pompon60 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam kolegów, mam pytanie. Jestem na etapie zakupu BMW 320d 150KM z 2004r. i chciałbym się dowiedzieć jakiego rodzaju jest to silnik czy to common rail, pompowtrysk( ale to chyba audi i vw tylko miały). Będe wdzięczny za wasze wskazówi co do tego silnika i opinii
pompon60 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 to fajnie, mam nadzieję że silnik jest juz pozbawiony jakichkolwiek wad konstrukcyjnych. Jeśli chodzi o palwio to bardziej polecacie lać zwykły On czy może jakąś verve?
SotoM Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 układ paliwa CR jest bardzo wrażliwy na paliwo przede wszystkim wtryski. trzeba co jakis czas robic sprawdzenie dawkowania wtryskiwaczy ze względu na to ,jak padnie wtrysk - bedzie lał to kwestia czasu aby tlok został stopieny...
pompon60 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 czyli dziadostwa nie ma co lać to pewne, ale czy tankować zwykły ON na renomowanych stacjach czy może ON VERVA lub SHELL VPOWER?
vertus69 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Ja zalewam Shell i póki co nie mam problemów.
soolek Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Dobre paliwo ze sprawdzonej stacji, jak Verna będzie rozcieńczona wodą albo z kiepskich zbiorników to też będzie lipa. Silnik nie jest bardziej wrażliwy na paliwo niż inne CR. 320d i 330d mają jedną wadę, którą łatwo usunąć - tzw. klapki na kolektorze. Szczegóły możesz wyczytać na którymś z forów BMW.
pompon60 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 zwrócę na to uwagę, a o tych klapkach za chwile poszukam na forum bmw.
raffik Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Lejesz zwykłą rope na byle jakiej stacji,byle nie opałowy! Co 2 miesiace wlewasz na cały bak koncentrat do czyszczenia ukałdu paliwowego i wtryskiwaczy firmy STP(mała czarna buteleczka w kazdym markecie 20 zł) lub Mixol(litr 10 zł)-cztery setki na cały bak paliwa.W tedy silnik chodzi Ok!!!Zero problemu z zapalaniem,dymieniem,muleniem... Auto ma niesamowitego kopa bo po 2002 roku ma silnik CR 150KM a nie jak miał wczesniej na pompie PV40 od boscha 136KM. Problem z klapami od kolektrora wlotowego to bolaczka tego silnika!!!Potrafi sie urwać jedna(a jest ich tam duzo wiecej),wpada do środka i koszta to około 6 tyś zł-koleś przez to przechodził.Tył napęd-kicha zwłaszcza na zimę!!!!Spalanie ma bardzo fajne jak na tyle koni! Bardzo ciasny samochód - dla tego po 2,5 roku latania BMW przesiadłem się do AUDI i choć teraz mam 131KM to o wile lepiej mi się jeździ PS. A czym koledzy czyszczą układ paliwowy i pompki w AUDI ??? To mój pirwszy diesel z PD (AWX) i tak sie zastanawiam jak do tego podejść a wiem że zaleca sie co jakiś czas dolać cos do baku celem przeczyszczenia układu...
slaviozo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 ja do CR mam takie skojarzenia ze brat mial Peugota 2,2 hdi 2002 i on z karnistra czy beczki czy z tira lac nawet vervy nie mogł bo juz zasyfiona ropka takim sposobem byla odrazu blad i auto awaryjny lapalo wiec o paliwko naprawde trzeba zadbac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się