boseron 2 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Boseron co by się nie okazało ze zamienił stryjek siekierke na kijek...... Cuberek biore to pod uwage także, ale niestety musze przyznać ze spalanie na poziomie 13L/100 km jakie mam obecnie w x3 nie satysfakcjonuje mnie i jest lekko za wysokie, borąc pod uwage ze takie 2 litry spali 7/100km to znacząca różnica a zatem i w portfelu więcej zostanie,przez pół prawie, doświadczenie życiowe pokazao ze nie potrzebuje az tak dużego samochodu bo przewaznie woże dupe tylko swoją.....to znaczy jeźdze w pojedynke. decyzja podjęta miałem dylemat czy klekota czy benzyne która w mieśćie połknie z 10 litrów więc nie duża róznica z x3 , zatem wybór padł na klekota 2 litrowego.a co tam trzeba zmieniac żeby nie było nudnawo ---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ---------- Pablo tylko ze to M47 jest , N47 mają 177 KM i w nich były pekające łańcuchy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Boseron 2.0 diesel w bmw ma zasadniczy problem, są specjalne kierujące powietrze łopatki, które sie urywają i walą w dolot, zacierając silnik z reguły idzie to w parze z wybuchem turbiny, co jest nagminne w tych autach, było to w 136KM, 150KM i w tych 163 chyba też, jest na to rada, kosztuje to ok 800zł i goscie robią tak ze tych łopatek nie ma, czy jakos tak i pozbywasz sie problemu. Sokół miał 320d 150KM i zrobił tam sam program, jechałem tym autem i szczerze chodziło to bardzo fajnie, chociaz charakterystyka jest troche inna niz w TDI i trzeba sie przyzwyczaic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ozi wiem o czym mówisz o klapkach w kolektorze ssącym, znam ten problem bo robiłem to w X3, kupujesz zaślepki w tym przypadku sztuk 4, koszt 250 zł robicizna 150 co daje 400 zł i jest po problemie. Miodzio Ty wiesz..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 ale jak zaslepki? Jak to wyglada, wiesz cos wiecej? klapki sa w kolektorze... wiec co tam sie zaslepia? skyszalem o wylaczeniu sterowania klapkami i wywaleniu ich fizycznie i o emulatorach - ktore symuluja prace klap, zeby komp nie wywalal bledu, ale fizycznie klap zostaja usuniete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 sa dwa sposoby, niektórzy klapki wzmacniają mocowanie poniewaz oryginalnie klapki mocowane są na tzw nitach które z czasem sie urywają i klapka wpada do kolektora powodując duże uszkodzenia w silniku, drugi sposób to wstawienie zaślepek specjalnie przygotowanych tu masz opisane , nawet sa tańsze niż mylslałem ZAŚLEPKI ZAŚLEPKA KOLEKTORA SSĄCEGO BMW 22 mm 4szt (3825398209) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Boseron co by się nie okazało ze zamienił stryjek siekierke na kijek...... Pablo tylko ze to M47 jest , N47 mają 177 KM i w nich były pekające łańcuchy .... No nie do końca N47 a dokładnie N47D20 to ta sama konstrukcja jeśli chodzi o blok wyjściowo było 163PS potem przeszedł moda na 177PS Boseron 2.0 diesel w bmw ma zasadniczy problem, są specjalne kierujące powietrze łopatki, które sie urywają i walą w dolot, zacierając silnik z reguły idzie to w parze z wybuchem turbiny, co jest nagminne w tych autach, było to w 136KM, 150KM i w tych 163 chyba też, jest na to rada, kosztuje to ok 800zł i goscie robią tak ze tych łopatek nie ma, czy jakos tak i pozbywasz sie problemu.Sokół miał 320d 150KM i zrobił tam sam program, jechałem tym autem i szczerze chodziło to bardzo fajnie, chociaz charakterystyka jest troche inna niz w TDI i trzeba sie przyzwyczaic. Ja miałem E46 w kombiaku na aftomacie z tym silnikiem 150Ps i chodziło to nawet nawet spalanie było gdzieś około 7l w mieście w stosunku B7 z multi jakie miałem wcześniej to było coś koło 1l mniej. Nawet miło to śmigło wspominam ani razu nic nie zakulało ogólnie OK. Co do tych klapek to też uległem tej schizie. Zdemontowałem kolektor ale uznałem że nie po to jakiś gebels sobie zadał tyle trudu żeby to zaprojektować żeby mądry czesiek z polski stwierdził że te klapki nic nie dają i lepiej je wyje... Te klapki sterują długością dolotu kolektora ssącego. W momencie kiedy trzeba gwałtownie depnąć w parkiet to te klapki się otwierają i silnik dostaje dodatkowego powietrza dzięki temu zmniejsza się lag na turbinie bo silnik może nagle połknąć więcej powietrza a co za tym idzie łopaty suszarki dostaną więcej spalin itd.. U mnie te łopatki były OK tzn. nity nie miały luzu były tylko do umycia. Problem jest wtedy jak ktoś jeździ na gnojówie kiepskiej jakości i ma uwalony (zasyfiony) zawór EGR który źle dozuje recyrkulację spalin. Na tych łopatkach jak i w całym kolektorze odkłada się taki szit w postaci szlamu z nagarem i oblepione łopatki stają się tak ciężkie że obrywają się nity które je trzymają i wtedy faktycznie robią madafaka w silniku. Ja uważam