Gość darecki84 Opublikowano 24 Marca 2006 Opublikowano 24 Marca 2006 Witam mam takie pytanie odnosnie obrotów siedziałem sobie i naciskałem na pedał gazu ale po wcisnięciu sprzęgła i tak samo dodawaniu gazu obroty stał sie zywsze tzn bardzo szybko wchodził na obroty mówie tu o dodawaniu gazu pulsacyjnie naciskam i puszczam po puszczeniu sprzegła obroty są dalej ociężałe czemu tak może być ???
Wihajster Opublikowano 24 Marca 2006 Opublikowano 24 Marca 2006 pewnie dlatego ze skrzynia biegow daje lekkie obciazenie
dark79 Opublikowano 24 Marca 2006 Opublikowano 24 Marca 2006 a może nie ma oleju w skrzyni :mrgreen: i się przyciera wałek wejściowy
Gość darecki84 Opublikowano 24 Marca 2006 Opublikowano 24 Marca 2006 hmm biegi wchodza dobrze bez oporów
bolek Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 To jest Diesel,jak chcesz miec szybkie opadanie obrotów to kup sobie 1,8 T ,ale powaznie to zachowanie to jest jakies dziwne moze kolega ma racje,skrzynka nie ma oleju ai nie sugeruj sie ze biegi lekko wchodza tylko sprawdz stan oleju,pozdro
Viking Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Najlepiej zrób pomiar czasu wkręcania się na obroty z wciśniętym sprzęgłem i bez, a potem może ktoś zrobi pomiary w aucie z takim samym silnikiem...no tyle że trzeba mieć dobry stoper i trochę refleksu no ale w tym wieku te jeszcze chyba każdy ma reflex.....ja tak mierzyłem z kumplami benzyniaki w jakim czasie się wkręcały i powiem że pomiary były miarodajne..........
Gość darecki84 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Wymieniłem olej w skrzyni i jest to samo co to moze być ?
Traviz Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 jak chcesz miec szybkie opadanie obrotów to kup sobie 1,8 T a dlaczego niby 1.8T ma szybkie opadanie obrotów ? Bo jakoś ja osobiście nie zauważyłem IMO jest tak samo jak w większości benzyniaków
Viking Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Spadanie obrotów 1,8T pewnie ma podobne do zwykłych benzyniaków no ale wkręcanie pewnie trochę szybsze.... Dla pragnących szybkich wkręcań na obroty proponuję coś w stylu jakieś Hondy CBR czy np: R1... będzie się wkręcać w ułamku sekundy na 15000rpm, a w dodatku pięknie postrzela przy odcięciu zapłonu.......
Gość darecki84 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 hmm i nikt nie wie co to moze być?
ulti Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 U mnie taz tek jest nie przejmuj sie tylko lej i grzej:D
Gość ed1979 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 U mnie jest odwrotnie, tzn nie ma różnicy przy załączonym i rozłączonym sprzęgle - a powinna być i służy do styk F36, zamontowany przy pedale sprzęgła. Po wciśnięciu sprzęgła komp powinien szybko redukować dawkę paliwa, żeby obroty szybko schodziły i przełączanie biegów było możliwie łatwe. Natomiast sam nie widzę zwązku styku F36 z żwawszym wchodzeniem na obroty, ale to już może być właśnie efekt mniejszej masy do bujania - brak wałka skrzyni.
SotoM Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 jak masz wciśnięte sprzęgło to masz rozłączony napęd na skrzynię dlatego się motor szybciej wkręca czyli nie ma oporów nakładanych przez skrzynie biegów... wystarczy pomyslec logicznie... na prawo jazdy nie uczyli ze przy uruchamianiu silnika dobrze jest wcisnąć sprzęgło,ale nie ze wzgledu ze moze stac na zapietym biegu tylko- łatwiej wtedy rozrusznikowi machnąć tą sieczkarnią aby zarybiła...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się