Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Centralny zamek- masa błędów POMOCY!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich Klubowiczów.

Mam problem z centralnym zamkiem. Od pewnego czasu przy zamykaniu z pilota nie sygnalizuje zamknięcia przez dwukrotne mrugnięcie kierunkami (zamyka i otwiera normalnie z pilota).

Lista błędów z modułu komfortu:

1561- ------- Left rear door does not lock/unlock

Typ DTC 189

1562- ------- Right rear door does not lock/unlock

Typ DTC 187

1562- ------- Right rear door does not lock/unlock

Typ DTC 61

1559- ------- Drivers door does not lock/unlock

Typ DTC 60

1331- ------- Door control module driver side - J386

Faulty

1560- ------- Passanger door does not lock/unlock

Typ DTC 61

1332- ------- Door control module pass. side - J387

Faulty

Będę bardzo wdzięczny za wszystkie podpowiedzi co może być tego przyczyną. :wink4:

Opublikowano

Od pewnego czasu przy zamykaniu z pilota nie sygnalizuje zamknięcia przez dwukrotne mrugnięcie kierunkami (zamyka i otwiera normalnie z pilota).

alarm się uzbraja i wyje?
Opublikowano

Jest to wersja bez alarmu. Dodatkowo zauważyłem że po zamknięciu cały czas mruga przycisk awaryjnych a kiedyś gasł po ok 30 sekundach

Opublikowano

rozumiem,że po wykasowaniu-błędy powracają te same

Opublikowano

Tak dokładnie. Po wykasowaniu pokazują się w/w błędy :confused4:

Opublikowano

...obstawiam sterownik w drzwiach czyli silniczek w drzwiach kierownika :mysli:

Opublikowano

...obstawiam sterownik w drzwiach czyli silniczek w drzwiach kierownika :mysli:

to samo jest z drzwiami pasażera,dobrze by było podmienić na próbę cały moduł z innego auta
Opublikowano

Też tak myślałem że to ten moduł ale nie byłem pewny. Teraz trzeba coś poszukać na podmiankę :disgust:[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 20:19_________________________________________________Czyli koledzy czego dokładnie się chwycić bo jak myślę, że mam dochodzić tego metodą prób i błędów to mnie trafia :wallbash:

Opublikowano

zacznij od drzwi-zamek jest zintegrowany z modulem-podmien i bédziesz widzial na vagu,czy wywala blad ten sam,jak tak-idziesz do modulu komfortu,ale najpierw drzwi-bez znaczenia ktore,blad pojawial sie w obu :wink4:

Opublikowano

Koledzy po wyczyszczeniu kostek wchodzących do zamka jest już prawie dobrze.

Powraca tylko błąd 1561 i 1559

Na fisie pokazuje mi otwarcie i zamknięci wszystkich drzwi, oświetlenie reaguje i lampki w drzwiach też.

Pozostaje problem gdy podczas zamykania z pilota nie mrugną awaryjne i moduł komfortu nie przechodzi w tryb uśpienia. Po 2 dniach nie można odpalić auta- rozładowany aku.

Opublikowano

Moze akumulator do wymiany :confused4: sprawdz moze ktoras cela nie trzyma

A co do bledow 1559 1561 to sprawdz polaczenia w tylnych lewych drzwiach miedzy slupkiem srodkowym a sterownikiem drzwi :)

Opublikowano

Kolego też tak myślałem, że to wina aku i kupiłem nowy. Ma pół roku więc raczej odpada.

Oki sprawdzę to połączenie może tam jest problem. Aha moduł komfortu też sprawdziłem i zero oznak wilgoci i zgnitych kabli.[br]Dopisany: 16 Sierpień 2011, 20:11_________________________________________________A jeszcze tak w ramach formalności tylne lewe to jak patrzę z przodu auta czy jak siedzę za kierownicą ?? :mysli:

Opublikowano

witam,podepnę sie pod temat,też mam problem w tylnymi drzwiami kierowcy,od jakiegoś czasu przy zamknięciu drzwi syrenka informuje mnie ,że jakies drzwi są nie zamkniete tzn w rzeczywistości sie zamykają. Pan od alarmu który mi zakładał powiedział ,że to mikrostyk w zamku,więc wymieniłem zamek i problem jest dalej -wywala błąd 1561 i dalej syrenka pika,mało tego po dłuższym postoju 5-8 dni kwas się rozładowuje (roczny sprawdzony ,ładowanie prawidłowe...teraz nie wiem czy to moduł komfortu czy zamki felerne tylko czemu kwas się rozładowuje jak koledze wyżej>>>liczę na jakieś podpowiedzi -z góry dzięki

Opublikowano

Kolego ja w dalszym ciągu nie poradziłem sobie z tym problemem :( obstawiam moduł komfortu

Aku pada ponieważ moduł nie przechodzi w stan uśpienia i cały czas siorbie trochę prądu. U mnie dodatkowo sygnalizuje to włącznik od awaryjnych. Po zamknięciu auta po ok 30sek powinien zgasnąć a u mnie cały czas sobie mruga. Tak jak wspomniałem wyżej obstawiam moduł komfort (jeżeli wszystkie przewody w słupkach masz ok)[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 13:16_________________________________________________Problem rozwiązany. Trochę to trwało ale jakoś zawsze brakowało czasu.

Głównym problemem okazał się uszkodzony zamek w drzwiach kierowcy. Wymiana rozwiązała problem i dodatkowo we wszystkich drzwiach wypiąłem kostki wchodzące do zamka i spryskałem WD 40. Podświetlenie awaryjnych gaśnie po czasie i moduł komfortu przechodzi w trym uśpienia i nie ma problemu z padającym aku po ok 24h :notworthy:

Opublikowano

kable pomiędzy drzwiami, a karoserią sprawdź

Opublikowano

WD40 do kostek nie jest za dobrym pomysłem. Są do tego specyfiki jak np. Kontakt ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...