miodzio 0 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Mariusz odpuść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondżi 0 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedzi. Tutaj nie chodziło o zaoszczędzenie kilku stówek. Miałem duży dylemat czy kupić oryginał SACHS/ LUK czy założyć jednomasowy zestaw dedykowany do tego AUDI (firma VALEO). Siedziałem sporo na różnych forach dotyczących samochodów z silnikiem AFN (mówiąc w dużym uproszczeniu - generalnie grupa VW). To co przesądziło za jednomasą to dobre opinie osób, które już założyły a nie sprzedawców. Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsuć a jednomas jest prosty i naczytałem się dużo pozytywnych opini na forach. Co do oszczędności - nie rozumiem tego argumentu -> czy Ty jak masz zmienić klocki hamulcowe to jedziesz z tym do ASO bo nie ma co oszczędzać? Czy firtry kupujesz w ASO? Dywaniki też? bo przecież nie ma co oszczędzać. Ja po prostu chciałbym zapytać czy jest taka możliwość aby podpiąć samochód i zobaczyć co jest grane - tyle:) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst 6 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsuć oj tak, u mnie nowy dwumas sachsa wysral sie po 15kkm Edytowane 2 Listopada 2014 przez Radekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower 2 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedzi. Tutaj nie chodziło o zaoszczędzenie kilku stówek. Miałem duży dylemat czy kupić oryginał SACHS/ LUK czy założyć jednomasowy zestaw dedykowany do tego AUDI (firma VALEO). Siedziałem sporo na różnych forach dotyczących samochodów z silnikiem AFN (mówiąc w dużym uproszczeniu - generalnie grupa VW). To co przesądziło za jednomasą to dobre opinie osób, które już założyły a nie sprzedawców. Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsuć a jednomas jest prosty i naczytałem się dużo pozytywnych opini na forach. Co do oszczędności - nie rozumiem tego argumentu -> czy Ty jak masz zmienić klocki hamulcowe to jedziesz z tym do ASO bo nie ma co oszczędzać? Czy firtry kupujesz w ASO? Dywaniki też? bo przecież nie ma co oszczędzać. Ja po prostu chciałbym zapytać czy jest taka możliwość aby podpiąć samochód i zobaczyć co jest grane - tyle:) pozdrawiam! Widzę że kolega chciał się odgryźć, ale niespecjalnie mu to wyszło... Człowieku... Ja nie muszę jeździć do ASO żeby serwisować auto tak jak fabryka przewidziała. Chodzi mi o zasadę, że jak ma być dwumas to u mnie jest dwumas a nie zestaw dedykowany. Jak mają być filtry do AFN-a to u mnie są filtry do AFN-a a nie od AVG. Jak dywaniki mają być od A4 to u mnie są od A4 a nie od A3 albo dedykowane. Ale oczywiście to Twoje auto więc zrobisz jak zechcesz. Na spota oczywiście zapraszamy. Prawie zawsze ktoś ma VAG-a więc bez problemu podepniemy Ci auto. Będziesz musiał tylko jak każdy nowicjusz kupić kubełek KFC (oryginał a nie dedykowany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski 0 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Edytowane 2 Listopada 2014 przez fantowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ma ktoś doświadczenie jaką firmą najlepiej wysłać felgi tak żeby nie zapłacić majątku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Moja... Za komplet 18" z felgami 79zl Edytowane 2 Listopada 2014 przez KERCZI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst 6 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 kurierem KEX wyslesz za 32zl komplet. robisz dwie paczki po dwie felgi, 16zl kosztuje jedna paczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Radek zacznę Ci oddawać przesyłki w takim razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsućoj tak, u mnie nowy dwumas sachsa wysral sie po 15kkm Z tym to różnie bywa. Moje poprzednie a4 miało nalatane 175K gdy je sprzedawalem i dwumas nie sprawiał problemu - a było tam 200KM i 425Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst 6 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Radek zacznę Ci oddawać przesyłki w takim razie... Ramzesa masz od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedzi. Tutaj nie chodziło o zaoszczędzenie kilku stówek. Miałem duży dylemat czy kupić oryginał SACHS/ LUK czy założyć jednomasowy zestaw dedykowany do tego AUDI (firma VALEO). Siedziałem sporo na różnych forach dotyczących samochodów z silnikiem AFN (mówiąc w dużym uproszczeniu - generalnie grupa VW). To co przesądziło za jednomasą to dobre opinie osób, które już założyły a nie sprzedawców. Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsuć a jednomas jest prosty i naczytałem się dużo pozytywnych opini na forach. Co do oszczędności - nie rozumiem tego argumentu -> czy Ty jak masz zmienić klocki hamulcowe to jedziesz z tym do ASO bo nie ma co oszczędzać? Czy firtry kupujesz w ASO? Dywaniki też? bo przecież nie ma co oszczędzać. Ja po prostu chciałbym zapytać czy jest taka możliwość aby podpiąć samochód i zobaczyć co jest grane - tyle:) pozdrawiam! Widzę że kolega chciał się odgryźć, ale niespecjalnie mu to wyszło... Człowieku... Ja nie muszę jeździć do ASO żeby serwisować auto tak jak fabryka przewidziała. Chodzi mi o zasadę, że jak ma być dwumas to u mnie jest dwumas a nie zestaw dedykowany. Jak mają być filtry do AFN-a to u mnie są filtry do AFN-a a nie od AVG. Jak dywaniki mają być od A4 to u mnie są od A4 a nie od A3 albo dedykowane. Ale oczywiście to Twoje auto więc zrobisz jak zechcesz. Na spota oczywiście zapraszamy. Prawie zawsze ktoś ma VAG-a więc bez problemu podepniemy Ci auto. Będziesz musiał tylko jak każdy nowicjusz kupić kubełek KFC (oryginał a nie dedykowany) A jak turbina sie wysra to pakujesz dedykowana, a ja wsadzam wieksza. Fmic tez wiec bez sensu bo to nie ori rozwiazanie? A gwint to juz chyba zupelnie bez sensu bo w serii nie bylo ;-) Naciapane z bagaznika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-RamzeS- 1 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Czy ja k... Wyglądam na kuriera bąku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Radek zacznę Ci oddawać przesyłki w takim razie... Furgonetka.pl Naciapane z bagaznika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Radek zacznę Ci oddawać przesyłki w takim razie...Ramzesa masz od tego Niby od czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower 2 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Tutaj nie chodziło o zaoszczędzenie kilku stówek. Miałem duży dylemat czy kupić oryginał SACHS/ LUK czy założyć jednomasowy zestaw dedykowany do tego AUDI (firma VALEO). Siedziałem sporo na różnych forach dotyczących samochodów z silnikiem AFN (mówiąc w dużym uproszczeniu - generalnie grupa VW). To co przesądziło za jednomasą to dobre opinie osób, które już założyły a nie sprzedawców. Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsuć a jednomas jest prosty i naczytałem się dużo pozytywnych opini na forach. Co do oszczędności - nie rozumiem tego argumentu -> czy Ty jak masz zmienić klocki hamulcowe to jedziesz z tym do ASO bo nie ma co oszczędzać? Czy firtry kupujesz w ASO? Dywaniki też? bo przecież nie ma co oszczędzać. Ja po prostu chciałbym zapytać czy jest taka możliwość aby podpiąć samochód i zobaczyć co jest grane - tyle:) pozdrawiam! Widzę że kolega chciał się odgryźć, ale niespecjalnie mu to wyszło... Człowieku... Ja nie muszę jeździć do ASO żeby serwisować auto tak jak fabryka przewidziała. Chodzi mi o zasadę, że jak ma być dwumas to u mnie jest dwumas a nie zestaw dedykowany. Jak mają być filtry do AFN-a to u mnie są filtry do AFN-a a nie od AVG. Jak dywaniki mają być od A4 to u mnie są od A4 a nie od A3 albo dedykowane. Ale oczywiście to Twoje auto więc zrobisz jak zechcesz. Na spota oczywiście zapraszamy. Prawie zawsze ktoś ma VAG-a więc bez problemu podepniemy Ci auto. Będziesz musiał tylko jak każdy nowicjusz kupić kubełek KFC (oryginał a nie dedykowany) A jak turbina sie wysra to pakujesz dedykowana, a ja wsadzam wieksza. Fmic tez wiec bez sensu bo to nie ori rozwiazanie? A gwint to juz chyba zupelnie bez sensu bo w serii nie bylo ;-) Naciapane z bagaznika ... Ja pierd... Czy Ty naprawde nie rozumiesz tego co pisze czy tylko udajesz, że nie rozumiesz? Bo już nie chce mi sie na Twoje pierdoły odpisywać i tłumaczyć jak dziecku co mam na myśli Chyba że nie wiesz czym się różni WYMIANA CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH od MODZENIA? Edytowane 2 Listopada 2014 przez Transitpower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krumak 6 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ma ktoś doświadczenie jaką firmą najlepiej wysłać felgi tak żeby nie zapłacić majątku?? Kurierem DPD przez www.sendit.pl. Robisz dwie paczki do 30 kg każda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedzi. Tutaj nie chodziło o zaoszczędzenie kilku stówek. Miałem duży dylemat czy kupić oryginał SACHS/ LUK czy założyć jednomasowy zestaw dedykowany do tego AUDI (firma VALEO). Siedziałem sporo na różnych forach dotyczących samochodów z silnikiem AFN (mówiąc w dużym uproszczeniu - generalnie grupa VW). To co przesądziło za jednomasą to dobre opinie osób, które już założyły a nie sprzedawców. Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsuć a jednomas jest prosty i naczytałem się dużo pozytywnych opini na forach. Co do oszczędności - nie rozumiem tego argumentu -> czy Ty jak masz zmienić klocki hamulcowe to jedziesz z tym do ASO bo nie ma co oszczędzać? Czy firtry kupujesz w ASO? Dywaniki też? bo przecież nie ma co oszczędzać. Ja po prostu chciałbym zapytać czy jest taka możliwość aby podpiąć samochód i zobaczyć co jest grane - tyle:) pozdrawiam! Widzę że kolega chciał się odgryźć, ale niespecjalnie mu to wyszło... Człowieku... Ja nie muszę jeździć do ASO żeby serwisować auto tak jak fabryka przewidziała. Chodzi mi o zasadę, że jak ma być dwumas to u mnie jest dwumas a nie zestaw dedykowany. Jak mają być filtry do AFN-a to u mnie są filtry do AFN-a a nie od AVG. Jak dywaniki mają być od A4 to u mnie są od A4 a nie od A3 albo dedykowane. Ale oczywiście to Twoje auto więc zrobisz jak zechcesz. Na spota oczywiście zapraszamy. Prawie zawsze ktoś ma VAG-a więc bez problemu podepniemy Ci auto. Będziesz musiał tylko jak każdy nowicjusz kupić kubełek KFC (oryginał a nie dedykowany) A jak turbina sie wysra to pakujesz dedykowana, a ja wsadzam wieksza. Fmic tez wiec bez sensu bo to nie ori rozwiazanie? A gwint to juz chyba zupelnie bez sensu bo w serii nie bylo ;-)Naciapane z bagaznika ... Ja pierd... Czy Ty naprawde nie rozumiesz tego co pisze czy tylko udajesz, że nie rozumiesz? Bo już nie chce mi sie na Twoje pierdoły odpisywać i tłumaczyć jak dziecku co mam na myśli A ja wcale nie chce ich znac ;-) I nie mam nic do Ciebie ;-) Lubie Cie tylko bijesz do goscia o boj wie co. To jego sprawa co ma w aucie. Naciapane z bagaznika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower 2 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedzi. Tutaj nie chodziło o zaoszczędzenie kilku stówek. Miałem duży dylemat czy kupić oryginał SACHS/ LUK czy założyć jednomasowy zestaw dedykowany do tego AUDI (firma VALEO). Siedziałem sporo na różnych forach dotyczących samochodów z silnikiem AFN (mówiąc w dużym uproszczeniu - generalnie grupa VW). To co przesądziło za jednomasą to dobre opinie osób, które już założyły a nie sprzedawców. Nawet nowa dwumasa potrafi się dosyć szybko zepsuć a jednomas jest prosty i naczytałem się dużo pozytywnych opini na forach. Co do oszczędności - nie rozumiem tego argumentu -> czy Ty jak masz zmienić klocki hamulcowe to jedziesz z tym do ASO bo nie ma co oszczędzać? Czy firtry kupujesz w ASO? Dywaniki też? bo przecież nie ma co oszczędzać. Ja po prostu chciałbym zapytać czy jest taka możliwość aby podpiąć samochód i zobaczyć co jest grane - tyle:) pozdrawiam! Widzę że kolega chciał się odgryźć, ale niespecjalnie mu to wyszło... Człowieku... Ja nie muszę jeździć do ASO żeby serwisować auto tak jak fabryka przewidziała. Chodzi mi o zasadę, że jak ma być dwumas to u mnie jest dwumas a nie zestaw dedykowany. Jak mają być filtry do AFN-a to u mnie są filtry do AFN-a a nie od AVG. Jak dywaniki mają być od A4 to u mnie są od A4 a nie od A3 albo dedykowane. Ale oczywiście to Twoje auto więc zrobisz jak zechcesz. Na spota oczywiście zapraszamy. Prawie zawsze ktoś ma VAG-a więc bez problemu podepniemy Ci auto. Będziesz musiał tylko jak każdy nowicjusz kupić kubełek KFC (oryginał a nie dedykowany) A jak turbina sie wysra to pakujesz dedykowana, a ja wsadzam wieksza. Fmic tez wiec bez sensu bo to nie ori rozwiazanie? A gwint to juz chyba zupelnie bez sensu bo w serii nie bylo ;-)Naciapane z bagaznika ... Ja pierd... Czy Ty naprawde nie rozumiesz tego co pisze czy tylko udajesz, że nie rozumiesz? Bo już nie chce mi sie na Twoje pierdoły odpisywać i tłumaczyć jak dziecku co mam na myśli A ja wcale nie chce ich znac ;-) I nie mam nic do Ciebie ;-) Lubie Cie tylko bijesz do goscia o boj wie co. To jego sprawa co ma w aucie. Naciapane z bagaznika ... I dokładnie to też napisałem, więc nie mam pojęcia po co dalej grzebiesz temat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Koniec. Naciapane z bagaznika ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się