artorro27 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 moje autko nie chce zapalic kreci ale nie odpala. W momencie wlaczenia zaplonu zapalaja sie wszystkie lampki kontrolne poczawszy od hamulca, abs, air bag a konczywszy na oleju. Czy to moze byc czujnik walu?
predki74 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 najlepiej by było podpiąć vag i wszystko jasne by było .
artorro27 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 niestety mieszkam w szkocji i trudno tu o kogos z vagiem
domjenick Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 bez vaga-będzie ciężko zbliżyć się do problemu,bo nawet nie wiadomo od czego zacząć-spróbuj zresetować ECU-odłącz klemy na jakieś 45 minut i podepnij je z powrotem i spróbuj
predki74 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 popieram kolegę na 45 minut rozłącz zobaczymy co jest
artorro27 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 wymienilem czujnik walkow rozrzadu i dalej to samo po glebszej analizie okazalo sie ze do pomki paliwa nie dochodzi prad . juz glupi jestem i nie mam pojecia co jest. czy to tylko przekaznik czy moze komputer? Dodam ze po wlaczeniu zaplonu komputer wydaje lekki trzask.
krzysiekml Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 zajrzyj do obudowy kompa w podszybiu,może był zalany,sprawdz bezpieczniki i przekazniki.
domjenick Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 wymienilem czujnik walkow rozrzadu i dalej to samo po glebszej analizie okazalo sie ze do pomki paliwa nie dochodzi prad . juz glupi jestem i nie mam pojecia co jest. czy to tylko przekaznik czy moze komputer? Dodam ze po wlaczeniu zaplonu komputer wydaje lekki trzask. sam widzisz,że bez vaga to szukanie po omacku
KICHOL Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 wymienilem czujnik walkow rozrzadu i dalej to samo po glebszej analizie okazalo sie ze do pomki paliwa nie dochodzi prad . juz glupi jestem i nie mam pojecia co jest. czy to tylko przekaznik czy moze komputer? Dodam ze po wlaczeniu zaplonu komputer wydaje lekki trzask. wyjmij z portfela parę miedziaków jedź do mechanika.......nie oszczędzaj nie jesteś szkotem
domjenick Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 .......nie oszczędzaj nie jesteś szkotem :polew: :polew:jest mieszka tam podjedz do mnie to zwagujemy i moze naprawimy
artorro27 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 latwo powiedziec -podjedz. jakby zapalil to bym podjechal
domjenick Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 latwo powiedziec -podjedz. jakby zapalil to bym podjechal :doh1: fakt-zapomniałem,że nawet nie chce odpalić-więc najpierw zajmij się pompą-bezpiecznik rozumiem,że sprawdzałeś,więc niech się ktoś przyjrzy kablom,spróbuj nawet połączyć to na krótko-przynajmniej będziesz wiedzieć,czy to wina braku prądu w pompie
czaki22 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 akumulator wymien ! sorry niedoczytałem ze kreci , bez vaga to sobie mozna ,
artorro27 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 oto co vag wykazal 17700 termostat-przerwa czujnik temp silnika ect otwarty obwod 16946 zasilanie systemu niskie napiecie 17956 zawor regolacji turbo- przerwa- otwarty obwod 18036 magistrala CAN - brak sygnaly z czujnika kata skretu 18057 magistrala CAN ABS-brak sygnalu, modul abs, przewody, dopasowanie rezystora w ECM 17633, 17635, 17636, 17634 obwod wtryskiwaczy 1,2,3 i 4- zwarcie masy 18010 napiecie zasilania sterownika silnika 30 za niskie 18091 magistrala CAN ochrona pojazdu,SRS sygnal nieprawdopodobny, zwarcie do innego wyjscia 18044 Magistrala CAN -brak sygnalu rezystor w ECM, zwarcie do innego wyjscia i co to wszystko znaczy bo nie wiem. Nagle wszystko sie popsulo czy to przez zwarcie gdzies a jak tak to gdzie?
domjenick Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 17633, 17635, 17636, 17634 sprawdź okablowanie wtryskiwaczy-jest tam zwarcie, na każdym,więc może są pourywane kable sprawdz najpierw to-reszta nie ma wpływu na odpalenie auta 18044to mi wygląda na uszkodzony ECU,ale dla pewności skasuj błędy i spróbuj odpalić po raz kolejny i potem podepnij vaga jeszcze raz i napisz co pokazał a powiedz jeszcze,jak to się zaczęło i jak to się stało,że nagle nie odpala
artorro27 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 kasuje bledy jest to samo. zaczelo sie od tego ze sporadycznie zapalala sie kontrolka abs-u. po ponownym uruchomieniu silnika znikala potem zaczela sie swiecic kontrolka od hamulca, i znowu po ponownym uruchomieniu wszystko bylo dobrze a pozniej to juz wszystko sie zapalalo. pare dni temu nie chcial zapalic ale po ktorejs tam probie zapali, raz zgasl mi w trasie ale znowu zapalil a teraz juz wcale nie ma oznak zycia tylko kreci i tyle
domjenick Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 sprawdź najpierw przewody od wtryskiwaczy-reszta to problem z szyną CAN
artorro27 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 sprawdilem kable- sa w porzadku. podlaczylem jeszcze raz vaga usunalem bledy. po wlaczeniu zaplonu juz sie nie pojawiaja oprocz jednego- zwarcie przekaznika pompy paliwa i dalej nie chce zapalic. Czy trzeba wymienic przekaznik? czy moze cos innego?
domjenick Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Czy trzeba wymienic przekaznik? czy moze cos innego? jeśli błąd cały czas wyskakuje-to tak,tylko nie jestem pewien,czy czasem przekaźnik nie jest zintegrowany z pompą-musiałbyś wtedy całą pompę wymienić,najlepiej wyjąć z innego auta i sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się