że nie powinno się tych klapek wywalać tylko je sprawdzić czy mają luzy na nitach i dokładnie umyć jak i cały kolektor a szczególnie EGR i jego grzybek zaworu. A jak ty boseron dałeś za te zaślepki 250zł to możesz to uznać za pieniądze wyrzucone w błoto i nie 4 tylko powinno być 6szt. 1szt. kosztuje ok 20zł to nie wiem z czego były twoje że dałeś 250zł . Goście wymyślili sobie takie zaślepki żeby łoić wpadających do warsztatu właścicieli bimwi którzy naczytali się w necie historyjek i od tej chwili spać nie mogą. Jeśli już ktoś bardzo chce to usunąć to wystarczy zdemontować te klapki ściąć te dwa nity (minuta roboty boszem) usuwasz klapkę i pozostaje sam ośka która za uja nie ma prawa wpaść do środka i na pewno w niczym nie przeszkadza i masz w twoim przypadku 250zł w kieszeni zaoszczędzone na lawete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 +10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlota1977 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ja pierdziele sle ty mądry jestes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 czasem już nie moge i musze trochę pary puścić bo ta wiedza mnie rozsadza:naughty: a na marginesie co to za sle ? też mnie na benben wziełaś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 czasem już nie moge i musze trochę pary puścić bo ta wiedza mnie rozsadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Fantomas w całym komplecie kosztują 6 sztuk ZAŚLEPKI ZAŚLEPKA KOLEKTORA SSĄCEGO BMW 33 mm 6szt (3825398278) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 252 zł i tyle zapłaciłem , wiem ze sama jedna jest tańsza a poza tym ....... nie "filozuj" mi tutaj bo benben czeka..... maszyna losująca przygotowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlota1977 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 czasem już nie moge i musze trochę pary puścić bo ta wiedza mnie rozsadza:naughty: a na marginesie co to za sle ? też mnie na benben wziełaś Ale o co chodzi , co za bęben? ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Złociutka wytłumacze Ci to w BT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlota1977 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Złociutka wytłumacze Ci to w BT Wolę teraz ? ---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- czasem już nie moge i musze trochę pary puścić bo ta wiedza mnie rozsadza:naughty: a na marginesie co to za sle ? też mnie na benben wziełaś Zamiast sle miało byc ale, sorry pisze z tel i mam literki za blisko i jeszcze tipsy i kiszka czasami wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-RamzeS- 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Siemka wszystkim przypominam ze do jutra jestem w warszawie jak cos to pisac Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Boseron co by się nie okazało ze zamienił stryjek siekierke na kijek...... Cuberek biore to pod uwage także, ale niestety musze przyznać ze spalanie na poziomie 13L/100 km jakie mam obecnie w x3 nie satysfakcjonuje mnie i jest lekko za wysokie, borąc pod uwage ze takie 2 litry spali 7/100km to znacząca różnica a zatem i w portfelu więcej zostanie,przez pół prawie, doświadczenie życiowe pokazao ze nie potrzebuje az tak dużego samochodu bo przewaznie woże dupe tylko swoją.....to znaczy jeźdze w pojedynke. decyzja podjęta miałem dylemat czy klekota czy benzyne która w mieśćie połknie z 10 litrów więc nie duża róznica z x3 , zatem wybór padł na klekota 2 litrowego.a co tam trzeba zmieniac żeby nie było nudnawo ---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ---------- Pablo tylko ze to M47 jest , N47 mają 177 KM i w nich były pekające łańcuchy .... Łukasz, przeciez TWoje 3.0 D w Bejcy miało miec spalanie ponizej 10 litrów mysle ze w 2.0 TDI spalanie bedzie niższe ale nie dwukrotnie! po miescie minimum w korkach 9-10! Chyba ze w nocy bedziesz smigał wtedy lajtowo 7mke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 czasem już nie moge i musze trochę pary puścić bo ta wiedza mnie rozsadza:naughty: a na marginesie co to za sle ? też mnie na benben wziełaś Ale o co chodzi , co za bęben? ?? nie bęben tylko benben bęben to masz w pralce Boseron ma szeroko pojęty benben czyli Bardzo Efektywne Narzędzie Badania Elementu Niebezpiecznego zresztą on ci to wytłumaczy w BT tylko przypilnuj żeby ściągnął buty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Boseeron zmieniaj na to....tutaj jest spokoj i bedzie Pan zadowolony R-KLASSE 350 CDI 4MATIC JAK NOWY 60822km FULL (3890779213) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlota1977 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ciemna jestem i nie kumam ale licze na oswiecenie w BT? Czasami to lepiej Was rozumiem po pijaku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się