Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Proszę o analizę logów


boss_kk

Rekomendowane odpowiedzi

Statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48334.html

http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48335.html

http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48355.html

Dynamiczne:

http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48356.html

http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48357.html

http://vaglog.rtnet.pl/kfcyron_48358.html

No i błędy:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Part No SW: 03G 906 016 FC HW: 028 101 217 2

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9621

Revision: 12345678 Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00481 211 85020

VCID: 69D2A1207F23F454

2 Faults Found:

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 -- 000 -- -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 32.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00001100

Torque: 161.0 Nm

Torque: 0.0 Nm

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 -- 000 -- -

Freeze Frame:

RPM: 840 /min

Torque: 56.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.69 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 16.2°C

Bin. Bits: 10110000

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl

Part No SW: 8E0 910 517 B HW: 8E0 614 517 AT

Component: ESP8 front H04 0180

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0004401

Shop #: WSC 50733 142 86308

VCID: 2648EA1CAEBD1B2C

No fault code found.

Saturday,11,June,2011,16:30:14:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl

Control Module Part Number: 8E0 920 931 D HW: 8E0 920 931 D

Component and/or Version: KOMBI+WFS 4 H12 0040

Software Coding: 0006101

Work Shop Code: WSC 08277 001 00001

VCID: 2952E120BFA33454

2 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

010 -- Open or Short to Plus - Intermittent

00471 - Control Module for Elect. Regulated Dampers (J250)

012 -- Electrical Fault in Circuit

Błąd cylindra został usunięty, klocki hamulcowe zmienione więc błędu nie ma.

Interesuje mnie - czy turbo przeładowuje? dodam, że auto ma typowe dla tego silnika- telepanie. Wałek jest sprawdzony - OK. Zastanawiam się nad zbierakiem pompy. Dwumas też jest ok. Z logów widze , że pompki jeszcze daja rade- no 1 trochę gorzej.

Jakieś pomysły? Gdzie znajdę czujnik temp zbłędów?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...