Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wciskanie pedału gazu. (każdy może pomóc, sprawdzić)


Vinox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie do wszystkich posiadaczy audi a4.

Czy w momencie szybkim przyciśnięciu pedału gazu obroty natychmiast lecą w górę? czy jest taki czas oczekiwania 2-3 sekundy ?

Dodam że błędów na VAG brak ;p jak powoli dodaje to ładnie rosną, jest to na PB i LPG.

Proszę o sprawdzenie w swoich autkach i dać mi znać i jaka może być usterka :)

Z góry za pomoc dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niev spotkałem się jeszcze z czymś takim jak oczekiwanie 2-3 sekundy :no: Może pół sekundu w niektórych autach - depniesz, zrobi takie fsss-dźwięk zassanego powietrza z przepustnicy i wskakuju na obroty :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie by tak było heh :D u mnie trzeba poczekać z 2 sekundy i niekiedy nie wskakuje na obroty (tzn dusi się i po jakiś hmm 5 sekundach wskoczy na obroty) muszę puścić pedał i od nowa i leci :D

nie mówię można tak jeździć po prostu nie wciskać gwałtownie pedału tylko "łagodnie" czyli to nie normalne ciekawe co za usterka.

te "łagodne" ciskanie pedału gazu ma swoje + mniejsze spalanie hah xD nie no ale chciałbym mieć w 100% sprawne auto.

Ma ktoś pomysły co to może być może od czego zacząć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy w którym momencie wciśniesz ten pedał, jak będziesz jechał piątką i miał 1200 obrotów to nie spodziewaj się olbrzymiego wzrostu obrotów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie zauważyłem jakiegoś opóźnienia, lub nie zwróciłem uwagi, ale gdyby było to odczuwalne to na pewno bym wiedział..bo jestem wrażliwy na wszystko. Dzisiaj lookne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego występuje też u mnie, ale na pewno nie jest to opóźnienie rzędu 3-4 sekund tylko ułamka sekundy i to jest raczej normalne. Występuje tylko przy niskich obrotach. Jak trzymam go na wysokich i szybko depnę gaz do podłogi to nie ma żadnego opóźnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo jest opóznienie jakies 2 sekundy a jak trzymam na wyzszych obrotach i wcisne do podlogi to odrazu reaguje. Moj kumpel ma stare cinquecento i u niego np obroty odrazu ida w gore bez zadnego opoznienia jak kur....a w scigaczu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtry hm 20 tys? pewnie zasyfiały he ;D może też gdzieś lapie lewe powietrze?

od mechaników\/

diagnoza mówi o wtryskiwaczach paliwa za późno się otwierają błędów na vag nie ma, mówią że za 120 zł przestawia mi na szybsze otwarcie (tylko nie są pewni czy w ADR jest taka opcja, w komputerze pojazdu)

ale po roku może problem może się znów pojawić bo podobno lpg tak to robi.

2 opcja to aby KLEMRY odłączyć na noc i rano pojeździć na pb do zagrzania silnika.

co sądzicie o tym?

Doszli do tego bo emisje CO2 mam ponad 10% a w normalnie jest 1. Sonda jest tu ważna i jest sprawna ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolnossący silnik reaguje szybko na gaz-wciskasz gaz-otwiera się przepustnica,która w tym momencie pozwala na zassanie większej ilości powietrza,które z kolei przemieszcza się przez przepływomierz,który z kolei podaje sygnał do komputera o dawce powietrza i ECU dostosowuje do tego ilość paliwa-jak nie ma błędu-to znaczy,że wszystko jest w porządku,ewentualnie mieści się w granicach tolerancji,gdyby czas wtrysków był za krótki-efekt byłby taki,że ECU wyrzucałby błąd o zbyt ubogiej mieszance-wyjmij filtr pow całkowicie z puszki i zobacz,czy jest poprawa,-testy rób na benzynie

odłączenie klem-to zwykły reset ECU-wystarczy około 40-45 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki sprawdzę i dam znać :) ;D może coś w tym być z tym filtrem ;p [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 16:24_________________________________________________dolna cześć obudowy jest połamana może to być tego przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolna cześć obudowy jest połamana może to być tego przyczyna?

nie będzie miało nic wspólnego-jedynie miało by wpływ,jeśli byłaby nieszczelność pomiędzy przepływką,a przepustnicą,ew. odma i nieszczelność gdzieś tam,ale wtedy byłyby błędy i korekty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...