Jump to content
0
Debian27

[ALL B5] Padło podświetlenie licznika

Recommended Posts

Panowie ręce opadają. Połowo "licznika" nie jest podświetlona, więc żaróweczki do wymiany....Wszystko byłoby wporządku gdyby nie fakt, że nie mogę odkęcić dwóch śrub pod tą osłoną...na poprostu już prawie zjechałem śruby, próbowałem 3 końcówkami, krzyżak, płaski śrubokręt...grzechotką....no i du..... :( tak mocno naciskałem, że bałem się, że zaraz coś połamię, albo licznik wpadnie mi do środka. Dodam, że próbowałem odkręcić w przeciwnym kierunku do wskazówek zegara....już później zgupiałem i próbowałem w prawo, ale ni ....... Plsss ktoś ma jakies pomysły?? Łomem?? czy innym ustroństwem??

Share this post


Link to post
Share on other sites

<mysli> chwila chwila....ściągam tę osłonką górną ??tak??i ukazały mi się dwie śrubki z nacięciami krzyżakowymi!!! żadnych torxów nie było .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ściagalem juz licznik w 2 sztukach co prawda 97 r i tam jest torx, chyba ze przed miniliftem byly krzyzowe. tak czy inaczej nie jest to jakos dokrecone jak koło :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak ściągasz tą harmonijkę nad kierownicą to masz tam dwie śrubki które trzymają licznik zdjęcie: dfab4259c2fbf883gen.jpg

są to oryginalnie torxy ale może masz jakieś inne śruby, jak nie idzie ich odkręcić przez zjechany otwór na śrubokręt to rozwierć łby tych śrub i będziesz miał po kłopocie.


sygnatur%20nowa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak dokładnie panowie pod tym mam dwie śrubki, ale krzyżaki i za cholere nie da się ich odkręcić. może troszkę przyrdzewiały, psikne je jutro(jak uda mi się jakoś dojść)wd i zobaczę.

Dzięki za wypowiedzi. POzdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed liftem są na krzyżak

za pierwszym razem faktycznie trzeba mieć dobry śrubokręt i użyć znacznej siły


REGULAMIN !

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed liftem są na krzyżak

za pierwszym razem faktycznie trzeba mieć dobry śrubokręt i użyć znacznej siły

Dokładnie tak jak Łysy pisze. U mnie też ciężko schodziły, pomogło delikatne pukanie, minimalna ilość wd40 na noc oraz klucz oczko jako ramię dla dobrze dopasowanego śrubokręta.

Przy wyciąganiu samego licznika połóż sobie szmatkę na kolumnę kierownicy bo BARDZO łatwo ten plastik pod harmonijką porysować zaczepami na śrubki.

Złącza wiązek kabli tez będzie niełatwo ściągnąć, ale możesz wspomóc się krótkim, wąskim śrubokrętem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak opuścisz kierę w dól i wyciągniesz na maxa do siebie to nie powinieneś podrapać osłony zaczepami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli śruby już zjechane to proponuję małymi kombinerkami albo szczypcami złapać śrubę i próbować odkręcać

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzieś na forum już czytałem że ktoś już miał problem z odkręceniem i próbował kombinerkami, po odkręceniu wymienił sobie na totxy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak opuścisz kierę w dól i wyciągniesz na maxa do siebie to nie powinieneś podrapać osłony zaczepami.

True, nie powinieneś, ale łatwo nie zwrócić na to uwagi i mieć potem paskudnie wyglądający podrapany plastik. Ja się nakombinowalem z odłączaniem kostek i wtedy właśnie sie podrapało. Szmatka zapobiega ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tą szmatką to bardzo cenna uwaga. Dzięki Panowie za zainteresowanie, jutro biorę kombinerki i zobaczymy co wyjdzie:) temacik już zamykamy :) Jeszcze raz wszystkim wielkie dzięki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, mam problem z podświetleniem zegarów oraz klimatyzacji. Zegary wogóle nie świecą wiec pewnie żarówki a klima czasami zaskoczy ale bardzo rzadko. Gubi mase? jaki może być powód?

Może znacie jakiegoś taniego elektryka w okolicach rzeszowa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...