WEDKARZ23 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 witam wszystkich miłośników miałem pewien problem i chcę go opisać by inni się nie męczyli , mianowicie w moje audi 1.6 l zaczęło szarpać przy przyśpieszaniu i w dni wilgotne deszczowe nawet strzelać z tłumika , rano po przełączeniu się na gaz nawet nie było mowy o jezdzie, falowanie obrotów i inne dziwne rzeczy.pojechałem do mechanika na czyszczenie przepustnicy , później na czyszczenie przepływomierza , wymieniłem świece i kable i nic mechanicy nie mogli sobie poradzic .więc któregoś dnia postanowiłem sam zajrzeć i od razu zwróciłem uwagę na kopułkę (rozdzielacz zapłonu) że jest w bardzo niedostępnym miejscu , jak się później okazało wyjąć ją i zamontować z powrotem to nie lada wyzwanie , mianowicie chodzi oto że cały problem tkwił właśnie w kopułce , jak sądze od nowości niebyła ruszana bo dojście kiepskie i mechanicy omijali ja z daleka a to co zobaczyłem w środku zgroza . wymieniłem.i do dzisiaj jest oki pisze o tym ponieważ nikt tego tematu nie poruszał przynajmniej ja tego nie znalazłem . a jest takie oczywiste . pozdrawiam i szerokości
tomas1111 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nie jest tak tragicznie. Warunkiem jest przy demontażu i montażu nie robić tego z "góry", tylko silnik obejmować z dwóch stron tj. lewa ręka od kolektora a prawa tuż nad kolektorem sącym. Gwarantuje, że zaskoczenie będzie duże. Przerabiałem temat, kiedy umyłem silnik i zaparował mi aparat zapłonowy. Demontaż z góry poszło w miarę ale montaż z góry to trzech magików nie mogło sprostać - nie potrzebnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się