kadafi 1 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 witam wszystkich mam taki problem a mianowicie: Tryb ECON jest cały czas włączony - nie dało się wyłączyć. nabilem klime i nic podpielem pod VAG-a i 00819 high pressure sensor g65 co trzeba zrobic zeby klima dzielala? z gory wielkie dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 czujnik masz do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 i bedzie dzialac? a dlaczego ECON nie da sie wylaczyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badboy84 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Kolego wymień czujnik na chłodnicy klimy, jak otworzysz maskę to znajdziesz go po prawej stronie pod lampą. Oczywiście gazu z układu nie musisz wyciągać........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosmaneq 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 łap kolego...wszystko jest na forum :> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=194916.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 łap kolego...wszystko jest na forum :> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=194916.0 oki wielkie dzieki a orietuje sie ktos ile tego czynnika ma byc nabite w A4 b6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosmaneq 0 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 a orietuje sie ktos ile tego czynnika ma byc nabite w A4 b6? powinna być wlepka jeśli jeszcze Ci się zachowała i jest napisane... jak do pełna to ~500g prosze: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45039.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 przy okazji wymień dławik i osuszacz[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 13:41_________________________________________________dławik: 8E0 820 177 osuszacz w zaleznosci od nr nadwozia: -> 8E-3-285000 8E0 820 193 C 8E-3-285001 -> 8E0 820 193 E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 high presure sensor(g65) wymieniony,klima nabita i dalej sie "ECON"swieci nie da sie go wylaczyc co moze byc? z gory wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jaki masz opis bledu?? moze ktorys kabelek czujnika sie przetarl??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jaki masz opis bledu?? moze ktorys kabelek czujnika sie przetarl??? 00819 high pressure sensor g65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 mowiac jaki masz opis chodzilo o np Open or Short to Ground lub Signal too Low Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 dzisiaj podlaczylem znowu pod dwa inne vagi i wyskoczylo takie cos 00716-silniczek klapy powietrza zuzytego -V 113 01320- confort module for climatronick (J 255)49-10 no comunication pomozecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 00716-silniczek recyrkulacji powietrza, do sprawdzenia, tzn. rozebrac, wytrzyscic i przesmarowac. nie ma wplywu na dzialanie klimy. 01320- control module for climatronick (J 255)49-10 no comunication. czy panel klimatronika byl wymieniany??? brak komunikacji po can z climatronikiem. do sprawdzenia kabelki, kodowanie A powiedz mi w jaki sposob nabiles klime skoro nie wlacza ci sie kompresor ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 nabita byla przez te dwa zawory pod maska,ale nie wiem dlaczego sie kompresor nie wlacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts311 0 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 zobacz bezpieczniki miałem to samo jeden był przepalony i caly czas świecił ECON. Albo robiłęś coś przy bezpiecznikach i źle włożyłeś jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy jak jest za mało czynnika to kompresor się nie włączy a co za tym idzie nie zatrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi 1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 z bezpiecznikami jest wszystko ok [br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 21:10_________________________________________________ No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy jak jest za mało czynnika to kompresor się nie włączy a co za tym idzie nie zatrze a mi wposcil na razie 460 i powiedzial ze juz powinna chodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się