Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów 1.9TDi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zaczne od prosby aby nie usuwac mojego watku dlatego ze dotyczy innego autka niz audi (niestety musialem zmienic a4 na vana)

Mam problem z sharanem 1.9tdi 2002r dosc czesto przechodzi mi w tryb awaryjny po podlaczeniu pod vaga pokazuje blad przeladowania turbiny. Wczoraj kupilem samostart i szukalem nieszczelnosci podczas psikania ;] po chlodnicy intercoolera obroty podskoczyly wiec nastepnego dnia zabralem sie za wyciaganie zeby sprawdzic szczelnosc jako iz nie mam dostepu do kompresora mozna powiedziec ze sprawdzilem ja troszku prymitywnie na 2 sposoby 1. zalalem woda-nie bylo wycieku 2. wlazylem chlodnice do wody w wannie i staralem sie wpompowac powietrze pompka samochodowa ale bombelki nie polecialy wiec wydawalo mi sie ze jest ok. Wyjechalem autem zrobic logi i zakupic kolejna puszke samostartu wracam pod dom psikam na chlodnice i znowu obroty w gore.

Moze ktos z was mi bedzie w stanie wyczytac z tych logow czy to z turbina cos nie tak czy poprostu faktycznie jest gdzies dziura i ssa lewe powietrze przez co przeladowywuje mi turbine

http://img840.imageshack.us/i/log1m.jpg/

http://img232.imageshack.us/i/log2p.jpg/

Opublikowano

Już na forum elektrody napisałem Ci co jest grane.

Opublikowano

Problem widac jak na dloni.... sadza w sprezarce = turbo do czyszczenia.

Opublikowano

kurcze wlasnie o to chodzi ze jezeli w grupie 011 ostatnia tabelka od lewej wydaje mi sie ze jest to % doladowania turbo jezeli tak jest to podczas jazdy on ma zmienne wartosci i raczej sie nie blokuje z tego co zauwazylem zablokowal sie dopiero podczas przejscia w tryb awaryjny o ile znam dzialanie turbiny w silniku tdi to wydaje mi sie ze w momencie kiedy uklad bedzie nieszczelny dojdzie do tego ze turbina nie bedzie zwalniac bo bedzie miala dostep do lewego powietrza

Opublikowano

Skoro wiesz lepiej to po co tu klepiemy posty... :)

Opublikowano

Nie mowie ze wiem lepiej tylko ze nie mam pewnosci dlatego klepie posta. Zanim wydam pieniadze na dodatek nie male chce miec pewnosc co do przyczyny logi mowia moze pewne rzeczy ale nie kazdy wie w jakim momencie jazdy i co dokladnie sie dzieje w samochodzie dlatego wlasnie chce miec pewnosc ze teoria turbiny jest w 100% pewna no i ze moja teoria odnosnie intercoolera jest bledna

Opublikowano

Więc Twoja teoria jest błędna a ta tutaj podana w 100% prawidłowa - chcesz dowodu to rzuć sobie okiem na wartość ciśnienia doładowania w vagu w grupie 011 ale w trybie Basic Settings (kliknij na ikonkę w dolnym lewym rogu "Switch to Basic Settings") a się przekonasz, że zarówno przy wskazaniu ON i OFF (zmiana co 10 sekund) wartość ciśnienia nie ulegnie zmianie bo kierownice spalin zmiennej geometrii stoją cały czas w pozycji maksymalnego doładowania. Jeśli wiesz gdzie znajduje się sztanga przy turbo to w czasie odczytu 011 BS spójrz na nią - wcale się nie będzie ruszać. Tylko nie spanikuj jak w trybie BS wzrosną Ci obroty silnika do 1400 RPM i zacznie mrugać kontrolka świec żarowych - to normalny objaw w tym trybie.

Opublikowano

Dzieki wielkie za konkretnia odpowiedz. Mozesz mi jeszcze powiedziec czy jest jakas szansa ze srodek czyszczacy uklad w sprayu podawany do powietrza + jazda gaz podloga stop i znowu podloga maga to roszruszac czy odrazu brac sie za rozbieranie ?

zrobilem loga statycznego basic 011 i wyglada to tak http://img215.imageshack.us/i/stathmh.jpg/ jakies zmiany cisnienia sa ale nie wiem tez jakie powinny byc prawidlowe

Opublikowano

patrzac na dyn 011 to tylko mechaniczne czyszczenie sprezarki ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...