VicVega Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Koledzy, byłem wczoraj na ustawianiu geometrii. Lewe tylne koło okazało się lekko położone, ale nie dało się go ruszyć, bo górna śruba regulacyjna zapiekła się na amen. Nakrętka schodziła, ale śruba ani drgnęła. Facet od geometrii nie chciał w nią tłuc, bo po pierwsze mało tam jest miejsca na operacje młotkiem, a po drugi nie wiadomo czy coś by to dało, a koszty by wzrosły. Polecono mi ściąć ją z dwóch stron i włożyć nową, razem z nową gumą i smarem, żeby nie powtórzyła się sytuacja. Dolna nie była ruszana, ale wyglądała jeszcze gorzej niż górna, więc sytuacja pewnie podobna. Jak zapatrujecie się na ten temat? Dobrze poradził fachman? Może ktoś miał podobne przejścia?
grzes1150 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Już miałem podobne sytuacje że śruba ani drgnie ale prawie codzień zapuszczałem WD40 i po tygodniu wystarczyło lekko stuknąć młotkiem i wychodziła. Puźniej wiadomo nowa śruba i smar miedziany
VicVega Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2011 No właśnie na to liczę. Dość obficie WD-40 dostała. A tę tulejkę gumową wymieniać czy samą śrubę gdyby puściła bez cięcia czy nagrzewania?
grzes1150 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 No właśnie na to liczę. Dość obficie WD-40 dostała. A tę tulejkę gumową wymieniać czy samą śrubę gdyby puściła bez cięcia czy nagrzewania? Jak tulejka nie wydymana to nie ma co ruszać. Zwłaszcza że dasz nową śrubę na dobrym smarze
VicVega Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 No dobra, poszukam zaraz tej śruby w katalogu żeby zaopatrzyć się w nią wcześniej. Założę się, że nie były ruszane od nowości i że w fabryce składane są "na sucho" [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2011, 15:02_________________________________________________Ani drgnie. Byłem u mechaniorów, twierdzą, że najczęściej zapieka się tak, że trzeba ją wymienić wycinając ją i wybijając razem z tulejką. Zobaczymy, koszty nie są duże tych części w razie czego. Na środę się ustawiłem żeby to oblookać to dam znać.
paput Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 w B5 podobno też coś takiego jest, wrzuciłaby ktoś fotkę która to dokładnie śruba?
Łaszczu Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 w B5 podobno też coś takiego jest, wrzuciłaby ktoś fotkę która to dokładnie śruba? Oczywiście że jest. Nie ważne czy B5,B6. W każdym aucie grupy VAG te śruby rdzewieją a później są problemy z ustawieniem geometrii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się