Sublime Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam. Proszę o informację jakie osiągi ma silnik 2,0TDI (170KM) w Audi A4 B7? (chodzi mi o spalanie /miasto/trasa/cykl mieszany) oraz ogólne sprawowanie-dobry silnik? Awaryjny? Itp. Pytam, gdyż mam na oku właśnie taką A4 B7 z fabrycznym chiptunningiem. Liczę na fachowe info Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Co to znaczy z fabrycznym chip tuningem ? nie było na 99% takich egzemplarzy, moc po modyfikacji to indywidualna wartość każdego silnika w zależności od jego kondycji, średnia to ok 190 - 200 KM, spalanie zawsze zależy od stylu jazdy i szerokości opon i wielkości felg więc można generalizować a nie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 kolega ma rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Jóź handlarze maja nowa bajkę fabryczny chip tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r32dg Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 :D Gdyby były fabrycznie chipowane samochody to wszelkie szpece w tej dziedzinie by zbankrutowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 ten fabryczny chip tuning to pewnie jakis niezły badziew coś mi tak smierdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiesiekM Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 No ale przecież jest fabryczna wersja 2.0 TDI 170 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 BRD nie ma niczego związanego z tuningiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_pl Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Pewnie seria to 140 km,sprawdź oznaczenie silnika np: na obudowie rozrządu lub na wlepce gdzie zapas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klattaa Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam jezęli chodzi o awaryjność to jest podobna do wszystkich 2.0 TDI VW/AUDI/SKODA/SEAT głowica, duzo częściej padają pompki bo są to simensy, problemy z DPF, napęd pomy oleju, czujniki odpowiadające za DPF (czujnik ciśnienia spalin). W moim przypadku saplanie 9,5- miasto 6-7 trasa średnie z 10 tys km z fisa to 8L 70% miasto 30 % trasa. Tak jak kolega pisał sprawdz z czym masz do czynienia 170 KM w audi miało oznaczenie BRD i żadnego innego. Ogólnie polecam ale bardziej na trasę tam jest rewelka lecisz sobie jak chcesz a spalanie max 7L w moim przypadku jak miasto do więcej pije i DPF się zapych częsciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się