Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

az ciezko uwierzyc bo nowe kosztuja prawie 1300zl sztuka :shocked: ale nic zobaczymy nie lubie sie wypowiadac o czyms czego sam nie doswiadczylem ,

Teraz mi w 4turbo polecili BS, jest ok, zwłaszcza trakcja się poprawiła.. odkąd zminiłem.. auto

cos mnie ominelo ? :)

Opublikowano

cos mnie ominelo ?

zmieniłem fwd na q i się trakcja poprawiła :wink4:

ale hamowanie zawsze jest do bani przez q :wink4:

Opublikowano

przez q i przez mase ale w sumie te hamulce 320 mm nawet daja rade , za to w dyszlach R4 to jes jakas porazka :rolleyes:

Opublikowano

przez q i przez mase ale w sumie te hamulce 320 mm nawet daja rade , za to w dyszlach R4 to jes jakas porazka :rolleyes:

troche na około to wyraziłem, ale chodziło mi głównie o to, że q w zimie powoduje, że można się zagapić, że ślisko się zrobiło :decayed:

a hamuje się cholera do d*py, bo jak już się napędzisz bez problemu, to dopiero przy hamowaniu wychodzi sprawiedliwość, tyle, że reszta o tym, że jest ślisko już wie przy ruszaniu, a Ci w q dopiero przy hamowaniu :decayed:

żart oczywiście :wink4:

Opublikowano

KmK masz dużo racji z hamowaniem z q, można się pogubić, przyspiesza fajnie a zatrzymać się da tak samo jak RWD i FWD :thumbdown: no chyba, że na wsteczny wrzucić

Opublikowano

a to jakas nowametoda hamowania awaryjnego :polew:

Opublikowano

a to jakas nowametoda hamowania awaryjnego :polew:

mun walk :polew:
Opublikowano

turdzi współczuje tych opon, mam je na zime... są.. yyy... dobre na suchym i to chyba by było na tyle.

mowisz , w testach wypada bardzo dobrze :mysli: pojezdzimy zobaczymy

taa... te opony były świetne przy lekkich autach typu Golf V itp (tu jeździło się świetnie) przy A4 które jest krowiaste w wadze to nie jest już tak kolorowo. Golfina się lepiej trzymała na tych kapciach. Podejżewam że kwestia jest nacisku na oś.

Opublikowano

dziwne bo montowane byly jako OEM w A5 :mysli:

Opublikowano

przez q i przez mase ale w sumie te hamulce 320 mm nawet daja rade , za to w dyszlach R4 to jes jakas porazka :rolleyes:

troche na około to wyraziłem, ale chodziło mi głównie o to, że q w zimie powoduje, że można się zagapić, że ślisko się zrobiło :decayed:

a hamuje się cholera do d*py, bo jak już się napędzisz bez problemu, to dopiero przy hamowaniu wychodzi sprawiedliwość, tyle, że reszta o tym, że jest ślisko już wie przy ruszaniu, a Ci w q dopiero przy hamowaniu :decayed:

żart oczywiście :wink4:

"4x4 przyspiesza jak żadne, hamuje jak każde" :naughty::wink4:

Opublikowano

I zimowy set up , na 17 i tak szalu nie bedzie ale przez ET 28 i tak o niebo lepiej niz na poprzenich.

p1060261f.jpg

p1060260.jpg

p1060262f.jpg

p1060267m.jpg

Opublikowano

już wersja zima? kurcze.. podobają mi się te felgi.. można na przyszły rok takich na zimę poszukam :mysli:

Opublikowano

zimowe jak wiadomo to przy średniej poniżej 7 stc. się sprawdzają i coś w tym jest

Opublikowano

w tygodniu auto glownie jest w garazu a w weekend mam jechac do szwecji a tam zapowiadaja rano przymrozki.Ja temp. jest ponizej 10 stopni to zimowka juz sie nic nie dzieje , zreszta cos czuje ze i tak bede zmuszony kupic nowe tej zimy a te to raczej na jesienna gume wygladaja niz na dobra zimowa :)

Opublikowano

no i wreszcie poczules komfort... :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...