[ALL B5] Padło podświetlenie licznika
0

    15 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Panowie ręce opadają. Połowo "licznika" nie jest podświetlona, więc żaróweczki do wymiany....Wszystko byłoby wporządku gdyby nie fakt, że nie mogę odkęcić dwóch śrub pod tą osłoną...na poprostu już prawie zjechałem śruby, próbowałem 3 końcówkami, krzyżak, płaski śrubokręt...grzechotką....no i du..... :( tak mocno naciskałem, że bałem się, że zaraz coś połamię, albo licznik wpadnie mi do środka. Dodam, że próbowałem odkręcić w przeciwnym kierunku do wskazówek zegara....już później zgupiałem i próbowałem w prawo, ale ni ....... Plsss ktoś ma jakies pomysły?? Łomem?? czy innym ustroństwem??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jakie śrubokrety, przecież tam są śruby na torx dokładnie 20 :facepalm: :facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    <mysli> chwila chwila....ściągam tę osłonką górną ??tak??i ukazały mi się dwie śrubki z nacięciami krzyżakowymi!!! żadnych torxów nie było .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ściagalem juz licznik w 2 sztukach co prawda 97 r i tam jest torx, chyba ze przed miniliftem byly krzyzowe. tak czy inaczej nie jest to jakos dokrecone jak koło :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak ściągasz tą harmonijkę nad kierownicą to masz tam dwie śrubki które trzymają licznik zdjęcie: dfab4259c2fbf883gen.jpg

    są to oryginalnie torxy ale może masz jakieś inne śruby, jak nie idzie ich odkręcić przez zjechany otwór na śrubokręt to rozwierć łby tych śrub i będziesz miał po kłopocie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tak dokładnie panowie pod tym mam dwie śrubki, ale krzyżaki i za cholere nie da się ich odkręcić. może troszkę przyrdzewiały, psikne je jutro(jak uda mi się jakoś dojść)wd i zobaczę.

    Dzięki za wypowiedzi. POzdrawiam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie też jak odkręcałem pierwszy raz to ciężko było ale podstawa to duży i dobry śrubokręt i pójdzie,powodzenia :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przed liftem są na krzyżak

    za pierwszym razem faktycznie trzeba mieć dobry śrubokręt i użyć znacznej siły

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przed liftem są na krzyżak

    za pierwszym razem faktycznie trzeba mieć dobry śrubokręt i użyć znacznej siły

    Dokładnie tak jak Łysy pisze. U mnie też ciężko schodziły, pomogło delikatne pukanie, minimalna ilość wd40 na noc oraz klucz oczko jako ramię dla dobrze dopasowanego śrubokręta.

    Przy wyciąganiu samego licznika połóż sobie szmatkę na kolumnę kierownicy bo BARDZO łatwo ten plastik pod harmonijką porysować zaczepami na śrubki.

    Złącza wiązek kabli tez będzie niełatwo ściągnąć, ale możesz wspomóc się krótkim, wąskim śrubokrętem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak opuścisz kierę w dól i wyciągniesz na maxa do siebie to nie powinieneś podrapać osłony zaczepami.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jeśli śruby już zjechane to proponuję małymi kombinerkami albo szczypcami złapać śrubę i próbować odkręcać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    gdzieś na forum już czytałem że ktoś już miał problem z odkręceniem i próbował kombinerkami, po odkręceniu wymienił sobie na totxy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak opuścisz kierę w dól i wyciągniesz na maxa do siebie to nie powinieneś podrapać osłony zaczepami.

    True, nie powinieneś, ale łatwo nie zwrócić na to uwagi i mieć potem paskudnie wyglądający podrapany plastik. Ja się nakombinowalem z odłączaniem kostek i wtedy właśnie sie podrapało. Szmatka zapobiega ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z tą szmatką to bardzo cenna uwaga. Dzięki Panowie za zainteresowanie, jutro biorę kombinerki i zobaczymy co wyjdzie:) temacik już zamykamy :) Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam, mam problem z podświetleniem zegarów oraz klimatyzacji. Zegary wogóle nie świecą wiec pewnie żarówki a klima czasami zaskoczy ale bardzo rzadko. Gubi mase? jaki może być powód?

    Może znacie jakiegoś taniego elektryka w okolicach rzeszowa??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.