Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] STAG4 Plus 17l/100km


sylwesterharnas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów.

Audi A4 B6 2.0ALT 131KM

Sterownik Stag4 Plus

Reduktor Tomasetto AT-09 Alaska - chyba mało wydajny ale różnie piszą

Wtryski firmy REG z niebieskimi cewkami

Zbiornik 55 litrów

Instalacja ma przejechane 330km, wypaliła mi gazu 48litrów (bardzo dużo)

Poza tym auto słabe w porównaniu do benzyny,

Próbowałem dziś na 3 biegu jechać do odcięcia na gazie, i max rpm ok 5200 więcej nie dał rady i nie odcieło

Jak nie jest jeszcze rozgrzany to lubi szarpać przy zmianie biegów,

Czasem przy zmianie biegów (wysprzęgleniu) lubią skoczyć obroty do góry,

Miałem przyjechać do gazownika po 1000km, ale pojechałem po tych 330 bo to przecież za duże spalanie.

Dużo czytałem na temat ustawiania mnożnika i wiem że czasy wtrysku PB powinny być takie same tak na PB jak i LPG, mówiąc o tym gazownikowi, odparł że łatwo napisać w instrukcji. Kazał zatankować do pełna i jeszcze raz sprawdzić. Pytając co zrobił w ustawieniach stag4, odparł że poprawił mapę mnożnika.(auto cały czas na wolnych rpm) Gdy pierwszy raz ustawiał mapy PB i LPG moja audi miała włączone światła mijania (to chyba źle z tego co wyczytałem)

nie mam jeszcze interfejsu bo wrzuciłbym screny map i ustawień, niedługo zakupię, chociaż nie wiem co wtedy z gwarancją. Na razie foty mojej instalacji.

Proszę o opinię mojej instalacji.

Na PB wszystko chodzi super. Pozdrawiam.

Jeśli macie dobry interfejs to napiszcie jaki, może nie będę musiał kupować orginału.

PIC_0060.jpg

PIC_0061.jpg

PIC_0066.jpg

PIC_0062.jpg

PIC_0063.jpg

PIC_0064.jpg

PIC_0070.jpg

PIC_0067.jpg

PIC_0068.jpg

PIC_0069.jpg

PIC_0073.jpg

PIC_0071.jpg

PIC_0072.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ja pier.....e

1.reduktor do auta 90 koni

2.wtryski dziadostwo i do tego poziomo a nie pionowo ulozone

3.czujnik temperatury i cisnienia przed filtrem gazu (czarny walec) a powinien byc za

zenada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie muszę zasugerować gazownikowi zmianę reduktora, jaki najlepiej założyć do tego motoru?

Ten powinien być, jest do 240KM (podobno)

http://www.eneno.pl/product.php?id_product=66

jakie jeszcze zmiany muszę zrobić, aby było jak należy?

reduktor zavoli zeta

juz pisalem w pkt 2 i 3 dwa posty wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego poziomo a nie pionowo ulozone

Co do położenia wtrysków to ja w poprzednich dwóch autach miałem instalacje BRC i też były położone. I to nie z niewiedzy gazowników tylko po prostu nie bylo miejsca żeby postawić je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapy ustawia się na drodze w czasie jazdy a nie na wolnych w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego poziomo a nie pionowo ulozone

Co do położenia wtrysków to ja w poprzednich dwóch autach miałem instalacje BRC i też były położone. I to nie z niewiedzy gazowników tylko po prostu nie bylo miejsca żeby postawić je.

a u mnie w takim samym miejscu stoja, poza tym miales wtryski brc a to spora roznica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do przestawienia trójnik z czujnikiem temp. gazu oraz czujnikiem ciśnienia gazu za filtr gazu (stan lotny) między wtryskiwacze a filtr.

Wymiana nowego reduktora firmy Tomaseto na nowy reduktor firmy zavoli zeta (proszę o dokładny opis reduktora zavoli bo nie wiem o który dokładnie chodzi)

Mam nadzieję że wtryskiwacze mogą zostać?

Jutro jadę do gaziarzy i pogadam o tych bublach, ciekawe co powiedzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do przestawienia trójnik z czujnikiem temp. gazu oraz czujnikiem ciśnienia gazu za filtr gazu (stan lotny) między wtryskiwacze a filtr.

Wymiana nowego reduktora firmy Tomaseto na nowy reduktor firmy zavoli zeta (proszę o dokładny opis reduktora zavoli bo nie wiem o który dokładnie chodzi)

Mam nadzieję że wtryskiwacze mogą zostać?

tak trojnik do przestawienia

reduktor - http://allegro.pl/r15-reduktor-zavoli-zeta-n-150km-stag-kme-ac-i1647207062.html

wtryski badziew no ale co zrobisz, nie chcialo sie wczesniej zapytac to trzeba na syfie jezdzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zavoli spokojnie da radę. Wtryski też nie są tragiczne. Podstawa to poprawić montaż i dobrze wystroić tą instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnica dysz zależna jest też od ciśnienia ustawionego na reduktorze.

Musiałbyś zrzucić screeny z mapą i linią korekty żeby zobaczyć jak wygląda po autokalibracji.

Wtedy można było ocenić czy dobrze dobrał dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadaczy alt 2.0 proszę o podanie średnicy dysz, bo jak się zapytam gaziarza to chcę mieć sprawdzone źródła.

w instrukcji stag4 plus pisze że do silnika o mocy 131 KM średnice powinny wynosić ok 2.5mm

bez_tytu_u.jpg

Daleko masz do Krakowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak tez mam alaske i nie narzekam choć by się przydała by mocniejsza ale sprawdzałem sam na autostradzie to wtryski się nie zapętlają i nie podżera paliwa .Ale to co oni założyli to już chyba valteki czerwone są lepsze, tzn jak założyli to masakra dysze chyba powinny być jak najbliżej wtryskiwaczy i pod tym samym kontem i no i reszta co pisali koledzy , najlepiej podpiąć pod interfejs zobaczyć jakie ustawienie map jest i jaka odchyłka a pytanko check ci się nie zaświecił jeszcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak daleko, mieszkam blisko Wieliczki, a jeszcze bliżej Dobczyc woj.Małopolskie

Kupię interfejs i dopiero będę mógł coś wrzucić

z tego co pamiętam na PC u gaziarza to mapy były bardzo podobne ale się nie pokrywały

wyglądały tak

image.jpg

To rysowałem z pamięci i wiem że nic z tego rysunku nie wywnioskujecie, chodziło mi tylko o przedstawienie różnicy map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak daleko, mieszkam blisko Wieliczki, a jeszcze bliżej Dobczyc woj.Małopolskie

Kupię interfejs i dopiero będę mógł coś wrzucić

z tego co pamiętam na PC u gaziarza to mapy były bardzo podobne ale się nie pokrywały

wyglądały tak

image.jpg

To rysowałem z pamięci i wiem że nic z tego rysunku nie wywnioskujecie, chodziło mi tylko o przedstawienie różnicy map.

linie musza sie pokrywac zaraz po kalibracji, wtedy ich nie widziales, po zgaszeniu i ponownym przejechaniu kilku km moga sie juz "rozjezdac" nie ma to znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...