Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wróciłem z pyzowic z lotniska, leje deszcz a ja 170 mykalem i super ta x3 jedzie po mokrym, żadnego poślizgu ani aqua planing po prostu rewelacja, mam wrażenie że bmw jest solodniejsze od Audi, jazda siedząc wyżej to przyjemność, polecam suva.

---------- Post dopisany at 05:15 ---------- Poprzedni post napisany at 05:10 ----------

xdrive to bajka, w ogóle 4 koła na biegu to zupełnie inna historia, nic nie rzuca jak oską

cmentarze są pełne takich co ich auta są super na deszczu.

ja jak pada wybieram szwagropol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Ale dlaczego solidniejsze? Bo ma 4buty?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego solidniejsze? Bo ma 4buty?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Proste i śmigło na znaczku, cfaniaczku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty dzisiaj w Rzeszowie?

I rozumiem ze Twoje nowe auto jest lepsze na deszczu od starego strucla to pojechales szwagropolem?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z pyzowic z lotniska, leje deszcz a ja 170 mykalem i super ta x3 jedzie po mokrym, żadnego poślizgu ani aqua planing po prostu rewelacja, mam wrażenie że bmw jest solodniejsze od Audi, jazda siedząc wyżej to przyjemność, polecam suva.

---------- Post dopisany at 05:15 ---------- Poprzedni post napisany at 05:10 ----------

xdrive to bajka, w ogóle 4 koła na biegu to zupełnie inna historia, nic nie rzuca jak oską

Quattro też bajka :wink: Co do aquaplaningu to X3 jest cięższe niż Twoja była B7 a szerokość opon chyba podobna, poza tym jeździsz na zimie przecież więc woda ma się tam gdzie pomieścić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego solidniejsze? Bo ma 4buty?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Wiedziałem że ktoś się odezwie hehe, Karol po prostu mam odczucia ze w tym aucie żaden tryb awaryjny czy check engine mi się nie zapali, a 4 butów do oski nie można porównywać i nie wolno nawet, nie jeździłem q w audi wiec nie wiem jak by to wypadło ale wtedy bym porownal, zobaczymy zimą jak to się sprawdzi zrobimy parę testów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruszka grubo z tymi garażami, dobrze że nic się nie spaliło u Ciebie..

---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ----------

Oblookajcie :arrow2:Uklad przeniesienia napedu RS6 Avant - Furora.tv

Napęd quattro i systemy w Audi A7 Sportback - zasada działania + film - Motocaina.pl

Czyli w RS5 nie jest to już Torsen.

Tutaj przekrój I generacji:

quattro_Torsen_differentialx800x600.jpg

Tutaj Torsen C z nierównym podziałem:

203214336-w988.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty dzisiaj w Rzeszowie?

I rozumiem ze Twoje nowe auto jest lepsze na deszczu od starego strucla to pojechales szwagropolem?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Ofszem w krakofie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruszka grubo z tymi garażami, dobrze że nic się nie spaliło u Ciebie..

---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:16 ----------

Oblookajcie :arrow2:Uklad przeniesienia napedu RS6 Avant - Furora.tv

Napęd quattro i systemy w Audi A7 Sportback - zasada działania + film - Motocaina.pl

jak by odgrzali starego kotleta "syncro"

Raczej nie, syncro czyli haldex nie ma możliwości przekazania większej części na tył niż przód! Te grafiki na tym filmiku są mylące. Max co na haldexie uzyskasz to jest zablokowanie się 50/50. Poza tym tutaj działa to mechanicznie, chociaż nie wiem czy nie ma jakiejś możliwości zablokowania bo występują płytki pomiędzy tylną osią a obudowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego solidniejsze? Bo ma 4buty?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Wiedziałem że ktoś się odezwie hehe, Karol po prostu mam odczucia ze w tym aucie żaden tryb awaryjny czy check engine mi się nie zapali, a 4 butów do oski nie można porównywać i nie wolno nawet, nie jeździłem q w audi wiec nie wiem jak by to wypadło ale wtedy bym porownal, zobaczymy zimą jak to się sprawdzi zrobimy parę testów

Objade Cie na suchym, mokrym, zasniezonym i kazdym innym, każdym moim audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z pyzowic z lotniska, leje deszcz a ja 170 mykalem i super ta x3 jedzie po mokrym, żadnego poślizgu ani aqua planing po prostu rewelacja, mam wrażenie że bmw jest solodniejsze od Audi, jazda siedząc wyżej to przyjemność, polecam suva.

---------- Post dopisany at 05:15 ---------- Poprzedni post napisany at 05:10 ----------

xdrive to bajka, w ogóle 4 koła na biegu to zupełnie inna historia, nic nie rzuca jak oską

ja dopiero jak bedzie tansze q5 to sie przesiadam na suva :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego solidniejsze? Bo ma 4buty?

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

Wiedziałem że ktoś się odezwie hehe, Karol po prostu mam odczucia ze w tym aucie żaden tryb awaryjny czy check engine mi się nie zapali, a 4 butów do oski nie można porównywać i nie wolno nawet, nie jeździłem q w audi wiec nie wiem jak by to wypadło ale wtedy bym porownal, zobaczymy zimą jak to się sprawdzi zrobimy parę testów

Objade Cie na suchym, mokrym, zasniezonym i kazdym innym, każdym moim audi

Ale żeby auta porównać to musiałby jechać ten sam kierowca w obu :decayed:

Co do warunków to na suchym nie będzie różnicy, im bardziej ślisko i kręto to x-drive lepszy, im bardziej ślisko i prosto quattro :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wyłóżcie na spocie swoje fujary na machę :wink: Ten z najdłuższą wygra bez względu na markę, napęd, silnik i umiejętności :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chodzi o cos z elektryka...

niestety nie potrafie nic wiecej powiedziec :thumbdown:

---------- Post dopisany at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:35 ----------

opis problemu:

Problem jest głownie z prawa strona auta (od pasażera), przedni ksenon włącza sie kiedy chce, tylni stop tez dziala jak chce, a czasami jak dam migacz w prawo to świeci w lewo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest z autami po powodzi

---------- Post dopisany at 13:56 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ----------

Grucha odważnie... A mogłem Cię utopić

---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ----------

A mówiąc serio nie ma porównania x3 do s4 Twoje lżejsze mocniejsze a i kierowca waży tyle co manekin z crash testów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest z autami po powodzi

---------- Post dopisany at 13:56 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ----------

Grucha odważnie... A mogłem Cię utopić

---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ----------

A mówiąc serio nie ma porównania x3 do s4 Twoje lżejsze mocniejsze a i kierowca waży tyle co manekin z crash testów

Wanna fight?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...