Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Dziwna zagadka


Gość darecki84

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darecki84
Opublikowano

Witam mam takie pytanie odnosnie obrotów siedziałem sobie i naciskałem na pedał gazu ale po wcisnięciu sprzęgła i tak samo dodawaniu gazu obroty stał sie zywsze tzn bardzo szybko wchodził na obroty mówie tu o dodawaniu gazu pulsacyjnie naciskam i puszczam po puszczeniu sprzegła obroty są dalej ociężałe czemu tak może być ???

Opublikowano

pewnie dlatego ze skrzynia biegow daje lekkie obciazenie :wink:

Opublikowano

a może nie ma oleju w skrzyni :mrgreen: i się przyciera wałek wejściowy

Gość darecki84
Opublikowano

hmm biegi wchodza dobrze bez oporów

Opublikowano

To jest Diesel,jak chcesz miec szybkie opadanie obrotów to kup sobie 1,8 T ,ale powaznie to zachowanie to jest jakies dziwne moze kolega ma racje,skrzynka nie ma oleju ai nie sugeruj sie ze biegi lekko wchodza tylko sprawdz stan oleju,pozdro

Opublikowano

Najlepiej zrób pomiar czasu wkręcania się na obroty z wciśniętym sprzęgłem i bez, a potem może ktoś zrobi pomiary w aucie z takim samym silnikiem...no tyle że trzeba mieć dobry stoper i trochę refleksu no ale w tym wieku te jeszcze chyba każdy ma reflex.....ja tak mierzyłem z kumplami benzyniaki w jakim czasie się wkręcały i powiem że pomiary były miarodajne..........

Opublikowano

Wymieniłem olej w skrzyni i jest to samo co to moze być ?

Opublikowano
jak chcesz miec szybkie opadanie obrotów to kup sobie 1,8 T

a dlaczego niby 1.8T ma szybkie opadanie obrotów ? :) Bo jakoś ja osobiście nie zauważyłem :P IMO jest tak samo jak w większości benzyniaków :)

Opublikowano

Spadanie obrotów 1,8T pewnie ma podobne do zwykłych benzyniaków no ale wkręcanie pewnie trochę szybsze....

Dla pragnących szybkich wkręcań na obroty proponuję coś w stylu jakieś Hondy CBR czy np: R1... będzie się wkręcać w ułamku sekundy na 15000rpm, a w dodatku pięknie postrzela przy odcięciu zapłonu....... :lol:

Opublikowano

U mnie taz tek jest

nie przejmuj sie tylko lej i grzej:D

Opublikowano

U mnie jest odwrotnie, tzn nie ma różnicy przy załączonym i rozłączonym sprzęgle - a powinna być i służy do styk F36, zamontowany przy pedale sprzęgła. Po wciśnięciu sprzęgła komp powinien szybko redukować dawkę paliwa, żeby obroty szybko schodziły i przełączanie biegów było możliwie łatwe. Natomiast sam nie widzę zwązku styku F36 z żwawszym wchodzeniem na obroty, ale to już może być właśnie efekt mniejszej masy do bujania - brak wałka skrzyni.

Opublikowano

jak masz wciśnięte sprzęgło to masz rozłączony napęd na skrzynię dlatego się motor szybciej wkręca czyli nie ma oporów nakładanych przez skrzynie biegów... wystarczy pomyslec logicznie... :cool1:

na prawo jazdy nie uczyli ze przy uruchamianiu silnika dobrze jest wcisnąć sprzęgło,ale nie ze wzgledu ze moze stac na zapietym biegu tylko- łatwiej wtedy rozrusznikowi machnąć tą sieczkarnią aby zarybiła...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...