamownia nie potrafi wydać obiektywnego "werdyktu", a nie jak akurat wiatr powieje czy słońce zaświeci ale gdzie jechać. V-tech krzyczy bodajże 150 i podobno moment zawyza. Detech jest miarodajny tylko nie wiem jak z tą temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 ale gdzie jechać. V-tech krzyczy bodajże 150 i podobno moment zawyza. Detech jest miarodajny tylko nie wiem jak z tą temp no własnie momentu nie zawyża :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 kazda inercja zawyża moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 ale gdzie jechać. V-tech krzyczy bodajże 150 i podobno moment zawyza. Detech jest miarodajny tylko nie wiem jak z tą temp no własnie momentu nie zawyża :gwizdanie: no nie wiem co robią ale 150 troche drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 kazda inercja zawyża moment kilka Audików z klubu którzy byli na maha mieli te same odczyty na hamowni Vtechowskiej :gwizdanie: ale przeciez to nie jest wazne, Vtech jest wedle wielu do d*py........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się