fronek22 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Błędy na komputerze po wciśnięciu check Audi A4 B6 Witam Gazownik zakładał mi Gaz sekwencje - podczas jazdy na cpn w celu zatankowywania gazu jak on mi to opowiadał wyleciał mu czujnik temperatury, (do CPN miał 300m) który rzekomo nie był zabezpieczony zawleczką (nie wiem czy to możliwe bo po zakupie zrobiłem nim ponad 1000km i nic takiego mi sie nie przydarzyło) jak mu już wyleciał to przyznał mi się, że zalał cały silnik płynem z chłodnicy i po odebraniu samochodu tego samego dnia najpierw załączały mi sie wentylatory w samochodzie (jakieś 90sekund i wyłączały na 2s. mimo, że temp. była ok. 50 stopni i poniżej, później przejechałem nim jeszcze ok 180km na gazie jazdą spokojną na drodze ekspresowej 110-120km/h pozostawiłem samochód pod blokiem zgasiłem, za chwile wróciłem i przeparkowałem go i zgasiłem ponownie - nie wykazywał mi żadnych błędów, rano chciałem jechać do pracy i nie chciał mi już odpalić - pisze że wszystko OK, lecz jak kliknę w "check" to wyświetla mi, że jest na biegu ręcznym, że za małe ciśnienie oleju, że temperatura albo brak płynu, i że paliwa mało - oil, brake, coolant i jak już wspomniałem samochód nie odpala, słyszałem od jednego elektryka, że mógł zostać zalany komputer po tym incydencie i mam też pytanie gdzie on dokładnie się znajduje i prosiłbym w ustaleniu kodu mojego silnika gdyż nie wiem czy dobrze wpisalem zakładając u was konto Audi A4 - B6 2001.09.03r, 1984cm3 131KM, 96kW benzyna
domjenick Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 lecz jak kliknę w "check" to wyświetla mi, że jest na biegu ręcznym, że za małe ciśnienie oleju, że temperatura albo brak płynu, i że paliwa mało - oil, brake, coolant takie coś zawsze Ci się wyświetli po wciśnięciu checka co do problemu odpalenia-trzebaby podpiąć komputer i zobaczyć ,jakie są przyczyny ,że auto nie odpala-powodów może być wiele,a zawsze sie od tego zaczyna-pogadaj z kimś na regionalnych,umów sie i ktoś podjedzie do Ciebie,podepniecie vaga i napisz,co wyświeli
fronek22 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 A możesz mi kolego podpowiedzieć gdzie znajduje się ten komputer?? bo elektrody na akumulatorze musiałem przeczyścić z zielonego nalotu (po tym zalaniu) i chciałem zerknąć czy komputer cały. W piątek ma do mnie podskoczyć mechanik z laptopem to postaram się zamieścić tu odczyt. "Rok temu w audi 80 B4 po pożądnej ulewie padł mi aparat zapłonowy - pzyjechałem zaparkowałem samochód zgasiłem i na następny dzień już nie odpalił, ale to tylko moje przypuszczenia.
domjenick Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 gdzie znajduje się ten komputer w komorze silnika za licznikiem,jak siedzisz w aucie-otwierasz maskę i po prawej stronie pod szybą ,masz czarną plastikową skrzyneczkę na kilka śrubek
fronek22 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dzięki bardzo za informacje jutro tam zajrzę i zobaczę czy nie ma zielonego osadu, a jeszcze mam pytanko czy jakby był uszkodzony czujnik temperatury co podaje informacje na komputer nie na deskę rozdzielczą (nie wiem czy tak jest w tym modelu)to czy to autko by odpaliło??
domjenick Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 odpaliło by,tylko byłby problem ze spalaniem-przyczyn tego,że auto nie chce odpalić,może być kilka,dlatego VAG jest tu niezbędny
Panton Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Dzięki bardzo za informacje jutro tam zajrzę i zobaczę czy nie ma zielonego osadu, a jeszcze mam pytanko czy jakby był uszkodzony czujnik temperatury co podaje informacje na komputer nie na deskę rozdzielczą (nie wiem czy tak jest w tym modelu)to czy to autko by odpaliło?? jeżeli czujnik temp jest walnięty to teoretycznie z dużymi trudnościami powinien jednak odpalić ale to może być przyczyną nie odpalania auta...
fronek22 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 No więc tak dzisiaj byłem u mechanika podpieliśmy pod kompa Vag ver. 4.9 i wyskoczyło dużo błędów, zostały skasowane i później wyskakiwało coraz mniej błędów i oto one: 1) zczytanie błędów 17700 = termostat - przerwa obwód przerwany 17939 - nastawnik wałka rozrządu - przerwa obwód przerwany - mierzony opór 8 Ohmów 18080 - Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa obwód przerwany 2) zczytywanie błędów 18080 - Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 17072 - Przekaźnik silnika - zwarcie do plusa obwód przerwany 3) Po wykasowaiu ich i próbie odpalenia wywala tylko jeden błąd 18080 - Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa obwód przerwany Autko iskre ma bo sprawdzaliśmy paliwem też chlapie bo świece mokre i czuć dodam że wiatraki cały czas sie załączają bo podpieliśmy nowy aku i chwile po podłaczeniu kostki od wentylatorów załączają sie . Macie może jakieś propozycje co może być nie tak I mam jeszcze jedno pytanie bo chciałem sprawdzić ten czujnik temp. jaką powinien mieć rezystancję??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się