falisty1 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Witam szanownych Kolegów Problem tyczy się Passata 1,9 silnik AVB. Auto należy do wujka i on jakoś niechętnie mówi co nie tak w aucie no ale podłączyłem Vaga i taki błąd się pojawił: 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation . po zapoznaniu się z http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463 skasowałem błąd i zrobiłem logi grupy 11 11BS : http://vaglog.rtnet.pl/falisty_47673.html 11 dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/falisty_47672.html po zapoznaniu się z wątkiem o diagnostyce to widać że turbina przeładowana jest na początku po czym przy 3500 rpm wyskakuje błąd i w basic settings N75 w trybie OFF osiąga prawie 100% a powinno byc chyba 0. Proszę o poradę fachowców:)
IDUAL Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Kolego błąd 17965 to klasyczny błąd występujący podczas przeładowywania turbo. Piszesz że to auto wujka wiec pewnie jeździ do 3000 max i nie przeciąga auta wiec pewnie turbo sie zasyfiło. I wkleiłeś dwa razy 011BS nie ma dynamicznego. Ale obstawiam zasyfione turbo. Więc trzeba bedzie je wyczyścić
falisty1 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2011 link już poprawiony Panowie więc jeśli da to jakiś lepszy obraz problemu i jego rozwiązania to czekam na sugestie. A z tym n75 jest dobrze ?
IDUAL Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Kolego dobrze jest przy ON powinno być 0 a przy OFF 99,6. Co do dynamicznego turbo przeładowywuje na maxa miałem takie same logi 011 jak ty przed czyszczeniem a turbo wyglądało tak [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 08:47_________________________________________________Tak wiec ja obstawiam turbo do czyszczenia.
falisty1 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 dziękuję wszystkim za diagnozę, przekażę dalej i niech wujek z mechanikiem już walczą. Z tego co wiem to jak kupił to auto w ogóle nie miało mocy i niby była czyszczona turbina więc dziwne bo minęło od tego zabiegu nawet nie pół roku. Rozumiem że po przeczyszczeniu trochę trzeba ją "przegonić" na wyższych obrotach. Jeszcze raz dziękuję i jeśli problem będzie rozwiązany do powiadomię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się