Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Problem z odpaleniem auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Błędy na komputerze po wciśnięciu check Audi A4 B6

Witam

Gazownik zakładał mi Gaz sekwencje - podczas jazdy na cpn w celu zatankowywania gazu jak on mi to opowiadał wyleciał mu czujnik temperatury, (do CPN miał 300m) który rzekomo nie był zabezpieczony zawleczką (nie wiem czy to możliwe bo po zakupie zrobiłem nim ponad 1000km i nic takiego mi sie nie przydarzyło) jak mu już wyleciał to przyznał mi się, że zalał cały silnik płynem z chłodnicy i po odebraniu samochodu tego samego dnia najpierw załączały mi sie wentylatory w samochodzie (jakieś 90sekund i wyłączały na 2s. mimo, że temp. była ok. 50 stopni i poniżej, później przejechałem nim jeszcze ok 180km na gazie jazdą spokojną na drodze ekspresowej 110-120km/h pozostawiłem samochód pod blokiem zgasiłem, za chwile wróciłem i przeparkowałem go i zgasiłem ponownie - nie wykazywał mi żadnych błędów, rano chciałem jechać do pracy i nie chciał mi już odpalić - pisze że wszystko OK, lecz jak kliknę w "check" to wyświetla mi, że jest na biegu ręcznym, że za małe ciśnienie oleju, że temperatura albo brak płynu, i że paliwa mało - oil, brake, coolant i jak już wspomniałem samochód nie odpala, słyszałem od jednego elektryka, że mógł zostać zalany komputer po tym incydencie i mam też pytanie gdzie on dokładnie się znajduje i prosiłbym w ustaleniu kodu mojego silnika gdyż nie wiem czy dobrze wpisalem zakładając u was konto

Audi A4 - B6 2001.09.03r, 1984cm3 131KM, 96kW benzyna

Opublikowano

lecz jak kliknę w "check" to wyświetla mi, że jest na biegu ręcznym, że za małe ciśnienie oleju, że temperatura albo brak płynu, i że paliwa mało - oil, brake, coolant

takie coś zawsze Ci się wyświetli po wciśnięciu checka :wink4: co do problemu odpalenia-trzebaby podpiąć komputer i zobaczyć ,jakie są przyczyny ,że auto nie odpala-powodów może być wiele,a zawsze sie od tego zaczyna-pogadaj z kimś na regionalnych,umów sie i ktoś podjedzie do Ciebie,podepniecie vaga i napisz,co wyświeli :wink4:
Opublikowano

A możesz mi kolego podpowiedzieć gdzie znajduje się ten komputer?? bo elektrody na akumulatorze musiałem przeczyścić z zielonego nalotu (po tym zalaniu) i chciałem zerknąć czy komputer cały. W piątek ma do mnie podskoczyć mechanik z laptopem to postaram się zamieścić tu odczyt. "Rok temu w audi 80 B4 po pożądnej ulewie padł mi aparat zapłonowy - pzyjechałem zaparkowałem samochód zgasiłem i na następny dzień już nie odpalił, ale to tylko moje przypuszczenia.

Opublikowano

gdzie znajduje się ten komputer

w komorze silnika za licznikiem,jak siedzisz w aucie-otwierasz maskę i po prawej stronie pod szybą ,masz czarną plastikową skrzyneczkę na kilka śrubek :wink4:
Opublikowano

Dzięki bardzo za informacje jutro tam zajrzę i zobaczę czy nie ma zielonego osadu, a jeszcze mam pytanko czy jakby był uszkodzony czujnik temperatury co podaje informacje na komputer nie na deskę rozdzielczą (nie wiem czy tak jest w tym modelu)to czy to autko by odpaliło??

Opublikowano

odpaliło by,tylko byłby problem ze spalaniem-przyczyn tego,że auto nie chce odpalić,może być kilka,dlatego VAG jest tu niezbędny :wink4:

Opublikowano

Dzięki bardzo za informacje jutro tam zajrzę i zobaczę czy nie ma zielonego osadu, a jeszcze mam pytanko czy jakby był uszkodzony czujnik temperatury co podaje informacje na komputer nie na deskę rozdzielczą (nie wiem czy tak jest w tym modelu)to czy to autko by odpaliło??

jeżeli czujnik temp jest walnięty to teoretycznie z dużymi trudnościami powinien jednak odpalić ale to może być przyczyną nie odpalania auta...

Opublikowano

No więc tak dzisiaj byłem u mechanika podpieliśmy pod kompa Vag ver. 4.9 i wyskoczyło dużo błędów, zostały skasowane i później wyskakiwało coraz mniej błędów i oto one:

1) zczytanie błędów

17700 = termostat - przerwa obwód przerwany

17939 - nastawnik wałka rozrządu - przerwa obwód przerwany - mierzony opór 8 Ohmów

18080 - Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa obwód przerwany

2) zczytywanie błędów

18080 - Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY

17072 - Przekaźnik silnika - zwarcie do plusa obwód przerwany

3) Po wykasowaiu ich i próbie odpalenia wywala tylko jeden błąd

18080 - Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa obwód przerwany

Autko iskre ma bo sprawdzaliśmy paliwem też chlapie bo świece mokre i czuć dodam że wiatraki cały czas sie załączają bo podpieliśmy nowy aku i chwile po podłaczeniu kostki od wentylatorów załączają sie . Macie może jakieś propozycje co może być nie tak

I mam jeszcze jedno pytanie bo chciałem sprawdzić ten czujnik temp. jaką powinien mieć rezystancję??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...